abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17788692
Wie kan mij het e.e.a. vertellen over Tunesië (Sousse)
Ik wil er van de zomer op vakantie met mijn vriendin (blond)...

* Wie/wat zou ik zeker moet gaan bezoeken?
* Wat kan ik beter niet doen als ik daar ben?
* Wat voor kleren zijn daar gepast om te dragen?
* Hoe is de mentaliteit van de mensen daar?
* Enz enz.
Tell me @ll please....

Alvast bedankt allemaal.....
GREETZZZzzz...
Tinus Plotseling
  woensdag 17 maart 2004 @ 22:47:26 #2
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_17789132
Kijk eens 2 topics hieronder? Eén topic is wel voldoende, zie dat je zelfs daar al had gereageerd..
Hatsjoe!
pi_17790690
Sahara zou ik zeker doen. Tunis is leuk. De medina van Sousse moet je gezien hebben. El Djem natuurlijk. Luchtballonvaart in Tozeur is een aanrader. Ik zou eens een

Qua kleding. In het hotel en op het strand maakt het niet zoveel uit. Topless kan ook best op het strand alleen daarbuiten en zeker in de medina of in niet-toeristische streken moet je je wat conservatief kleden en normaal gedragen. Tunesiers zijn vriendelijk over het algemeen, maar het zijn wel handelaars. Vandaar dat ze nogal eens opdringerig overkomen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17795441
Hmm ik ben niet zo te spreken over Sousse. Ik was 15 toen ik daar heen ging (ook blond) en werd helemaal gestoord van al die hitsige gore mannetjes... Het strand is echter wel supermooi, de medina is ook leuk maar vik zou er voor geen goud meer naar terug gaan
.
pi_17795494
We gaan toch niet 2 topics over hetzelfde land op 1 dag posten he?
Tunesië

Graag daar verder.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')