Jezus, in Augustus pas.quote:Hoi, wanneer ga je op vakantie? Dacht dat je eigenlijk al weg was ook.
Neem Ryan mee, kan hij bijkomen op Corfu!
Ha, ha wat een frust! Nou jij je zin hoor jongen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eerste gesprek 2003-08-07 22:13:06
tweede gesprek 2003-08-09 14:31:26
derde gesprek 2003-08-09 22:23:35--duurde tot 1:00 's nachts...
...hoezo 1 gesprekje
warhoofdje
Nee, absoluut niet, ik wilde nog op een aantal kutopmerkingen van Stali reageren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:09 schreef Shinadul het volgende:
Gaat vast lukken, alle haat en nijd zal wel uitgesproken zijn nu en kan dus begraven worden
Ik wilde al een uur geleden naar bed gvd!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef Loesje29 het volgende:
[afbeelding]
* Loesje29 bunkert gezellig verder
Goh dat vond ik nu ook zo grappig aan jou.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neabsoluut niet, ik wilde nog op een aantal kutopmerkingen van Stali reageren.. Overigens vind ik het wel grappig hoe snel zogenaamde liefde in absolute haat kan veranderen.
Kut! Het valt iemand op!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:14 schreef thoth het volgende:
Noayla?
Je gehuil is wat charme verloren tijdens de copy / paste
Je bent al de tweede met dit probleem hier.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vind ik het wel grappig hoe snel zogenaamde liefde in absolute haat kan veranderen.
Uhuh!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:13 schreef Shinadul het volgende:
Naar de mac geweest Loes?
Klojo!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef thoth het volgende:
[..]
Je bent al de tweede met dit probleem hier.
Gaat dít de nieuwe trend worden?
Kun jij nu weleens 1 post doen die een simpele ziel zoals ik wel bergijpt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:11 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Jezus, in Augustus pas.
Dank je voor het helpen herinneren.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Uhuh!
De salades ham/kip zijn lekkerrrrrrrr!!!!!
(En de cookies!)
En ja Noayla, ik zou ook al lang gaan slapen.
Maar kon dit toch even niet laten lopen
Zo nieuw is die trend niet hoor, helaasquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef thoth het volgende:
Aaaah, heb je een nieuwe liefde...? God behoede hem.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Goh dat vond ik nu ook zo grappig aan jou.
En dat absolute haat is wederom jouw feestje.
Ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun jij nu weleens 1 post doen die een simpele ziel zoals ik wel bergijpt?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef Noayla_ het volgende:
Klojo!
Het heeft alles te maken met dat "zogenaamde" hè, in mijn text...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:15 schreef thoth het volgende:
[..]
Je bent al de tweede met dit probleem hier.
Wat zeur je nouquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]![]()
ik hoop dat het morgen beter is
welterusten allen, een fijne en liefdevolle nacht toegewenst.
Nee hoor, maar jii viert de hele avond al feestjes?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aaaah, heb je een nieuwe liefde...? God behoede hem.
In al jouw texten ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met dat "zogenaamde" hè, in mijn text...
Dit jaar wel.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:17 schreef Loesje29 het volgende:
Zo nieuw is die trend niet hoor, helaas![]()
die iemand wel begrijpt is het hè...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:18 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Ja.
Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ryan3, Stali; het wordt interessant; ga zo door!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal wel ja, nu is het meisje iemand anders maar dezelfde aanmoediger.
He, kijk, een lieve vent.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:21 schreef static het volgende:
*lurk*
Ik vind er anders gaan bal aan hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Noayla_ het volgende:
Ryan3, Stali; het wordt interessant; ga zo door!![]()
Begin jij nu ook al.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
He, kijk, een lieve vent.
Dit is anders ook bepaald geen simpele zielen materiaal hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
.....de exegeten.....
Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
die iemand wel begrijpt is het hè...
En het antwoord is: "nee", ik, maar dat ben ik weer hè, heb nog nooit 1 simpele syllabel begrepen van wat je hier neerzet. Ik weet niet wie je na doet of dat je zo echt bent, maar het is tragisch gewoon, het schiet de bedoeling van communicatie voorbij... Maar nogmaals ik sta open voor de verhandelingen van de exegeten hoor. Het ligt wrs. allemaal aan mij...
Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
In al jouw texten ja.![]()
Gelukkig dat jij mij ook voor geen m kan boeien dan. Groeten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:27 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet, maar gelukkig boeit dat verder niemand. Slaap lekker.
Dat is ze juist helemaal niet, dat is het pijnlijke...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:24 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jullie zijn me iets te cryptisch!
Wat wil je nu eigenlijk horen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weinig kans hoor. Ik ga niet na 4 x met iemand op een forum gedelibereerd te hebben al roepen dat ik haar mis nadat ik haar een kwartiertje niet tegenkom. Ik ben heel behoudend in dat soort zaken. Als ik uiteindelijk emand leuk vindt dan duurt het ook echt een lange tijd voordat dat over is of iemand moet echt heelk vreemde sapratsen uitvoeren. Maar bij jou werkt dat anders...
Joh, maakt mij dat nou wat uit met wie je MSNt. Ook al zou ik 12 1/2 jaar met je getrouwd zijn dan mag je nog MSNen met wie je wilt. Interesseert me niets. Die 4 maanden waren geen hel en dat heb ik je al uitgelegd. Ik ben helemaal niet aan het zeiken, want je hebt nog nooit meegemaakt dat ik aan het zeiken was of ruzie met je had. Ik ga, na een lekker teklefoontje met weer allerlei ander gezeur, lekker slapen, dat zou jij ook beter kunnen doen. En misschien kom je met een uitgebalanceerde mening over die 4 maanden durende folie à deux, wat overigens niets afdoet aan mijn gevoel voor je. Je bent een lieve, spontane, bijzondere meid, ik wou dat ik erg van je kon houden, maar ik ben gebrekkig gebleven daarin... Ik kan die plotselinge wisselingen van je gemoed niet aan. Mijn schuld, ik ben inflexibel...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk horen?
Vanavond ben jij begonnen met afzeiken terwijl ik normaal deed. Maar inderdaad het lontje is kort hoor. Niet zo heel vreemd natuurlijk en daarbij heb ik net als jij ook de irritante eigenschap altijd het laatste woord te moeten hebben.
Maar wat wil je nu horen? Je maakt je drukker over mijn msn en wie ik daarop heb dan ik.
Verwacht je nou echt nog dat ik nog wat geef? Nee God behoede je toch? Arme ziel het was een hel he die vier maanden. God wat een narigheid begrijp ik hierboven.
En nee ik ben niet iemand die janktopics gaat openen. Je bent duidelijk geweest verder hoor.
Als ik jou was zou ik uitkijken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 01:49 schreef Farao het volgende:
Vanuit de nachtdienst: "hoi"
"Volschijten" toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik uitkijken.
Een welgemeend "hoi" zeggen staat blijkbaar bij sommige dames gelijk aan "ik wil je bek volspuiten, geil wijf"
De mores van tegenwoordig, tssssss...
trouwens ook een luie zwaar overbetaalde it-er.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:34 schreef bassieman het volgende:
Man oh man ... wat een hoop gefrustreerde mensen zeg. Gelukkig ben ik een arrogante zelfingenomen arrogante botte eikel
oja?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben lui en onderbetaald
Lui: zekerquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:46 schreef iemoe het volgende:
[..]
trouwens ook een luie zwaar overbetaalde it-er.
het is wel erg prettig als mensen zo enorm voorspelbaar zijn, maar een echte uitdaging ... mwoah ... dat niet echt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:56 schreef Shinadul het volgende:
Lui? Nee
Overbetaald? Nee
IT'er ? geen idee
Ik ben graag voorspelbaar, dat is handig in mijn werkquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:13 schreef iemoe het volgende:
[..]
het is wel erg prettig als mensen zo enorm voorspelbaar zijn, maar een echte uitdaging ... mwoah ... dat niet echt.
trollen is okeequote:Op donderdag 18 maart 2004 11:18 schreef RonaldV het volgende:
Ik neem maar even aan dat mijn werkgever blij met me is. Ik krijg er nog steeds jaarlijks een beetje bij, zonder dat ik er om vraag. Verder: Luie ITer, geen dik/mager salaris, en fatsoenlijke middenklasser als leasebak.
En ik mag nog hier trollen onder werktijd ook!
Om niet te zeggen: stilquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef Shinadul het volgende:
Ik wel, het is toch rustig
Bij jou ook al??quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om niet te zeggen: stil
Een dag of twee zou ik erg graag met je willen ruilen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:49 schreef Shinadul het volgende:
Ik vind het nu vervelend rustig eigenlijk, ik heb liever een wat hogere werkdruk.
Ruilen?
Das goed, vertel me maar even wat ik moet doen, dan ruilen we een dagquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Een dag of twee zou ik erg graag met je willen ruilen.![]()
Maar begrijp het wel dat je die rust ook zat word. Ik zou het nu alleen wensen.
Ehm, tja kan je onmogelijk alles uitleggen. En ga zo ziek naar huis trouwens, krijg er niets uit en word naar huis gestuurd. Dus wil ook niet meer ruilen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:54 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Das goed, vertel me maar even wat ik moet doen, dan ruilen we een dag
Op mijn werk heb je niet zoveel te doen momenteel, maar als er een unix-host down gaat kunnen we beter terugruilen want dan schiet het stress-niveau onder de (hoge) managers erg omhoog
Beterschapquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ehm, tja kan je onmogelijk alles uitleggen. En ga zo ziek naar huis trouwens, krijg er niets uit en word naar huis gestuurd. Dus wil ook niet meer ruilen.
Zou wel grappig zijn 1 Foktopic waar iedereen elkaars werk zou kunnen overnemen.![]()
job rotationquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:57 schreef bassieman het volgende:
Rotterdam Centraal station? Hebben ze daar ook Sun's?
En het werk dat hij nu doet is niet nuttig dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:03 schreef iemoe het volgende:
[..]
job rotation
je gaat maar lekker perrons schoonvegen ofzo, dat is tenminste wel nuttig werk.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:05 schreef Shinadul het volgende:
[..]
En het werk dat hij nu doet is niet nuttig dan?
gaat bijna net zo snel als de mail hiero in het zomerse Zoetermeerquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:06 schreef bassieman het volgende:
Ga jij nou maar je chello mail afwachten
hij doet in ieder geval wel z'n bestquote:14:22:32 up 81 days, 17:45, 2 users, load average: 3.61, 3.42, 3.31
Swapt ie nogal? zou er wat geheugen bij vrotten dan, klept die avg ook weer omlaag. Config?quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:11 schreef iemoe het volgende:
[..]
gaat bijna net zo snel als de mail hiero in het zomerse Zoetermeer
*zucht*
[..]
hij doet in ieder geval wel z'n best
geen idee oftie swapt, ik ben géén it-erquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Swapt ie nogal? zou er wat geheugen bij vrotten dan, klept die avg ook weer omlaag. Config?
Ik had eigenlijk vanochtend geen zin meer inquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:01 schreef Bengeltje het volgende:wat is het saai vandaag
s 'ochtends werk ik wel graagquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk vanochtend geen zin meer in
Staks lekker weekend, dat maakt het weer een beetje goed...
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:14 schreef iemoe het volgende:
misschien dat je (lees: Bengeltje) bij mij thuis ook even het 1 en ander aan huishoudelijke bezigheden kunt komen doen?
Jaaaaa weekend!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:25 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb ook zin in weekendGelukkig nog maar 1 dag te gaan morgen
Hij wil vast ende zeker iemand die niet alleen onder het bed zuigtquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
grappemaker
het is niet mijn hobby hoor
Neem een poetsvrouw ofzo
Opdat jij je morgen niet verslaapt, is het misschien wijs om 30 minuten eerder weg te gaan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shinadul het volgende:
hier nog wat langer, ik had me verslapen vanochtend
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shinadul het volgende:
hier nog wat langer, ik had me verslapen vanochtend
Zou het niet weten en ga het ook niet vragenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij wil vast ende zeker iemand die niet alleen onder het bed zuigt
Is dat een tekortkoming ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kom er net achter dat ik maar één tekortkoming heb!
Ik ben man!
kon het toch proberen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
grappenmaker
het is niet mijn hobby hoor
Neem een poetsvrouw ofzo
jij neem ik aan, ik ben al thuisquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:38 schreef iemoe het volgende:
[..]
kon het toch proberen?
nu hop naar huis toe
eerder naar bed bedoel jequote:Op donderdag 18 maart 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Opdat jij je morgen niet verslaapt, is het misschien wijs om 30 minuten eerder weg te gaan?
