Das goed, vertel me maar even wat ik moet doen, dan ruilen we een dagquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Een dag of twee zou ik erg graag met je willen ruilen.![]()
Maar begrijp het wel dat je die rust ook zat word. Ik zou het nu alleen wensen.
Ehm, tja kan je onmogelijk alles uitleggen. En ga zo ziek naar huis trouwens, krijg er niets uit en word naar huis gestuurd. Dus wil ook niet meer ruilen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Das goed, vertel me maar even wat ik moet doen, dan ruilen we een dag
Op mijn werk heb je niet zoveel te doen momenteel, maar als er een unix-host down gaat kunnen we beter terugruilen want dan schiet het stress-niveau onder de (hoge) managers erg omhoog
Beterschapquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ehm, tja kan je onmogelijk alles uitleggen. En ga zo ziek naar huis trouwens, krijg er niets uit en word naar huis gestuurd. Dus wil ook niet meer ruilen.
Zou wel grappig zijn 1 Foktopic waar iedereen elkaars werk zou kunnen overnemen.![]()
job rotationquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:57 schreef bassieman het volgende:
Rotterdam Centraal station? Hebben ze daar ook Sun's?
En het werk dat hij nu doet is niet nuttig dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:03 schreef iemoe het volgende:
[..]
job rotation
je gaat maar lekker perrons schoonvegen ofzo, dat is tenminste wel nuttig werk.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
En het werk dat hij nu doet is niet nuttig dan?
gaat bijna net zo snel als de mail hiero in het zomerse Zoetermeerquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:06 schreef bassieman het volgende:
Ga jij nou maar je chello mail afwachten
hij doet in ieder geval wel z'n bestquote:14:22:32 up 81 days, 17:45, 2 users, load average: 3.61, 3.42, 3.31
Swapt ie nogal? zou er wat geheugen bij vrotten dan, klept die avg ook weer omlaag. Config?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:11 schreef iemoe het volgende:
[..]
gaat bijna net zo snel als de mail hiero in het zomerse Zoetermeer
*zucht*
[..]
hij doet in ieder geval wel z'n best
geen idee oftie swapt, ik ben géén it-erquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Swapt ie nogal? zou er wat geheugen bij vrotten dan, klept die avg ook weer omlaag. Config?
Ik had eigenlijk vanochtend geen zin meer inquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:01 schreef Bengeltje het volgende:wat is het saai vandaag
s 'ochtends werk ik wel graagquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk vanochtend geen zin meer in
Staks lekker weekend, dat maakt het weer een beetje goed...
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:14 schreef iemoe het volgende:
misschien dat je (lees: Bengeltje) bij mij thuis ook even het 1 en ander aan huishoudelijke bezigheden kunt komen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |