Beste bezoekers,
Films zonder geweld zijn niet ouderwets!Ik ben net als enkelen een grote fan van de tekenfilmserie Tovenaar van Oz.
Mijn drijfveerDoor deze jarenlange fascinerende hobby heb ik een enorme unieke verzameling kunnen
aanleggen. Ik beleef hier veel plezier aan. En besef volledig dat ik dit plezier met vele zou
kunnen delen, maar nog meer als ik in het bezit zou zijn van de Nederlandse versie. Om
dit te realiseren ben ik nu in onderhandeling met de rechthebbende om alsnog na jaren
deze unieke verzameling compleet te maken.
Mijn uiteindelijke doel is om op deze manier de complete serie op DVD uit te brengen,
en de mogelijkheid om deze serie te laten heruitzenden.
Als mede eigenaar van het reclamebureau "Sinjaal" (voorheen Krass.nl) is het voor mij
een te onverkwikkelijke zaak om de serie illegaal uit te brengen. Piraterij is al überhaupt
uit den boze. Om uiteindelijk dit met iedereen te delen is de enige manier, de legale
manier.
OnderzoekIk heb een test uitgevoerd met de eerste 5 afleveringen bij kinderen van 4 tot 12 wat
redelijk representatief is. Hieruit bleek dat zij behoorlijk onder de indruk waren van de
verhaallijn van de Tovenaar van Oz. Concluderend kan ik stellen dat deze doelgroep erg
openstaat voor de verteltrant en de humor in de afleveringen. Verder is getest dat ook de
ouders erg gecharmeerd zijn van de inhoudelijkheid van deze serie.
Geef nu jullie reactie en schrijf in op de petitie, waardoor jullie je stem laten horen voor films met
een meerwaarde voor kinderen en opvoeders.
Jullie hulp is hierbij nodig. Door middel van
een petitie op deze site is het voor mij mogelijk aan de rechthebbende
te laten zien, hoeveel animo er is voor een complete heruitgave. Ik hoop dat jullie
gemotiveerd zijn om deze petitie te ondertekenen dan wel door te sturen aan vrienden en
bekenden waarvan jullie weten dat zij ook deze mening met jullie delen.
Teken hier de petitie: http://www.landvanoz.com/petitie/index.php?option=com_mospetition&Itemid=26Bedankt voor jullie medewerking!
Sef Thissen