abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2004 @ 18:51:15 #101
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_18519437
mijn skate schoenen. gekocht in finland voor 50 euro. toen ze een maand later eindelijk in nl te koop waren kosten ze daar 145 euro. vonk wel een koopje. al benk ze nu kotsbeu.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_18939119

Helemaal gratis! Ik zat vandaag bij een vrouw in de bus, vraagt ze ineens:"Wat voor schoenmaat heb je?". Dus ik kijk nogal vreemd op, maar geef haar toch mijn schoenmaat. Dan verteld ze dat haar zoon een paar schoenen heeft staan, maar hij ze neit fijn vind lopen, en dat ze wel bij mijn stijl passen. Mijn interesse is gewekt. Ze verteld waar ze woont, en dat is slechts 2 minuten van mij vandaan. Dus ik loop mee naar haar huis, pas de schoenen en ze passen! Ik vraag wat ze er voor wil hebben, zegt ze:"ze staan alleen maar in de weg, dus neem maar mee meid!". Ik dolgelukkig naar huis, even op het internet gezocht, en ja hoor, daar staan ze te koop voor 200 dollar!
Dat is pas een "koopje", en geluk hebben
pi_18940826
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
Helemaal gratis! Ik zat vandaag bij een vrouw in de bus, vraagt ze ineens:"Wat voor schoenmaat heb je?". Dus ik kijk nogal vreemd op, maar geef haar toch mijn schoenmaat. Dan verteld ze dat haar zoon een paar schoenen heeft staan, maar hij ze neit fijn vind lopen, en dat ze wel bij mijn stijl passen. Mijn interesse is gewekt. Ze verteld waar ze woont, en dat is slechts 2 minuten van mij vandaan. Dus ik loop mee naar haar huis, pas de schoenen en ze passen! Ik vraag wat ze er voor wil hebben, zegt ze:"ze staan alleen maar in de weg, dus neem maar mee meid!". Ik dolgelukkig naar huis, even op het internet gezocht, en ja hoor, daar staan ze te koop voor 200 dollar!
Leuk kzou er zelf niet (meer) zo snel mee lopen...
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:10:43 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_18941138
quote:
[afbeelding]
Leuk verhaal!
Ga maar snel een bosje bloemen langs brengen morgen!

de schoenen zijn overigens niet mijn stijl
pi_18941287
Ik breng zeker wat bloemen langs ja. En ik ben er heel blij mee
pi_18941311
2 rolgordijnen die de man aan de kassa heeft vergeten af te slaan...
Dus gratis...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:21:27 #107
21503 Vava
Zoix!!
pi_18944665
Gisteren gordijnen bij Ikea, van 29 euro voor 5 euro en precies wat ik zocht

Leuk van die schoenen! Ik vind ze zelf niet zo mooi maar wel superleuk van die vrouw!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:23:00 #108
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_18956905
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:17 schreef Oblivion het volgende:
2 rolgordijnen die de man aan de kassa heeft vergeten af te slaan...
Dus gratis...
Waar is de tijd gebleven dat mensen zo eerlijk waren dat ze dat soort dingen eerlijk melden....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18957859
Laatst voor 43 euro 2 punky fish broeken + 3 punky fissh truitjes gehaald. Leve de opheffingsuitverkoop!
pi_18957895
6 paar enkelsokjes voor 3.30 euro. jaja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18959510
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mensen zo eerlijk waren dat ze dat soort dingen eerlijk melden....
Kwam er pas thuis achter, omdat het chaotisch was bij de kassa.
Had ik het daar ontdekt had ik het wel gemeld...
Maar goed, ik heb al zitten denken als nog terug te gaan...
En wellicht doe ik dat wel...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:31:28 #112
80214 Valar
the harvey's
pi_18960234
quote:
Op zondag 21 maart 2004 23:41 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Ik kocht een paar maanden geleden een vestje, blousje en 3 broeken in een winkel.

Kwam ik er uren later achter dat ze waren vergeten 1 van de broeken aan te slaan.
Het viel me bij het afrekenen niet eens op daar ik sowieso al een fiks bedrag moest betalen.

Scheelde me 80 euro
hehe dat heb ik ook eens gehad met een trui het scheelde alleen niet zoveel als bij jou
pi_18962427
Mijn nieuwe Puma's!
pi_18965472
*blij is met zn fluor oranje riem van ¤5 op Flevo gekocht
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:32:33 #115
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18965982
ik wacht nog een paar dagen, maar dan gaat m'n knalrode short er dan toch aan geloven
pi_37882326
Sorry voor de topickick, maar ik vind dit topic wel een kickje waard. Ik ging kijken welke geweldige topics geopend had en deze is gewoon omlaag gezakt! Ik heb dat leren Forecast jasje van 7 euro uit de OP trouwens nogsteeds, geweldige koop dus.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 00:21:03 #117
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_37974263
Petje van 25 ct ofzo bij de h&m.. was al afgeprijsd, en daar ging dan 70% vanaf.. toen deed het meisje *simsalabim* en ineens moest ik 25 cent betalen

en mn nieuwe fiets vanmiddag 2e hands gekocht
Gazelle Riacho Hybride
op hier en daar een krasje na zo goed als nieuw, helemaal mijn kleuren en 24 versnellingen.. voor maar 145 euro de goedkoopste die op internet te vinden is 200 euro en in lang niet zon goede staat als mijne
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:59:42 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37995433
Ik heb gisteren twee bijzonder coole sjaaltjes gescoord op 't waterlooplein voor 6 euro
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_37995908
quote:
[afbeelding]
Ik ben best wel benieuwd wat voor schoenen dit waren.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')