abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2001 @ 01:37:13 #1
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1256596
Gebruik je altijd een halve rol toiletpapier bij het poepen of heb je aan twee velletjes wel genoeg?

Als je dan veel gebruikt, leg je dan een laagje op het toiletbril of gebruik je het allemaal om je gat mee af te schuren?

En hoe vaak moet je dan de pleeborstel hanteren?

The Internets, I needs it..
pi_1256652
Ligt eraan in welke vorm het zooitje naar buiten komt. Normaal gesproken zijn een paar velletjes genoeg maar als ik iets heb gegeten wat er weer heel snel uit wil komt het meer in de richting van de halve rol. Gebruik van de pleeborstel is dan meestal ook wel raadzaam, maar dit is weer afhankelijk van het gespettergehalte.
我要飞得更高 !
  maandag 23 juli 2001 @ 01:57:43 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1256713
Same here. Je hebt wel eens dat je niet eens een blaadje nodig hebt. Maar dat zijn helaas hele zeldzame uitzonderingen. Over het algemeen ben ik het halve rol type.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 juli 2001 @ 02:06:51 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1256764
Jup... tis me zelfs al een paar keer gebeurd dat de plee verstopt raakte door de lading papier die ik erin had geflikkerd
pi_1256955
Ik kan d'r nog wel een schepje bovenop doen.
Mijn "creatie" is groot genoeg om tijdens het doorspoelen het waterpeil van de pot te laten zakken.

Ehrm, 12 velletjes voor de bril, en ongeveer evenveel om m'n * af te vegen.

pi_1256962
lach ik ben af en toe toch wel een redelijke groot verbruiker
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_1256969
Ik ben een kleinverbruiker wat dit betreft. Maar sommige vrouwen kunnen er echt wat van! Ook hier in huis!
  maandag 23 juli 2001 @ 02:42:35 #8
13889 Jefferson019
o wat heb ik een lol
pi_1256982
uuuuuuuuhhhh wacht evve ben zo terug....
Always look on the bright side of life.. FC Groningen
  maandag 23 juli 2001 @ 03:21:37 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_1257191
Zow, jij bent een lange poeperd Jefferson019.

Ik gebruik zoveel als nodig, check altijd vantevoren of er wel een reserverol is, als die ander over de helft is.

maandag 23 juli 2001 @ 03:36:25 #10
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1257257
Oh, dus daar is die rol voor!!!!!
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  maandag 23 juli 2001 @ 05:34:51 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1257496
ik ben een grootverbruiker jah
pi_1257730
Ik ben een kleinverbruiker, ik doe eeuwen met een rol lijkt het wel. Ik merk overigens wel als ik weinig vezels eet dat ik dan meer nodig heb.

Ik had een huisgenote die nu verhuisd is en die gebruikte volgens mij een rol per dag ofzo. Ik weet niet wat die ermee deed, maar we verbruikten echt bergen van dat spul.

Unox, the worst operating system.
pi_1257738
quote:
Op maandag 23 juli 2001 09:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik had een huisgenote die nu verhuisd is en die gebruikte volgens mij een rol per dag ofzo. Ik weet niet wat die ermee deed, maar we verbruikten echt bergen van dat spul.
Opeten?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1257874
Ik ben een halve rol type.
  maandag 23 juli 2001 @ 10:29:22 #15
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1257922
Een kwart rol gebruiker hier
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  maandag 23 juli 2001 @ 10:39:17 #16
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1257959
ik geen grootverbruiker meer na een stunt van m'n zusje..
die had een keer zoveel wcpapier gebruikt dat het water niet meer leegliep maar omhoog kwam zetten..
dus zij kwam rennend de wc uit "Kaar, kaar de wc overstroomt, waar is het pincet (ze bedoelde dus zo een bbq tang)" anyway heeft ze met die wcborstel het 'r uitlopen vissen.. ranzige zooi..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 22 september 2001 @ 21:29:00 #17
6290 Dr_Crouton
pi_1708052
Omhoog maar weer, ik geloof dat Zanderr dit onderwerp weer nieuw leven heeft geblazen.
pi_1708295
jep...

grootverbruiker...

(gelukkig hebben wij een plee die goed doorspoelt... soms komt 't water wel 'ns omhoog, maar dan stroomt 't na een paar seconden allemaal in één keer weg...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1708458
Kleingebruiker. alhoewel, soms wel een groot-.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_1708720
Hmmm, een interessantere voor zover dit topic überhaupt interessant kan worden vraag lijkt me:

Ben jij zo iemand die de velletjes netjes op elkaar vouwt, of maak je er een grote prop van?

Het antwoord verklaart waarschijnlijk voor een belangrijk deel het gebruik.

pi_1708866
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:03 schreef k_man het volgende:
Hmmm, een interessantere voor zover dit topic überhaupt interessant kan worden vraag lijkt me:

Ben jij zo iemand die de velletjes netjes op elkaar vouwt, of maak je er een grote prop van?

Het antwoord verklaart waarschijnlijk voor een belangrijk deel het gebruik.

ik vouw meestal...

hoewell... 't ligt 'n beetje aan de situatie (lees: dikte van de stront)

bij racekak maak ik een prop...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1708872
Ik niet maar ik ken persoonlijk iemand die dat wel veeeeeeeel gebruikt
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1709112
Bij mij in huis zijn het wel grootgebruikers.. wil ik 1 keer in de drie dagen even 1 velletje hebben, is het er niet meer..
  dinsdag 11 december 2001 @ 00:16:20 #24
6290 Dr_Crouton
pi_2445608
En omhoog! Geef maar toe, jij levert zeker ook een bijdrage aan het dichtslibben van het riool?
pi_2447696
Valt wel mee. Ik heb aan een blaadje of vier per keer genoeg, uitzonderingen daargelaten. En die vouw ik netjes dubbel.

Als ik ergens ben waar ze nog van dat schuurpapier hebben hangen, van dat grijze, kan het wel eens wat meer worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')