Ten eerste, zelf zoeken (mega-search.net ofzo, zie niet in waarom je niet kan zoeken maar wel een linkje wil als de internetprot het verhinderd... neem aan dat het dan beide niet zal baten?)quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:46 schreef ikmoi het volgende:
shit u gat me
Ok hier die hoes ( covers voor meertalige )
ik kan hem niet vinden ( internetprot op het werk verhindert echt werk lol )
so geef ff een linkie
hehe hier in Zwolle was 't een Sonyquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:09 schreef Radjesh het volgende:ik heb 3 dvdz van marco.
Vanochtend om 5 uur naar de mediamarkt gegaan met me 2 broers... Bij de Mediamarkt gaven ze aan de 150 eerste mensen een Toshiba DvD speler bij ter waarde van 111 euro![]()
JIJ STOND ZEKER VOORAAN HE!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:15 schreef Radjesh het volgende:
hier was ie 12 euro voor de mensen die de dvd speler niet kregen
De DVD was gisterochtend al illegaal te krijgen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:08 schreef D_e_X het volgende:
[..]
Ten eerste, zelf zoeken (mega-search.net ofzo, zie niet in waarom je niet kan zoeken maar wel een linkje wil als de internetprot het verhinderd... neem aan dat het dan beide niet zal baten?)
Ten tweede, lijkt me sterk dat je hem al vind, dvd is pas vandaag of gisteren legaal te verkrijgen.
Als je het hoesje zo graag wil dan koop je de dvd toch even? Kun je het hoesje mooi om jou illegale heen doen en de originele dvd weggooien, heb je iig je hoes.
Wat triest zeg.. IK ben het er ook niet mee eens, maar dat vind ik echt triest..quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:37 schreef NatasTriplesix het volgende:
hoorde van een medewerker van Belcompany, dat er vanaf vandaag door Belcompany, de sponsor, veel gestoorde mp3's op het internet gezet worden.![]()
Het ging over de cover, dat Magistrate hem al gereleased had was al bekendquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:25 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
De DVD was gisterochtend al illegaal te krijgen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |