Leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
Helemaal gratis! Ik zat vandaag bij een vrouw in de bus, vraagt ze ineens:"Wat voor schoenmaat heb je?". Dus ik kijk nogal vreemd op, maar geef haar toch mijn schoenmaat. Dan verteld ze dat haar zoon een paar schoenen heeft staan, maar hij ze neit fijn vind lopen, en dat ze wel bij mijn stijl passen. Mijn interesse is gewekt. Ze verteld waar ze woont, en dat is slechts 2 minuten van mij vandaan. Dus ik loop mee naar haar huis, pas de schoenen en ze passen! Ik vraag wat ze er voor wil hebben, zegt ze:"ze staan alleen maar in de weg, dus neem maar mee meid!". Ik dolgelukkig naar huis, even op het internet gezocht, en ja hoor, daar staan ze te koop voor 200 dollar!
Dat is pas een "koopje", en geluk hebben
Leuk verhaal!quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
Helemaal gratis! Ik zat vandaag bij een vrouw in de bus, vraagt ze ineens:"Wat voor schoenmaat heb je?". Dus ik kijk nogal vreemd op, maar geef haar toch mijn schoenmaat. Dan verteld ze dat haar zoon een paar schoenen heeft staan, maar hij ze neit fijn vind lopen, en dat ze wel bij mijn stijl passen. Mijn interesse is gewekt. Ze verteld waar ze woont, en dat is slechts 2 minuten van mij vandaan. Dus ik loop mee naar haar huis, pas de schoenen en ze passen! Ik vraag wat ze er voor wil hebben, zegt ze:"ze staan alleen maar in de weg, dus neem maar mee meid!". Ik dolgelukkig naar huis, even op het internet gezocht, en ja hoor, daar staan ze te koop voor 200 dollar!
Waar is de tijd gebleven dat mensen zo eerlijk waren dat ze dat soort dingen eerlijk melden....quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:17 schreef Oblivion het volgende:
2 rolgordijnen die de man aan de kassa heeft vergeten af te slaan...![]()
Dus gratis...![]()
Kwam er pas thuis achter, omdat het chaotisch was bij de kassa.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mensen zo eerlijk waren dat ze dat soort dingen eerlijk melden....
hehe dat heb ik ook eens gehad met een truiquote:Op zondag 21 maart 2004 23:41 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kocht een paar maanden geleden een vestje, blousje en 3 broeken in een winkel.
Kwam ik er uren later achter dat ze waren vergeten 1 van de broeken aan te slaan.
Het viel me bij het afrekenen niet eens op daar ik sowieso al een fiks bedrag moest betalen.
Scheelde me 80 euro![]()
Ik ben best wel benieuwd wat voor schoenen dit waren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:47 schreef Morgil het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |