Ik heb toen ook nog mijn teen gestoten. Misschien was dat ook wel werk van Al Qaeda.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef MariekeP het volgende:
Iedereen weet wat er gebeurd is op 13 mei 2001. De vuurwerkramp in Enchede. Een complete woonwijk werd weggevaagd. Het lijkt me wel heel toevallig als dit niet het werk van al-Qaeda zou zijn.
Dom? Dom?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef MariekeP het volgende:
Domdomdom het moet natuurlijk 2000 zijn en niet 2001, kan een moderator dit even veranderen in de topictitel?
Best dom ook dat nog niemand dit heeft opgemerkt trouwens.
idd! maar als je nog iets verder teruggaat... de kruisiging van Jezus himself, had Al Qaida banden met de Romeinen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef MariekeP het volgende:
Domdomdom het moet natuurlijk 2000 zijn en niet 2001, kan een moderator dit even veranderen in de topictitel?
Best dom ook dat nog niemand dit heeft opgemerkt trouwens.
Het doodgaan van de dino's. Ook door ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:35 schreef BaggerUser het volgende:
ontstaan van de mensheid
ook al qaida?
Nee, ONZ is logischer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef Leonardo1504 het volgende:
Moet dit niet in TRU ???
paranoiatopics en complottheorieen horen toch in TRU ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ONZ is logischer.
Omdat het nogal vreemd zou zijn als terroristen niet zouden claimen dat het hun werk zou zijn, wat was dan het doel van de mogelijke aanslag? Niemand die het zal weten.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:45 schreef MariekeP het volgende:
Maak er maar grappen over mensen. Waarom zou het al-Qaeda NIET zijn?
Omdat het niet de hobby van Al Qaida is om mensen op te blazen. Het gaat hier om terrorisme, Al Qaida wil dat bekend wordt dat zij er achter zitten. Ze zouden het niet op een vuurwerkongeluk hebben laten lijken, maar bijvoorbeeld een Amsterdamse Intercity opgeblazen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:45 schreef MariekeP het volgende:
Maak er maar grappen over mensen. Waarom zou het al-Qaeda NIET zijn?
Ook als ze het niet hadden gedaan, hadden ze het nog steeds kunnen opeisen dus dit zegt NIETS.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:46 schreef BaggerUser het volgende:
omdat hun wel de aanslagen opeisen want anders maken ze er geen statement mee
dat zeg ikquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Omdat het nogal vreemd zou zijn als terroristen niet zouden claimen dat het hun werk zou zijn, wat was dan het doel van de mogelijke aanslag? Niemand die het zal weten.
Nee want het spreekt natuurlijk voor zich dat Al-qaida het was dus waarom zou je het tegenwoordig nog zeggen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef BaggerUser het volgende:
of denk je dat ze zeggen van nou wij zeggen maar niets want anders vinden ze ons niet meer lief?
Waarom lijkt het je toevallig dat het Al Qaeda niet is? Dat impliceert dat het zeer waarschijnlijk is dat Al Qaeda er wel achter zit. Als het zo ontzettend waarschijnlijk is kan je dat vast met hele goede argumenten ondersteunen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef MariekeP het volgende:
Iedereen weet wat er gebeurd is op 13 mei 2000. De vuurwerkramp in Enchede. Een complete woonwijk werd weggevaagd. Het lijkt me wel heel toevallig als dit niet het werk van al-Qaeda zou zijn.
nee joodse voorouders ehequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Volgens mij was Hitler een arabier!
Stalin!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Volgens mij was Hitler een arabier!
Hm.... zal vast wel banden hebben gehad met Al-Qaidaquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee joodse voorouders ehe
Ben ik ook een arabier?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Stalin!
Hij ook!
Het is een groot complot!
De arabieren beheersen de wereld al eeuwen, en zijn in een grote strijd met de joden verwikkeld, zie ook de film 'Underworld'
De geschiedenis is vervalst!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nee joodse voorouders ehe
Inderdaad weet ik dat nogquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef MariekeP het volgende:
Iedereen weet wat er gebeurd is op 13 mei 2000.
Ook al! Ze zitten overal!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Inderdaad weet ik dat nog![]()
Toen weer een gigantische afgang op het Eurovisie Songfestival.... Kut Moslims
Of een jood!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ben ik ook een arabier?.
de uitzending werd zelfs gestaakt, zo slecht was hetquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Inderdaad weet ik dat nog![]()
Toen weer een gigantische afgang op het Eurovisie Songfestival.... Kut Moslims
Er was een enorme explosie waarbij veel verwoest is en ook nog een hoop doden zijn gevallen. Typisch het werk van al-Qaeda.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Waarom lijkt het je toevallig dat het Al Qaeda niet is? Dat impliceert dat het zeer waarschijnlijk is dat Al Qaeda er wel achter zit. Als het zo ontzettend waarschijnlijk is kan je dat vast met hele goede argumenten ondersteunen.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef MariekeP het volgende:
Iedereen weet wat er gebeurd is op 13 mei 2000. De vuurwerkramp in Enchede. Een complete woonwijk werd weggevaagd. Het lijkt me wel heel toevallig als dit niet het werk van al-Qaeda zou zijn.
Gangbangquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef BaggerUser het volgende:
1984-04-08 was vast ook hun schuld
*grapje*
Ik geloof dat het opblazen van dingen met veel doden eerder een kenmerk van 'terrorisme' is, en niet zozeer perse van Al-Qaedaquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef MariekeP het volgende:
[..]
Er was een enorme explosie waarbij veel verwoest is en ook nog een hoop doden zijn gevallen. Typisch het werk van al-Qaeda.
dan waren het vast de amerikanen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:57 schreef MariekeP het volgende:
[..]
Er was een enorme explosie waarbij veel verwoest is en ook nog een hoop doden zijn gevallen. Typisch het werk van al-Qaeda.
Pearl Harbor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan waren het vast de amerikanen!
grote explosie
veel doden
hiroshima en nagasaki ?
Sizzler zit ook bij Al-Qaidaquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:59 schreef idontlikepizza het volgende:
Eindelijk waar hij thuishoort
SsSsT, dAt MoEt jE nIeT zEgGeN, dAn WoRd Je GeBaNd!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Sizzler zit ook bij Al-Qaida.
Ik denk dat die zich laten meevoeren als makke schapenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:02 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
SsSsT, dAt MoEt jE nIeT zEgGeN, dAn WoRd Je GeBaNd!
Overigens is Breezah een verzetsbeweging
Dat is de facade ja!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich laten meevoeren als makke schapen.
Ik denk dat die het heeft opgegeven en ons voor gek heeft verklaardquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:06 schreef BaggerUser het volgende:
de ts ziet u in dat het bullshit is?
Jorma en Arjen zitten ook bij Al-Qaida!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:04 schreef Zander het volgende:
Volgens mij zijn de bugs in Replique en de traagheid van de FP ook het werk van Osama en zijn roversbende.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef MariekeP het volgende:
Ja hallo! Omdat de datum in de titel fout was is-ie maar meteen naar ONZ geschopt. Mag ik me niet een keer vergissen zeg, jezus!
nee omdat het een onzin stelling wasquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef MariekeP het volgende:
Ja hallo! Omdat de datum in de titel fout was is-ie maar meteen naar ONZ geschopt. Mag ik me niet een keer vergissen zeg, jezus!
Helemaal niet omdat de datum niet klopt, maar omdat je standpunt onzinnig is, je geen argumentatie geeft, en het topic zoiezo 'veronzint' wasquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef MariekeP het volgende:
Sowieso lamlulquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:13 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Helemaal niet omdat de datum niet klopt, maar omdat je standpunt onzinnig is, je geen argumentatie geeft, en het topic zoiezo 'veronzint' was
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:14 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Sowieso lamlul
quote:Het kan me werkelijke geen reet schelen dat het SoWieSo is
Wees blij dat ze 'm niet lieten ontploffen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef Vork het volgende:
Het is de schuld van Al-Qaida dat ik vandaag uren aan vertragingen heb gehad met de trein
Mij en de rest van ABN minnend Nederland wel!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:15 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:12 schreef MariekeP het volgende:
Taalpurist!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Mij en de rest van ABN minnend Nederland wel!
Anders gebruik je een PIquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
inderdaad
Can't help it, blame Al-Qaidaquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:17 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Taalpurist!
die stond er welquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:18 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Anders gebruik je een PI
of een niet nader te noemen TS....quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Al-Qaida?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |