Als je dan veel gebruikt, leg je dan een laagje op het toiletbril of gebruik je het allemaal om je gat mee af te schuren?
En hoe vaak moet je dan de pleeborstel hanteren?
Ehrm, 12 velletjes voor de bril, en ongeveer evenveel om m'n * af te vegen.
Ik gebruik zoveel als nodig, check altijd vantevoren of er wel een reserverol is, als die ander over de helft is.
Ik had een huisgenote die nu verhuisd is en die gebruikte volgens mij een rol per dag ofzo. Ik weet niet wat die ermee deed, maar we verbruikten echt bergen van dat spul.
quote:Opeten?
Op maandag 23 juli 2001 09:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik had een huisgenote die nu verhuisd is en die gebruikte volgens mij een rol per dag ofzo. Ik weet niet wat die ermee deed, maar we verbruikten echt bergen van dat spul.
grootverbruiker...
(gelukkig hebben wij een plee die goed doorspoelt... soms komt 't water wel 'ns omhoog, maar dan stroomt 't na een paar seconden allemaal in één keer weg...)
Ben jij zo iemand die de velletjes netjes op elkaar vouwt, of maak je er een grote prop van?
Het antwoord verklaart waarschijnlijk voor een belangrijk deel het gebruik.
quote:ik vouw meestal...
Op zaterdag 22 september 2001 23:03 schreef k_man het volgende:
Hmmm, een interessantere voor zover dit topic überhaupt interessant kan worden vraag lijkt me:Ben jij zo iemand die de velletjes netjes op elkaar vouwt, of maak je er een grote prop van?
Het antwoord verklaart waarschijnlijk voor een belangrijk deel het gebruik.
hoewell... 't ligt 'n beetje aan de situatie (lees: dikte van de stront)
bij racekak maak ik een prop...
Als ik ergens ben waar ze nog van dat schuurpapier hebben hangen, van dat grijze, kan het wel eens wat meer worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |