Hoewel je op dat moment dood wil.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is vreselijk kut maar denk maar zo...wat is 20 minuten lijden nou op een heel mensenleven!
Dan ben jij maar een watje...quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:38 schreef Tiemie het volgende:
Ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar het doet echt ontzettend veel pijn.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:40 schreef Goof het volgende:
Als ik nu ga denken "pijn is soms best fijn", dan valt het morgen vast wel mee..![]()
Geneukt worden door een gorilla lijkt me ook erger.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:47 schreef Mac11 het volgende:
Beter een wortelkanaalbehandeling, dan in een trein vol met bommen zitten.
Vind ik dan weer.
Ja vraag dat maar aan de eerste AIDS patient op aarde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:48 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Geneukt worden door een gorilla lijkt me ook erger.
Dat is dus niet waar. Er zijn wel meer dan één mensen gestorven in een tandartsstoel; de meesten aan een allergische reactie door de verdoving. Een enkeling door stress.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:50 schreef Mac11 het volgende:
[..]
Ik heb troostende woorden voor de TS, er is nog nooit iemand overleden bij de tandarts.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:54 schreef Killer_Mom het volgende:
pamper aan, en dan valt t wel mee.....
of houd je handen stevig aan zijn ballen, als t pijn doet.......hij ook
Kijk es naar de plaatjes eerder in deze post! Dan kom je meer te weten!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:03 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik heb dinsdag een zenuwbehandeling? Wat is dat dan?
Ja, als ik het goed heb zitten je zenuwen in het kanaal...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:11 schreef HenkieSpankie het volgende:
Zenuwbehandeling is dus in principe hetzelfde als een wortel kanaal behandeling?
Hoe kan je daar nu ooit een ontsteking krijgen? Lijkt me niet dat je daar me poetsen iets aan kan doen. Of wel?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ja inderdaad. Gaan ze je allerlei vragen stellen. En jij maar met je mond vol allerlei spul en apparaten..quote:Op donderdag 18 maart 2004 06:39 schreef Caesu het volgende:
ik haat die lui. tandartsen / orthodontisten.
fotootje? mwjanenee (met mond vol). 56 euro erbij
Nou de op een na laaste keer dat ik een operatie moest hebben ben ik gewoon in slaap gevallen. Handig een operatie doek over je gezicht.quote:Op donderdag 18 maart 2004 06:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gaan ze je allerlei vragen stellen. En jij maar met je mond vol allerlei spul en apparaten..
Een etterbak misschien, maar wel eentje met wie je vreselijk kunt lachen, volgens mij!quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:01 schreef Oblivion het volgende:
Of doe als mijn vader, zakdoek voor de mond, zijn been slepend, langs de wachtkamer, dag (insert naam) , het doet geen pijn hoor, het gaat wel.... (met pijnlijke en harde stem)
De etterbak...![]()
succes, ik heb het vorig jaar ook moeten ondergaan, omdat er een ontsteking kwam omdat de tandarts bij een voorgaande behandeling iets verkeerd deedquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
*kick*
Ik heb er aanstaande maandag een en ik ga dus echt dood van de zenuwen. Ik heb een hele traumatische ervaring gehad met mijn vorige tandarts waarbij een "simpel" gaat boren mij zoveel pijn bezorgde dat ik bijna flauwviel.
Ergens heb ik het idee dat bij zo'n wortelkanaalbehandeling onmogelijk alles verdoofd kan worden aangezien er direct met de zenuw gewerkt gaat worden... Ik bedoel: dat moet je toch voelen? Oooh bibber bibber bibber...
Nou toch wel hoor...de tandarts vermoedde echter al dat ik zonder verdoving ook niks zou voelen, dus heeft ze de verdoving niet gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat zoiets niet verdoofd kon worden??
Jawel, het ergste is de kramp in je bek als je hem anderhalf uur open moet houden, en alle rotzooi die op je huig valt...quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat zoiets niet verdoofd kon worden??
Een gaatje in de tand die je verwaarloost waardoor bacterien in de zenuw komen, en dus een onsteking.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:13 schreef Dizzee het volgende:
Hoe kan dat ontsteken dan? Slecht je tanden poetsen ofzo?
of een verkeerde vulling zoals ik een keer had, ik poets 3 keer op een dag goed toch zat daar een gaatje doordat de tandarts verkeerd heeft zitten vullen, en op een geven moment slaat dat door naar je hele gebitquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Een gaatje in de tand die je verwaarloost waardoor bacterien in de zenuw komen, en dus een onsteking.
Ik heb nu ook kiespijn
Ik voel echt mijn kies gewoon ontzettend pijn doen, het gaat door merg en been.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef Quickie_Bat het volgende:
Nou het voelde in eerste instantie als een soort voorhoofdsholte-ontsteking alleen dan in mijn kaak. Echt zo;n "zenuw-pijn" het trok langs mijn hele kaak op en ook richting mijn hoofd en oor. En pas sinds 3 dagen voel ik het echt in mijn kies. Ik dacht daarom ook eerst helemaal niet dat het iets met mijn gebit te maken had, maar helaas dus toch
De reden dat ik een noodvulling kreeg was omdat simpelweg de tijd op was, hij had een uurtje voor me uitgetrokken en had nog zeker 3 kwartier nodig toen er nog maar 20 minuten waren. Dus vandaar een noodvulling...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik lees hier dat iedereen een noodvulling krijgt. Ik kreeg meteen m'n normale vulling. Maar m'n tandarts wist me wel te melden dat over een paar jaar diezelfde tand plaats moet maken voor een kroontje.
Ik kreeg een noodvulling omdat hij wilde afwachten of het als nog ging onsteken....quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik lees hier dat iedereen een noodvulling krijgt. Ik kreeg meteen m'n normale vulling. Maar m'n tandarts wist me wel te melden dat over een paar jaar diezelfde tand plaats moet maken voor een kroontje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |