Heathcliffquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef ConQuestador het volgende:
We zitten hier nu al dagen op 't stageadres over alle oude tekenfilms te praten. En nu kwam er in mij een tekenfilm te boven over iemand (volgens mij een hond) die in een cabrio op de vuilnisbelt woonde...
hoe heet deze tekenfilm ook alweer.
Wie kent er nog meer van die leuke oude tekenfilms zoals ovide, foofur, topcat, yogi bear, etc.
Juist. En het is een katquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:40 schreef killer1979 het volgende:
[..]
Heathcliff![]()
Die waren ook leukquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:47 schreef ivetje het volgende:
barbapappa
[afbeelding]
komt tegenwoordig weer op zappelin om 7 uur smorgens
Zoals killer1979 al zei...quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef ConQuestador het volgende:
We zitten hier nu al dagen op 't stageadres over alle oude tekenfilms te praten. En nu kwam er in mij een tekenfilm te boven over iemand (volgens mij een hond) die in een cabrio op de vuilnisbelt woonde...
hoe heet deze tekenfilm ook alweer.
Wie kent er nog meer van die leuke oude tekenfilms zoals ovide, foofur, topcat, yogi bear, etc.
Ik was gek op haar toen ik klein was!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:49 schreef ivetje het volgende:
candy
[afbeelding]
[afbeelding]
heerlijke tekenfilm was dat
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:50 schreef xman het volgende:
[..]
Ik was gek op haar toen ik klein was!
zou ook kunnen, maar ik heb ff plaatjes gegoogled, maar ik heb mijn twijfels, grotere kans dat het heathcliff was :pquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS bedoelde volgens mij Rude Dog and the Dweebs
Er was eens..... het leven. Ook erg veel afleveringen die zich afspeelden in het menselijk lichaam.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:09 schreef ConQuestador het volgende:
Owja, en er was ook zo'n tekenfilm waar altijd de geschiedenis werd uitgelegd ... met zo'n vent met een hele lange baard (tot op de grond). En die vond altijd alles uit enzo, hoe hete dat ook alweer ?
ik weet wat je bedoeld...maar vond het nooit leuk, dus keek het niet. Was ook allemaal in de toekomst enzo toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:09 schreef ConQuestador het volgende:
Owja, en er was ook zo'n tekenfilm waar altijd de geschiedenis werd uitgelegd ... met zo'n vent met een hele lange baard (tot op de grond). En die vond altijd alles uit enzo, hoe hete dat ook alweer ?
was vanaf de prehistorie tot uiteindelijk het heden (misschien ook in de toekomst) ,gewoon de hele geschiedenis dus, maar dan op kinderlijke manier uitgelegd (want ja, ik was toen ook nog kindquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoeld...maar vond het nooit leuk, dus keek het niet. Was ook allemaal in de toekomst enzo toch?
Jayce and the Wheeled Warriorsquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:39 schreef made het volgende:
transformers
MASK
Jaeson ? and the wheeld warriors ?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:50 schreef Bunker het volgende:
Ring Raiders. weet niet of iemand dat kent?!?!
Daar kreeg je toen ook speelgoed van. Van die vliegtuigjes die je met een ring om je vinger deed.
Kan wel kloppen. Ik weet nog steeds niet hoe hij heet, heb me suf gegoogled.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:52 schreef ConQuestador het volgende:
komt me bekend voor dat pinguin verhaal indd. maar dat was toch niet echt een tekenfilm serie toch?? meer een 4 delige miniserie ofzo
Die waren leukquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS bedoelde volgens mij Rude Dog and the Dweebs
Als je klein bent heb je het niet door, maar die kat was gewoon een Pimp en die poes zijn Hoquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:13 schreef furanku het volgende:
De topicstarter bedoelt de
Catillac Cats.. die wonen op een vuilnisbult, heathcliff woont gewoon bij een familie in.. de catillac cats zijn gewoon een klein onderdeel van de show.
Zijn wel genoemd hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze zijn nog niet genoemd en blijven toch echt jeugdsentiment voor mij:
[afbeelding]
captain n wat een gave serie kwam 4 jaar geleden nog op foxkids mijn serie blijft toch wel the super mario bros super show die zou ik grAAG WEER IS EEN KEER ZIEN OP FOXKIDS EN BOB IN THE BOTTLE HOPELIJK ZENDEN ZE DIT WEER UIT ALS FOXKIDS IN JETIX VERANDERD EN ALLES ONDERTITELD EN GEEN NEDERLANDSquote:
tree little ghostsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:47 schreef somegirl het volgende:
Er was ook zoiets over 3 of 4 spookjes en dan had je altijd drie afleveringen na elkaar waar er 1 centraal stond. Allemaal hadden ze ook hun eigen karakteristieken, eentje had groen haar en eentje kon heel goed koken en een meisje die was kapster geloof ik... hoe heette dat ook al weer?
Ja alleen niet heathcliff maar het 2de tekenfilmpje wat er bij hoorde ging over katten op de vuilnisbeltquote:
je bent er 1 vergeten saddy, dat jongentje met die blonde krullen, en heeft een rode pet opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:15 schreef Gizpat het volgende:
Ik weet er nog 1:
- Woofer (met die blauwe hond)
Oh wacht, nog eentje!
- Jam en The Misfits (waren ook barbiepoppen van)
En dan nog de iets nieuwere, beetje EO-achtige series.
Van die tekenfilms die ik ging kijken als er geen andere leukere bezig waren:
- Natalie
- Jody en het Hertenjong
- De Familie Robinson
- Tom Sawyer
Allemaal van dezelfde makelij als je het mij vraagt.
Ah hoe heet dat ? Dat was toch een serrie met pandaberen ofzo ? er was ook iets met een kasteel volgens mij ?quote:
In het engels het het "the Racoons", maar volgens mij heette het in het Nederlands niet De Wasbeertjes, maar iets met bos. En in dat kasteel woonde de gemene Cyrilquote:Op zondag 21 maart 2004 01:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah hoe heet dat ? Dat was toch een serrie met pandaberen ofzo ? er was ook iets met een kasteel volgens mij ?
Ovide en BoesBoes waren ook errug vet!
Ja, wanneer neemt Nickolodeon die tekenfilm op in de programmering...quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:51 schreef komkommertje het volgende:
Ik mis VROUWTJE THEELEPEL!!!!! Die was geweldig!!!!
De gummiberen, zondag middag als ik me niet vergis. Droge humor in die serie altijd, was gewoon een must om met de hele familie te kijkenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was ook altijd leuk:
De Gummiberen
[afbeelding]
van alle genoemde tv series is dat de enige die ik totaal vergeten wasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bravestar; over een man en die kon op mysterieuze wijze de krachten van dieren gebruiken. Dan zei hij "Eyes of the Eagle" en kon hij even goed zien als een arend of "Speed of the Jaguar" enz. de kracht van het dier zag je in vaagblauw omheen dan. En hij had ook een vaag paard dat kon praten.
[afbeelding]
AL dat jeugdsentiment is wel leuk. Captain Ninentendo, Bananaman dat zijn tekenfilms waar ik in tijden niet meer aangedacht heb.
Ja!!!!!!!!!!!!!!!! En die vliegende hersenen! Brain heette dat poppetjequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:55 schreef DarcMarc het volgende:
ik weet er nog 1, widget dat paarse ruimte mannetje. Kon ook in alles veranderen, kwam vroeger op de tros op maandag toen bassie en adriaan ook een show presenteerde![]()
Ik zag er laatst een dvd van!!!!!!!!! Echt zoooo prachtigquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:39 schreef Pdiddy het volgende:
En dan nog vrouwtje theelepel of zoiets....hah
Een ekster toch?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef gekke_sandra het volgende:
maar een mus ofzo
Jaa!!!! Dat is écht een jeugdsentiment voor mijquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:14 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Een ekster toch?
En wat te denken van het moment dat Alfred in de gevangenis terecht kwam, door onze vriend Dolf![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Ovide was altijd cool
dat is toch gewoon op nederland 3?quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:48 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Zappelin hebben we hier helaas niet
een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren, hij helpt je ook om de baby mee te voerenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:24 schreef Fen het volgende:
Vrouwtje theelepel
nee!! in de treinquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jaa!!!! Dat is écht een jeugdsentiment voor mijraak weer ontroerd als ik eraan terug denk
Dolf was maar een rare vogel!!! En er staat me ook nog iets bij van dat Alfred op een boot zit met heel veel neger eendjes... dat was ook gaaf
ontmoet hij daar Winnie?
Op internet is het echt moeilijk hier plaatjes van te vinden want de zoekmachines laten over Why Why weg en er zijn aardig wat families in de wereldquote:Waarom niezen we? Waarom zijn de dinosaurussen uitgestorven? Waarom is de lucht blauw? Het zijn allemaal vragen die zomaar bij je op kunnen komen. Ook Baby Victor WhyWhy heeft elke dag van die vragen. Gelukkig zijn er veel mensen die Victor willen helpen bij het vinden van antwoorden. Zijn moeder Vanilla weet bijna alles over de natuur. Zij kan, net als haar vogels Kwick en Kwack, met alle planten en dieren praten. En ze kan ook nog eens overal naar toe reizen. Vader Max weet weer alles over de techniek. Verder kan Victor ook nog aankloppen bij zijn opa Matic en oma Eartha.
bedoel je die hele oude filmpjes van mighty mouse, of die filmpjes die te zien waren bij kinder cafequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:30 schreef alki het volgende:
Tering wat he ik vroeger veel tv gekeken zon beetje alle series die genoemd worden heb ik wel gezien. Maar heb Mighty Mouse nog niet zien langs komen dat was altijd wel leuk
ow, mpletown...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef Marietje_ het volgende:
MAPLETOWN !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Patty Rabbit:
[afbeelding]
En Bobby Bear:
[afbeelding]
Niemandquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:07 schreef Roi het volgende:
Net een stukje gezien, de Why Why Family !
[..]
Op internet is het echt moeilijk hier plaatjes van te vinden want de zoekmachines laten over Why Why weg en er zijn aardig wat families in de wereld
oh ja!! Die hadden we ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:39 schreef Lexie het volgende:
Kent iemand nog Jody en het hertenjong. Echt zo'n eotekenfilm, maar wel leuk.
Maar was het een serie of een filmquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:28 schreef spookylaura het volgende:
[..]
oh ja!! Die hadden we ook
een seriequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar was het een serie of een film
WIDGET!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:01 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!!!!!!!! En die vliegende hersenen! Brain heette dat poppetjemet die irritante stem!
Dat was zo gaaf! Ik heb er gewoon een stripboek van hè
En in die intro zongen ze dat je met je stoel int rond moest draaienhaha en dat ging ik dan proberen
haha en toen tolde ik een keertje met zo'n stoel doort rond
ohhh wat een mooie tijden!
Die heette wel Ghostbusters (was met een gorilla, toch?)quote:Op zondag 18 april 2004 20:09 schreef ConQuestador het volgende:
schop
er was ook zo'n tekenfilm die ging ook over spoken. Die lui hadden een grote gele auto, en er was dan zo'n upperspook en die speelde dan op een orgel van botten. Het was niet de ghostbusters (was ook tekenfilm van)
maar hoe heette dat wel ?
jaaaaaa......die vond ik ook cool!!quote:Op zondag 18 april 2004 20:41 schreef capp het volgende:
teenage mutant hero turtles. michealangelo was het coolst omdat ie de domste was en altijd maar wou pizza eten
dus toch, ik meende al zoiets... dat was indd. met die gorilla ja.quote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef 8op het volgende:
[..]
Die heette wel Ghostbusters (was met een gorilla, toch?)
Die serie die gebaseerdwas op de films heette daarom The Real Ghostbuster.
Er was eens...quote:Op maandag 3 mei 2004 23:17 schreef HuubTuub het volgende:
De KRO had ook een tekenfilm (origineel frans) waarin een mannetje die alleen uit haar/baard bestond. (een witte versie van Cousin It uit de Adams Family)
Die maakte reizen door de tijd en er was een serie in het menselijk lichaam.
Vrij eenvoudig getekend ook.
Hoe heette dat ook al weer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |