Hallo,
ik loop al een tijdje met een rotte kies. Het is de achterste kies (naast de verstandskies). In het begin was het niet veel meer van een gaatje waar ik niet veel meer last had dan met het eten, maar later werd dat gaatje steeds groter en groter.. van de zomervakantie had ik er veel last van 's nachts, maar na een tijdje ging dat weer over. Dacht dat het wel goed zat.
Nu heb ik nog maar voor de helft een kies. De andere helft is weggerot of met stukjes er uit gevallen. Het doet verder niet echt zeer. Alleen is het tandvlees rood (waar eerst de andere helft van de kies zat) en dat doet wel zeer als je daaraan komt. Voorderest een jeukerig gevoel.
Nu ben ik het na al die tijd wel eens zat, maar ik ben als de dood voor de tandarts. Toch heb ik een afspraak weten te maken voor straks. Om 11.45 uur mag ik terecht. Jippie..
Ik ben vooral bang dat de tandarts de kies gaat trekken. Voor de napijn ben ik niet zo bang. Die ken ik ondertussen wel. Mijn grootste angst is het trekken zelf. Dat het erg pijn gaat doen.
Hoe gaat het in z'n werking om een rotte kies, waarvan nog de helft over is, te trekken?¿
Strand moet dus straks zijn.. beetje teveel zenuwen (heb het niet over m'n kies
)