Ik kom er net achter dat ik maar één tekortkoming heb!
Ik ben man!
Nee, vrouw zou ik niet willen zijn... ik ben gewend aan mijn tekortkoming eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat een tekortkoming ?
zou je liever een vrouw zijn ?
Wat is er mis met een vrouw zijn danquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, vrouw zou ik niet willen zijn... ik ben gewend aan mijn tekortkoming eigenlijk
Niets. Absoluut niets.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is er mis met een vrouw zijn dan![]()
O? tegenwoordig is het altijd gedeeld dacht ik?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:57 schreef Shinadul het volgende:
Man zijn is ook niet alles hoor, je hebt op sommige punten (bijv voogdijschap bij scheiden) een enorm lastig nadeel
Mooiquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn badpak binnen
Als er op een normale manier met elkaar omgegaan wordt, is er geen probleem inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? tegenwoordig is het altijd gedeeld dacht ik?
Een vriend van me heeft zelfs volledige voogdij
Bassieman wat een generaliserend gelul!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef bassieman het volgende:
Tsja, vrouwen hebben o.m. wispelturigheid, lijkt me erg lastig
jajaquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi
heb je er een plaatje van ?
Idd , terwijl ze beter kunnen kijken waar het het beste is voor het kindquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:11 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Als er op een normale manier met elkaar omgegaan wordt, is er geen probleem inderdaad.
Maar als de partners elkaar naar het leven staan en echt 100% voogdij willen dan is de vrouw in het voordeel bij de rechter
Nooit last van... komt misschien door mijn opvattingen (zie eerdere posts)quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Bassieman wat een generaliserend gelul!
Om maar in stijl te blijven: mannen hebben dan weer die angst tot falen in bed (blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf,blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf etc.)![]()
dat is toch de functie van de vrouw in het geheel?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
(blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf,blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf etc.)![]()
waarom ben je niet aan het stofzuigen en ramen lappen enzo? waar ben je überhaupt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij neem ik aan, ik ben al thuis![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef iemoe het volgende:
[..]
waarom ben je niet aan het stofzuigen en ramen lappen enzo? waar ben je überhaupt?
*kijk om me heen*quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat is allemaal al lang gedaan.
Ik ben thuis, zoals ik net al zei
Ik heb die charmes nog niet gezien, heb je ze nog in je jaszak zitten ofzo ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:42 schreef iemoe het volgende:
[..]
*kijk om me heen*
hmm...dan heb je wel een paar plekjes gemist hoor...
ik had gehoopt dat mijn onweerstaanbare sjarmes je wel over hadden gehaald, blijkbaar niet.. [afbeelding]
Leuk je hier te zienquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoi B
ik heb wel zin jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk je hier te zien
heb je wel goede zin
misschien liggen ze nog onder dat stapeltje wasgoed dat jij op zou ruimen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb die charmes nog niet gezien, heb je ze nog in je jaszak zitten ofzo ?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb wel zin ja
B heeft het veel te druk, dat zie je tochquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:50 schreef iemoe het volgende:
[..]
misschien liggen ze nog onder dat stapeltje wasgoed dat jij op zou ruimen? [afbeelding]
Ik ruim alleen mijn eigen wasgoed opquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:50 schreef iemoe het volgende:
[..]
misschien liggen ze nog onder dat stapeltje wasgoed dat jij op zou ruimen? [afbeelding]
vorige week?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*agenda pakt
wanneer kun je
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vorige week?
moet ik zeker ook nog voor m'n eigen eten zorgen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ruim alleen mijn eigen wasgoed op
zoals iedereen hier doet, ik leg klaar en iedereen pakt zijn eigen spullen
Moet je ook maar doen dan ,dan vind je ze misschien weer terug
Nee hoor , je mag voor het hele gezin kokenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:57 schreef iemoe het volgende:
[..]
moet ik zeker ook nog voor m'n eigen eten zorgen?
ow, sorryquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
das niet grappig
Mee eensquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor , je mag voor het hele gezin koken
word netjes afgewisseld
*agenda er weer bij neemtquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, sorry
is goed hoor, ik kom het alleen niet brengen....is dat een probleem?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor , je mag voor het hele gezin koken
word netjes afgewisseld
uh uhhhhquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef iemoe het volgende:
[..]
is goed hoor, ik kom het alleen niet brengen....is dat een probleem?
*zucht*quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uh uhhhh
niet als je het in mijn huis kookt nee![]()
Ik heb een ceramische iets dingquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:04 schreef iemoe het volgende:
[..]
*zucht*
dat ook nog. je hebt toch wel zo'n uiterst relaxte grote kookunit hè? op zo 'n mieterig klein frummeldingetje kan ik echt niet uit te voeten...think big!
moeten we het in de keuken komen halen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef iemoe het volgende:
[..]
is goed hoor, ik kom het alleen niet brengen....is dat een probleem?
keramischquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een ceramische iets ding![]()
groot genoeg , plaats genoeg, of je moet erg flink zijn
uhhh, uhhh, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*agenda er weer bij neemt
Nou ?
In Limburg ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:07 schreef iemoe het volgende:
[..]
keramisch
waar staat je huis ongeveer, voordat ik 3 uur onderweg ben om er te komen en al m'n fijne verse ingrediënten volledig verpest zijn?
Klinkt bijna alsof ik 2e keus benquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Limburg ?
Is toch niet te ver he
Anders vraag ik D. wel om te koken
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhhh, uhhh, zo snel mogelijk
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ik 2e keus ben
(ik weet wel dat het alleen om koken gaat)
Rotterdam hierquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Limburg ?
Is toch niet te ver he
Anders vraag ik D. wel om te koken
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Bassieman wat een generaliserend gelul!
Om maar in stijl te blijven: mannen hebben dan weer die angst tot falen in bed (blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf,blijft hij wel stijf, blijft hij wel stijf etc.)![]()
Zeg wil jij eens een potje worstelenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:22 schreef bassieman het volgende:
[..]
okay, okay ... vrouwen hebben een minder gestel, lijkt me ook heel erg lastig
ik al die moeite gaan doen terwijl jij niet eens effe mijn ramen wil komen lappen?!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan koop je die verse ingredienten maar hier
Ik wil wel een emmertje water er tegenaan gooien hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:35 schreef iemoe het volgende:
[..]
ik al die moeite gaan doen terwijl jij niet eens effe mijn ramen wil komen lappen?!
zien = gelovenquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel een emmertje water er tegenaan gooien hoor
Geef je adres maar , dan zie je wel water langs je ramen stromen dadelijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:38 schreef iemoe het volgende:
[..]
zien = geloven
Hekbo....oh wacht, dat is vast niet verstandig hè?quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je adres maar , dan zie je wel water langs je ramen stromen dadelijk
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef iemoe het volgende:
[..]
Hekbo....oh wacht, dat is vast niet verstandig hè?
jij bent harstikke lief!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
en waarom zou dat niet verstandig zijn ?
Ik ben een lief vrouwtje hoor![]()
De rest van internetquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:05 schreef iemoe het volgende:
[..]
jij bent harstikke lief!
alleen de rest van het internet niet
ik ben ook harstikke lief!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De rest van internetincl, jezelf ?
dat zal toch wel meevallen ?
Dat zal ik maar geloven danquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:32 schreef iemoe het volgende:
[..]
ik ben ook harstikke lief!
als je nog wilt dat er gekookt wordt....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal ik maar geloven dan
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:46 schreef iemoe het volgende:
[..]
als je nog wilt dat er gekookt wordt....
We kunnen ook uit eten gaanquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
willen is een groot woord
D. zal het wel graag voor me doen
klok ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Kok nodig?
met een nieuw bandje?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
klok ?
nee, heb een horloge
We kunnen samen wel alles aan hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We kunnen ook uit eten gaan
of een huishoudster in dienst nemen
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
met een nieuw bandje?
Een kok lijkt me dan makkelijkerquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:58 schreef Sandertje21 het volgende:
een klok die kan koken dan?
kookwekkerquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:58 schreef Sandertje21 het volgende:
een klok die kan koken dan?
Ik vind het tegenvallenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:07 schreef D.Rose het volgende:
de vaart zit er hier lekker in
Snelheid kun je aanpassen lieverdquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:07 schreef D.Rose het volgende:
de vaart zit er hier lekker in
haastig spoed is zelden goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:08 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen![]()
klopt, langzaam beginnen, en hoe dichter we bij het hoogtepunt komen, des te meer we de snelheid opvoeren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snelheid kun je aanpassen lieverd
woeiiii , dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, langzaam beginnen, en hoe dichter we bij het hoogtepunt komen, des te meer we de snelheid opvoeren.
dat wist ik alquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
woeiiii , dat lijkt me wel wat
Dat dacht ik tochquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat wist ik al
Waar waar ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:14 schreef Sandertje21 het volgende:
t wordt hier nu zelfs spannend!![]()
coolquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:14 schreef Sandertje21 het volgende:
t wordt hier nu zelfs spannend!![]()
*naast D. gaat zitten en handvol popcorn neemtquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
cool
*achteruit gaat zitten en popcorn pakt
veel, heel veel, maar nog lang niet genoegquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch![]()
wat weet je nog meer
Hier hoopte ikquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar waar ?
*samen afwachten wat er komen gaatquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*naast D. gaat zitten en handvol popcorn neemt
teveel is nooit goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan t alleen moeilijk in mn eentje spannend maken![]()
En als ik dat wel zou doen krijgen jullie teveel "slechte" gedachtes over mij![]()
*stukje popcorn in mond neemt en D. kustquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*samen afwachten wat er komen gaat
"slechte"gedachtes ?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik kan t alleen moeilijk in mn eentje spannend maken![]()
En als ik dat wel zou doen krijgen jullie teveel "slechte" gedachtes over mij![]()
ja, als we zolang moeten wachten kunnen we die tijd beter nuttig bestedenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*stukje popcorn in mond neemt en D. kust
Daaromquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, als we zolang moeten wachten kunnen we die tijd beter nuttig besteden
Mij stoor je niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik voel me hier nu trouwens wel een soort 3e wiel aan de wagen
Waarom niet, het ziet er naar uit dat ik dan nog wel iets bij kan leren als ik goed opletquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij stoor je niet hoor
doe maar iets leuks ,maar uhh kijk niet teveel naar D. en mij
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom niet, het ziet er naar uit dat ik dan nog wel iets bij kan leren als ik goed oplet
Had je wat last van spanning lieverd?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*snel broek weer dicht knoopt
praktijk is beter dan theorie hoor
Daarvoor zijn er op dit moment niet genoeg vrouwen voor actief in dat topicquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*snel broek weer dicht knoopt
praktijk is beter dan theorie hoor
nee hoor, kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je wat last van spanning lieverd?![]()
Die moet je dan ook lokkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er op dit moment niet genoeg vrouwen voor actief in dat topic![]()
Okequote:Op donderdag 18 maart 2004 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, kan wel wat hebben
*meespeeltquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke
*verder met spelen gaat
*censuurquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*meespeelt
Je moet nog veel lerenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:46 schreef Sandertje21 het volgende:
mijn lokroep horen ze niet![]()
Geenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:50 schreef Sandertje21 het volgende:
Wat voor lokroep gebruik jij dan?![]()
je bent nog jong, en newbiequote:Op donderdag 18 maart 2004 20:46 schreef Sandertje21 het volgende:
mijn lokroep horen ze niet![]()
uhh, ja, zoietsquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen
ik knipperde wat met m'n oogjes en D. viel als een blok
ja toch D. ?
* tong over lippen laat gaanquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uhh, ja, zoiets
nope, jij bent een man, die moeten er meer moeite voor doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Dus met geduld en lief met mijn ogen knipperen ga ik het redden in deze wereld?![]()
uhuhquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Dus met geduld en lief met mijn ogen knipperen ga ik het redden in deze wereld?![]()
Ik kan er ook een dansje bij doenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nope, jij bent een man, die moeten er meer moeite voor doen
Haar verleiden tijdens dans is misschien beterquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik kan er ook een dansje bij doen![]()
dat komt door die donkere bril, moet ik je nou alles uitleggen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
wie is er nu klef![]()
zie niets hier
Tis anders eentje met roze glazenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:03 schreef iemoe het volgende:
[..]
dat komt door die donkere bril, moet ik je nou alles uitleggen?
liefde?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
maar geen klef gedoe, wel wat anders
Ik ben er ook niet vies vanquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis anders eentje met roze glazen
zie best veel
maar geen klef gedoe, wel wat anders
Uhm , ja dat alles welquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:07 schreef iemoe het volgende:
[..]
liefde?
honger?
lust?
geilheid? (ja, dubbelop...daar ben ik man voor)
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vies van
iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog even en dit topic wordt gekickt naar sex![]()
He wat jammer nouquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog even en dit topic wordt gekickt naar sex![]()
Oke,quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd
B, laten we ons (openlijk) maar wat inhouden (hier).
Msn sucksquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef iemoe het volgende:
MSN doet het trouwens weer hoor..
(HINT!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef iemoe het volgende:
MSN doet het trouwens weer hoor..
(HINT!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Msn sucks
Iedereen op de wereld is belangrijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Bij mij doet msn het nog niet...... (maar ik ben verder ook niet belangrijk)
maar de een iets belangrijker dan de restquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen op de wereld is belangrijk
Nee, voor de een is de andere iets belangrijker, dat is iets heel andersquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
maar de een iets belangrijker dan de rest
tja, verschil moet er zijnquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
maar de een iets belangrijker dan de rest
Verschil is er altijdquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, verschil moet er zijn
*ook niet belangrijk is
Ik zei toch net, iedereen is belangrijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:22 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben ik voor jullie wel belangrijk dan?![]()
ja, luister een naar Bquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei toch net, iedereen is belangrijk
doe je oortjes en oogjes eens open
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, luister een naar B
*nooit gehad heeftquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef Sandertje21 het volgende:
![]()
Heb net trouwens voor het eerst in mijn leven een ritter sport chocoding op.
Best lekker eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
meelopertje
Waren in de aanbieding bij de super, 3 blokjes van 1,80quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*nooit gehad heeft
Waar is de andere helft danquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef Hobiedobie het volgende:
0.5 meldt zich...
morgen eens kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waren in de aanbieding bij de super, 3 blokjes van 1,80
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zie nu waarom ze zo goedkoop waren, ze zijn nog maar 2 weken houdbaar![]()
2 wkn is toch nog best langquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zie nu waarom ze zo goedkoop waren, ze zijn nog maar 2 weken houdbaar![]()
op iets wat normaal maanden goed is is 2 weken niet veelquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 wkn is toch nog best lang
Dan moeten ze gewoon sneller worden op gegetenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op iets wat normaal maanden goed is is 2 weken niet veel
Ik wil me niet haasten, en wil zowiezo liever versequote:Op donderdag 18 maart 2004 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon sneller worden op gegeten
Verse haal je alleen bij de chocolade fabriekquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil me niet haasten, en wil zowiezo liever verse
ik doel op iets in de eerste 30% van de houdbaarheidquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verse haal je alleen bij de chocolade fabriek
Oke niet zo happen johquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doel op iets in de eerste 30% van de houdbaarheid
Dat moet je dus maar niet meer doen, je had nog 2 wkn hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:53 schreef Sandertje21 het volgende:
ik ben inderdaad misselijk nu![]()
Maar dat komt meer doordat ik 2 blokken achter elkaar op heb![]()
dacht dat je dat wel lekker vondquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke niet zo happen joh
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dacht dat je dat wel lekker vond
is het weer niet goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:07 schreef Sandertje21 het volgende:
De spanning is er hier nu wel een beetje uit.......
wat wil je horen?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
of ben ik nu een vervelende zeikerd?![]()
ook wij hebben onze rust nodigquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
We blijven ook niet aan de gang he ...........
nee, maar je oortjes kregen wel al een kleurtjequote:Op donderdag 18 maart 2004 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat je moest stoppen hoor, ik zei alleen dat het leerzaam voor me kon zijn
Ik was anders nog lang niet moequote:Op donderdag 18 maart 2004 22:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook wij hebben onze rust nodig
toch dadelijk maar naar bedquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik was anders nog lang niet moe![]()
Moest opnieuw opstartenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:26 schreef D.Rose het volgende:
en weer doot
*B mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |