En waarom geen ZXR-400? Join the club! ..ow je bent 1.9..nog wat ...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, voor nu dus
Heb ik een jongere, minder km's en meer grondspeling.... en een kuip
Hij is wel sportiever volgens mij... en idd, over 2 jaar die GSX-R600 in t GEEL
Best mooi zo'n Fazer (altijd al mooi gevonden trouwens, maar was toen net iets te duur)
[afbeelding]
quote:De nieuwe CBR125R dwingt bewonderende blikken af met zijn uitstraling en design van Honda's succesvolste circuitrijders. Zijn opwindende prestaties geven nieuwe motorrijders direct een voorproefje van al het rijplezier dat deze motorfiets te bieden heeft.
Zin in ongeremd motorplezier? Honda's race-DNA is nu ook doorgedrongen tot de 125 cm³ opstapklasse, met een nieuwe, opwindende motorfiets die slechts één associatie oproept: racen! Ook deze nieuwe CBR125R is uitgerust met alle opwindende elementen van Honda's succesvolle racemodellen en vormt hiermee de ideale sportieve motorfiets voor rijders die de eerste stap willen zetten in de uitdagende wereld van de Super Sports. Ontworpen voor snelheid en gebouwd voor prestaties, vormt de nieuwe CBR125R de ideale motorfiets voor jonge, beginnende motorrijders, met alle uitdagende rijkwaliteiten van een race-replica.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vind Pepijn van de Bandit inruilen tegen een Fazer...
Zit je er serieus over te denken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
En wat vind Pepijn van de Bandit inruilen tegen een Fazer...
Dat hoop ik dan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Die CBR is iets van 2500 geloof ik
Oke, doe ik....quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Zit je er serieus over te denken?
Opzich vind ik je Bandit mooier is de Fazer, maar als de fazer inderdaad een betere grondspeling heeft dan is het misschien wel een verstandige beslissing.
Tja zou eerst je financien ff op orde maken / brengen en dan verder kijken
FZR...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraagje over die fazer: toen ik keek voor die fzr zeiden jullie dat het oliestokers waren, geldt dat ook voor een fazer of alleen voor die fzr?
Dat wisten we jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. [afbeelding]
Bron: Kicxstart van Maart 2004.
Dat is nog minder dan mijn motorscoot.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Die CBR, gebouwd voor snelheid stond er net, dingetje heeft een topvermogen van maar liefst, schrik niet, 13 hele PK`s. De topsnelheid liegt er ook niet om, een verbazingwekkende snelheid van 125 kilometers per uur. [afbeelding]
met een beetje tegenwind kom je dus echt niet verder dan 85km/h denk ik, die CBR125 is alleen leuk voor in de stad.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Gerako het volgende:
Nergens last vanquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
MSN ligt eruit
Sorry Mark
Ook dat jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Continental aan het Gaaasssss
Geef je banden maar de schuld.... je kan gewoon niet rijden![]()
Is dat een variant op de regendans ..quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ook dat ja
Net mail gehad van Sabra. Ga daar mijn banden vervangen. Moet alleen nog ff kijken wanneer ik tijd heb. Deze gaan namelijk eerst flink in rook op. Vervolgens pis ik er overheen en rij ik 4 keer door de stront.![]()
Dan dus de BT090 en dan kijken we verder.....
Klint goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik film wel
ContForce dansquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een variant op de regendans ..ps. Avitar aangepast ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |