Waaruit kan jij afleiden dat hij 't over Oranje had dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Over begrijpend lezen gesproken![]()
hier begon de "discussie" zo ongeveer. Oranje toch redelijk duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 25 maart 2004 09:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waaruit kan jij afleiden dat hij 't over Oranje had dan?
Ja, maar het blijft een Ajaks topicquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
hier begon de "discussie" zo ongeveer. Oranje toch redelijk duidelijk lijkt me
Ik denk dat het Assauer is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:45 schreef twi het volgende:
Misschien is het niet Perez, maar Ben Stiller, en gaat Ronald in Zoolander II spelen
Wacht nou maar af volgend seizoen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:08 schreef keeper het volgende:
[..]
Dan heb jij een ruime definitie van het begrip "beter". Ik vind het echt nog 3x niks.
Ik heb Knol regelmatig zien spelen, ook bij de jeugd en die jongen is écht goed. Wat mij betreft haalt Ajax hem binnen. Moet ie wel heel blijven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Perez, komop zeg... Dat is toch niks voor Ajax.
Da´s zijn manco denk ik. Ik denk dat het zo´n Faber/Tobiasen-figuur is en zal blijven. Echter, als de nood echt hoog is bij Vitesse en hij kan voor weinig gehaald worden dan zou ik de gok toch wagen. Wie weet blijft hij een tijdje heel en dan heb je er gewoon een hele goeie aan.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb Knol regelmatig zien spelen, ook bij de jeugd en die jongen is écht goed. Wat mij betreft haalt Ajax hem binnen. Moet ie wel heel blijven.
Als van persie ergens tot zijn recht zou kunnen komen is dat in eerste instantie, Feyenoord maar dat zal een aflopende zaak zijn. Daarna zal Ajax hem het beste passen. En hoe je erbij komt dat hij beter in de gezapige clubcultuur van PSV zou passen is mij een raadsel. Die jongen wil echt niet ergens in Braband wonen hoor. Dan zal ie echt eerder voor Amsterdam kiezen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:28 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat van Persie meer tot sn recht zou komen bij psv, ook qua clubcultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |