Precies laten we met zijn allen naar de zeeman gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:51 schreef Spotmatic het volgende:
Moet je maar geen dure merken willen hebben. En dan hier komen klagen dat je korting krijgt??? :s
Niet dus aangezien er zomaar 30 euro vanaf kan...quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:56 schreef Ingridh007 het volgende:
ik koop ook regelmatig dure broeken, maar die G-star broeken zijn t echt wel waard
90 euro is niet echt duur hoor, ik weet niet in wat voor een rotzooi jij loopt. maar een beetje verzorgde kwalitatieve broek begint vaak van af 100 euro.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:13 schreef nipeng het volgende:
[..]
Niet dus aangezien er zomaar 30 euro vanaf kan...
Trouwens 90 euro voor een spijkerbroek.![]()
Hoor je wel wat je zegt... 220 guldens voor een stukje stof om je benenquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
90 euro is niet echt duur hoor, ik weet niet in wat voor een rotzooi jij loopt. maar een beetje verzorgde kwalitatieve broek begint vaak van af 100 euro.
100 euro! Debiel.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
90 euro is niet echt duur hoor, ik weet niet in wat voor een rotzooi jij loopt. maar een beetje verzorgde kwalitatieve broek begint vaak van af 100 euro.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
precies, door worden namelijk voor nog geen 5 euro door een Indonesisch kerrypopje van 11 gemaakt, die er zelf 0,10 eurocent mee verdiend, kan ze toch weer leuk een handje rijst voor kopenquote:Op donderdag 18 maart 2004 07:56 schreef Ingridh007 het volgende:
ik koop ook regelmatig dure broeken, maar die G-star broeken zijn t echt wel waard
als je niet merkengeil bent kun je voor nog minder dan dat hele acceptabele soijkerbroeken kopenquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:11 schreef cerror het volgende:
2 voor 100 euri!![]()
Sjah, zolan je gekken hebt die het er aan uitgeven...quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:25 schreef milagro het volgende:
Crums ging hier een paar maanden geleden weg en deed alle 501's weg voor 25 euro..en dan verdienen ze er nog op, dus die prijzen @ 80 euro en meer zijn gewoon misdadig
G-Star was altijd al rond de 160 gulden hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:05 schreef bravo het volgende:
Damn! Dat jij dat betaalt voor een broek. met de gulden had je er ook geen 180 gulden voor betaald!
Een stel nieuwe schoenen, een spijkerbroek en een tweetal shirts en je ben er al doorheen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:18 schreef Mister_Slide het volgende:
Voor 100 euro kan ik genoeg kleding voor de hele zomer kopen
Made in Turkey.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:44 schreef Radjesh het volgende:
Ik haal me Evisu broeken bij een vriend van mij voor inkoopprijs van 50 EURO de meeste
Neej komt allemaal van groothandel af van een zaak uit Amsterdam.. Naam weet ik niet maar de prijs labels etc zitten er allemaal aan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:45 schreef julekes het volgende:
[..]
Made in Turkey.
Ik heb een tijdje terug 2 Levis spijkerbroeken gekocht voor 50 Euro.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik kocht ook altijd gewoon broeken bij C&A. Tot ik dus een winkel ontdekte die merken verkoopt als Levis en nóg goedkoper is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:55 schreef Ienepien het volgende:
ha mijn Levi's was ik binnen 3 maanden doorheen, mijn C&A spijkerbroekie gaat al een jaar mee!
Keb echt schijt aan merken, je betaalt altijd te veel.
wie zegt dat ze er nog winst opmaken? Dure kledingwinkel hier in de buurt verkoopt nu veel kleren voor 40 ¤ etc. Maar ze maken er dus wel verlies op ze moeten ze gewoon kwijt, anders moeten ze het opslaan etc. Ben je uiteindelijk nog duurder uit.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:25 schreef milagro het volgende:
Crums ging hier een paar maanden geleden weg en deed alle 501's weg voor 25 euro..en dan verdienen ze er nog op, dus die prijzen @ 80 euro en meer zijn gewoon misdadig
ben je gek ofso MONGOOL, jij hebt echt 0% verstand van zaken SHITFACE.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ALLES is 2x zo duur geworden (grmbl), maar goed, daar zal ieder1 wel achter zijn gekomen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:35 schreef Mystic het volgende:
100 pleuro voor een broek?
Nog geen 2 jaar geleden kocht je de broek voor 100 gulden.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
ben je gek ofso MONGOOL, jij hebt echt 0% verstand van zaken SHITFACE.
ach, h&m broeken zijn ook niet zo enorm goedkoop... maar kwaliteit is vaak bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:49 schreef aldostuta het volgende:
Ik moet toch wel toegeven dat mijn Diesel broeken niet krimpen, dit itt mijn H&M broeken.............
Ja daar heb je gelijk in, maar het gaat om de prijs opzich. Hij is in vergelijking van een paar jaartjes trug (4-5 ofzo) wel erg duur. Toen kossten broeken nog zo'n 150 gulden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waar slaat dit dan op?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ben je gek ofso MONGOOL, jij hebt echt 0% verstand van zaken SHITFACE.
Tja, die prijzen zijn inderdaad niet verbazend meer, nee.quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:44 schreef Toofast het volgende:
Een vraagje gisteren ging ik nieuwe broeken kopen, ik had een leuke broek gevonden van g-star, deze was ¤ 119,00 toen ik vertelde dat ik die voor werkbroek te duur vond mocht hij weg voor ¤ 89,95 dan vraag ik me af...worden de broeken nou extra hoog geprijst. Vind het erg vreemd dat er zo veel korting gegeven kan worden op een broek...Uiteindelijk maar naar andere winkel gegaan.
Maar hoe liggen de prijzen van G-Star en Diesel enzo in de VS?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef maartena het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan G-Star dat die spijkerbroek meer dan 100 euro waard is?Ik bedoel, mijn Lee en Levis broeken gaan makkelijk 3 a 4 jaar mee. Als ik dan weer een nieuwe koop en nog eens 3 a 4 jaar er mee rondloop, dan ben ik na 6 tot 8 jaar in twee broeken nog goedkoper uit als 1 G-Star
Omdat ze goed zijn, betekent het natuurlijk nog niet dat ze hun prijs waard zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Prijzen van Diesel liggen in de VS hoger dan in Nederland. Andere merken weet ik niet. Maar denk dat andere Europese merken ook duurder zullen zijn in de VS.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar hoe liggen de prijzen van G-Star en Diesel enzo in de VS?
open maar een patstopic in Lifestylequote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
*Wilt dan wel es weten waar Maartena zn broeken vandaan haaltquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef maartena het volgende:
Ik heb voornamelijk Lee en Levis broeken. Ik koop ze voor tussen de $25 en $35 per broek, afhankelijk van het type. Met name de "loose fit" Lee broeken zitten erg aangenaam, en kan ik voor minder dan $30 kopen.
Wat is er nou zo speciaal aan G-Star dat die spijkerbroek meer dan 100 euro waard is?Ik bedoel, mijn Lee en Levis broeken gaan makkelijk 3 a 4 jaar mee. Als ik dan weer een nieuwe koop en nog eens 3 a 4 jaar er mee rondloop, dan ben ik na 6 tot 8 jaar in twee broeken nog goedkoper uit als 1 G-Star
Idd helemaal mee eens. Een computer nerd vind het leuk om voor een video kaart rond de 400/500 euro geld uit te geven, terwijl het ook voor 200/300 euro kan. Of mensen die zich verrot zuipen op elke zaterdag, terwijl dat ook minder kan etc. etc.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:03 schreef Dealer het volgende:
![]()
![]()
Ik koop eigenljik nooit broeken goedkoper dan 110 euro. Meeste zitten rond de 150 euro gemiddeld. Zo eens in de 3 maanden. Merken: replay, diesel, evisu.....
Maar ik vind dat nou eenmaal mooi. De een geeft 100den euro's uit aan troep voor de computer, games etc. De ander vind het leuk om merkkleding te kopen![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:13 schreef devil-j het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eens. Een computer nerd vind het leuk om voor een video kaart rond de 400/500 euro geld uit te geven, terwijl het ook voor 200/300 euro kan. Of mensen die zich verrot zuipen op elke zaterdag, terwijl dat ook minder kan etc. etc.
Ik vind het leuk om broeken etc. te kopen die ik mooi vind en in dit geval zijn het meestal duure broeken. Het is maar waar je van houd en hoeveel geld je over hebt voor zulke dingen, dus mensen moeten niet zo zeuren...
Het gaat mij eigenlijk meer om het feit dat je (en dat bedoelt de TS denk ik ook) gewoon bedonderd wordt waar je bijstaat!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:13 schreef devil-j het volgende:
[..]
Idd helemaal mee eens. Een computer nerd vind het leuk om voor een video kaart rond de 400/500 euro geld uit te geven, terwijl het ook voor 200/300 euro kan. Of mensen die zich verrot zuipen op elke zaterdag, terwijl dat ook minder kan etc. etc.
Ik vind het leuk om broeken etc. te kopen die ik mooi vind en in dit geval zijn het meestal duure broeken. Het is maar waar je van houd en hoeveel geld je over hebt voor zulke dingen, dus mensen moeten niet zo zeuren...
Diesel is Frans en moet geimporteerd worden.... geen idee hoe de prijzen daarvan liggen. G-Star is duurder dan de meeste andere merken, je betaald makkelijk $80 voor een broek.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Steijn het volgende:
Maar hoe liggen de prijzen van G-Star en Diesel enzo in de VS?
Met het grote verschil dat een videokaart van 400 euro wellicht meer geheugen heeft, een krachtigere processor, en andere mogelijkheden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:13 schreef devil-j het volgende:
Maar wat heeft een G-Star nou dat die prijs rechtvaardigd? Ik heb ze aangehad die G-Star broeken, maar ben uiteindelijk gewoon voor een Lee spijkerbroek gegaan, omdat hun "loose fit" series gewoon ontzettend lekker zit. Voor $27,95 per broek, dus meteen een kaki, een zwarte en een blauwe stonewashed gekocht. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik een eigen willetje heb, en niet perse G-Star moet hebben omdat het zo'n populair merk is ofzo. En mooier? Ze zien er gewoon uit als iedere andere spijkerbroek.quote:Ik vind het leuk om broeken etc. te kopen die ik mooi vind en in dit geval zijn het meestal duure broeken. Het is maar waar je van houd en hoeveel geld je over hebt voor zulke dingen, dus mensen moeten niet zo zeuren...
Mervyns in Anaheim, Californiaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:31 schreef Cool_Runner het volgende:
*Wilt dan wel es weten waar Maartena zn broeken vandaan haalt
Een damesbroek van bijvoorbeeld g-star is eigenlijk ook altijd wel 100 euro. Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen zeggen dat het echt belachelijk is dat je zoveel betaald voor een broek. Maar tegenwoordig betaal je dat gewoon voor een broek van een merk. Als ik een broek van 80 euro vind dan vind ik dat een normale prijs, maar zeker niet duur. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor broek het is. Of ze nou 80 euro voor een cars broek vragen of voor een dieselbroek, dan is het voor cars duur en diesel goedkoop. Maar goed, dat vind ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:11 schreef ThaDamien het volgende:
Maar is het niet zo dat de meeste dames broeken goedkoper zijn?? Vergeleken met dezelfde winkel dan.
Al die top-merken zijn duurder omdat er per broek een half uur met een vlakschuurmachine aan wordt gewerkt om hem zachter te maken en om de vale kleurtjes er in te krijgen. Hierdoor moeten ze dus ook sterkere stof kopen anders is die broek in no-time kapot. Dus de productieprijzen zijn zeker zo'n 30 euro hoger dan voor een normale broek.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef maartena het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan G-Star dat die spijkerbroek meer dan 100 euro waard is?
Italiaans.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:30 schreef maartena het volgende:
Diesel is Frans
Niet iedereen neemt genoegen met best hip...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:17 schreef amaranta het volgende:
je was best hip als je die broeken droeg...
Only is super goedkoop "merk".quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:10 schreef Foxxy het volgende:
Ik had een Only-broek gekocht vorig jaar.. krengen kosten normaal 80 euro. Ik had m voor 39,-. Nu ben ik er een paar weken terug uitgescheurd.. Hele scheur op mn kont! Heb ik bij levi's nooit gehad en ook mn H&M-broeken leven nog! Hoorde trouwens dat er meer mensen uit hun Onlybroek waren gescheurd.. prijs zegt dus niet altijd wat!
Je hebt gewoon geen figuur. Die broeken van scapino zijn zo eng. Dat vond ik vroeger al. Totaal geen pasvorm zag er zoooo lelijk uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:16 schreef Hilje23 het volgende:
KNIP
Bij welke winkel was dat? De volgende keer dat `k een broek koop, moet ik ook maar eens korting gaan regelen! Het zijn idd absurde prijzen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:44 schreef Toofast het volgende:
Een vraagje gisteren ging ik nieuwe broeken kopen, ik had een leuke broek gevonden van g-star, deze was ¤ 119,00 toen ik vertelde dat ik die voor werkbroek te duur vond mocht hij weg voor ¤ 89,95 dan vraag ik me af...worden de broeken nou extra hoog geprijst. Vind het erg vreemd dat er zo veel korting gegeven kan worden op een broek...Uiteindelijk maar naar andere winkel gegaan.
Ach ja, het is maar wat je belangrijk vindt he?! Ik maak me liever druk om andere dingen dan dure merkkleding en dergeljke...en nee, ik loop er echt niet als een sloeber bij en tja, wij vrouwen hebben nou eenmaal snel een peer figuur he?! Maar oke..uiterlijk is iets waar veel mensen zo belachelijk veel tijd aan verspenderen...en vaak zijn die figuren zo verschrikkelijk oppervlakkig, want ze leven van zaterdag naar zaterdag...winkelen....passen....kope...aantrekken....opmaken...uitgaan en indruk maken....sorry hoor, maar er zijn dingen die meer mijn aandacht verdienen dan loeren naar mooie dingetjes...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:32 schreef Dealer het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen figuur. Die broeken van scapino zijn zo eng. Dat vond ik vroeger al. Totaal geen pasvorm zag er zoooo lelijk uit.
Valt me op dat weinig mensen hier goede smaak hebben. Je koopt een dure broek bijna altijd op het model en pasvorm. Als je geen verschil tussen een diesel broek ziet en een ding van 29 euro moet je je ogen toch eens laten nakijken.
Maar volgens mij veel jongens/meisjes die teveel tijd achter hun computer doorbrengen hiero....
Ga eens de stad in en kijk wat voor moois er allemaal te koop is
Doe mij ook even die vriend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:12 schreef CybErik het volgende:
Ik ken iemand die als afstudeerproject een outletwinkel heeft opgestart en gerund. Hij kocht die broeken echt voor dumpprijzen, iets van 5 a 10 euro per stuk, en verkocht ze voor 30 euro per stuk, waren echt broeken waar vrijwel niets mis mee is, merken als Pall Mall, Diesel en G-Star en zo
Heb er zelf nog een paar zaterdagen flyers met een paar vrienden voor uitgedeeld, iedere keer kregen we gratis een stapel broeken of t-shirts
En de hoofdontwerper is -jawel- een Nederlander!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Italiaans.
Sterker nog: een groot deel van het creatieve team bestaat uit Nederlanders.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:41 schreef Nachtdier het volgende:
En de hoofdontwerper is -jawel- een Nederlander!
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:34 schreef Nachtdier het volgende:
En waar je die extra kosten voor betaald? Pure winst, kinderarbeid is niet zo duur en de grondstoffen al helemaal niet.
.
Ach mens ga in het bos neuken met die hond van je.......quote:Op zondag 21 maart 2004 01:15 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar wat je belangrijk vindt he?! Ik maak me liever druk om andere dingen dan dure merkkleding en dergeljke...en nee, ik loop er echt niet als een sloeber bij en tja, wij vrouwen hebben nou eenmaal snel een peer figuur he?! Maar oke..uiterlijk is iets waar veel mensen zo belachelijk veel tijd aan verspenderen...en vaak zijn die figuren zo verschrikkelijk oppervlakkig, want ze leven van zaterdag naar zaterdag...winkelen....passen....kope...aantrekken....opmaken...uitgaan en indruk maken....sorry hoor, maar er zijn dingen die meer mijn aandacht verdienen dan loeren naar mooie dingetjes...
en mooie dingetjes kosten mooi veel geld...dus laat mij maar fijn mijn kleren kopen bij de Ter stal...ik hoor niemand klagen en zie niemand raar kijken. dus ik zal toch wel iets goed doen...
Jah inderdaad. Ik heb ook broeken van levi's en wrangler van rond die prijs.. en reken maar dat ze kwalitatief goed zijn en mooi zittenquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is gek, mijn broeken kosten zo´n 70 á 80 euro. Maar die gaan wel minstens 3 jaar mee.
Voor de mensen die gek zijn op merken: mijn broeken zijn van Levi's![]()
Oh, nou snap ik er ineens niets meer van? leg maar eens uit dan? Oppervlakkige sukkel dat je bent...erg triest hoor...zodra we het niet meer afkunnen met woorden gaan we kinderachtig lopen doen? Hoe oud ben je zeg!quote:Op zondag 21 maart 2004 17:18 schreef Dealer het volgende:
[..]
Ach mens ga in het bos neuken met die hond van je.......
je snapt er geen fuck van.......
Hoezo ik ben hier voor mijn eigen plezier als ik geen zin heb om meer uitleg te geven aan een kansloos figuur als jou doe ik dat niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Oh, nou snap ik er ineens niets meer van? leg maar eens uit dan? Oppervlakkige sukkel dat je bent...erg triest hoor...zodra we het niet meer afkunnen met woorden gaan we kinderachtig lopen doen? Hoe oud ben je zeg!
De Levi's winkel in Den Bosch is failleitquote:Op zondag 21 maart 2004 18:45 schreef Copycat het volgende:
Met Levi's is inderdaad niets mis, voor een beter betaalbare prijs.
Het is alleen de vraag hoe lang Levi's nog door blijft modderen...
Echt goed gaat het niet, in San Francisco.
tja hij is nu een half jaar surfen in west afrika met het geld dat ie dr mee heeft verdiendquote:Op zondag 21 maart 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Doe mij ook even die vriend.![]()
Maar heeft iemand wat adressen van die outletzaken?
Zo had ik ook een forecastbroek...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:10 schreef Foxxy het volgende:
Nu ben ik er een paar weken terug uitgescheurd.. Hele scheur op mn kont! Heb ik bij levi's nooit gehad ! Hoorde trouwens dat er meer mensen uit hun Onlybroek waren gescheurd.. prijs zegt dus niet altijd wat!
levi 501 is toch een normale spijkerbroek?!quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind je kansloos, omdat je 100 euro voor een SPIJKERBROEK DIE GEEN KONT KOST OM TE MAKEN betaald.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:16 schreef Dealer het volgende:
[..]
Hoezo ik ben hier voor mijn eigen plezier als ik geen zin heb om meer uitleg te geven aan een kansloos figuur als jou doe ik dat niet.![]()
denk je nu echt dat ze er dan helemaal niks meer aan verdienen? dacht t wel...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:32 schreef pimpin het volgende:
[..]
wie zegt dat ze er nog winst opmaken? Dure kledingwinkel hier in de buurt verkoopt nu veel kleren voor 40 ¤ etc. Maar ze maken er dus wel verlies op ze moeten ze gewoon kwijt, anders moeten ze het opslaan etc. Ben je uiteindelijk nog duurder uit.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:53 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Ik vind je kansloos, omdat je 100 euro voor een SPIJKERBROEK DIE GEEN KONT KOST OM TE MAKEN betaald.
AMENquote:Op maandag 22 maart 2004 00:05 schreef Emmertje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:53 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Ik vind je kansloos, omdat je 100 euro voor een SPIJKERBROEK DIE GEEN KONT KOST OM TE MAKEN betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |