Mail is onderweg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:37 schreef webfreaky het volgende:
Eitjes, mail naar dirkjan @ webdesigntools punt nl jouw emailadres, jouw gebruikersnaam op aa en jouw aaotracker userid, dan voeg ik jou toe aan website
Hmm. Ja. Dat is een goede. Ik kan wel aparte hokken maken voor Defence / Assault enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:39 schreef rattaplan het volgende:
maar was wel relaxed dat teamspeak, alleen niet handig dat we niet aan dezelfde kant stonden...
assault: Eh fil, we gaan ove links.
defence: Jongens, ze gaan over links!
dit is minder ja.. je honor gaat toch wel gewoon omhoog als je punten scoort ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:40 schreef Emc_NL het volgende:
Ah, EU servers zijn echt snel! Alleen ze worden niet getracked
Ja. Maar dat komt wel denk ik. Want hij tracked hem wel als je online bent alleen vergeet hij hem daarna op te slaan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
dit is minder ja.. je honor gaat toch wel gewoon omhoog als je punten scoort ?
online tracken doet ie ook niet bij mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ja. Maar dat komt wel denk ik. Want hij tracked hem wel als je online bent alleen vergeet hij hem daarna op te slaan.
Ik bedoel als je aan het spelen bent komt wel je score op die tracker te staan. Alleen zet hij hem daarna niet in het lijstje onderaan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
online tracken doet ie ook niet bij mij
Haha, als je snel punten wilt scoren moet je nu dus met de hele clan een server induiken. Suffe fout zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:05 schreef Hammerbee het volgende:
Alleen nog een nadeel dat je free spectate hebt dus je kunt als je dood bent door de hele map kijken en dan de vip verraden via TS
Foei foei foei flippie!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:57 schreef Fillipe het volgende:
<sub>
Webfreaky, als je die site nog tegenkomt over dat BF: Vietnam gebeuren waar we het over TS over hadden zou je me dan even willen mailen met die oplossing m.b.t die keycode met multiplay.
</sub>
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:57 schreef Fillipe het volgende:
<sub>
Webfreaky, als je die site nog tegenkomt over dat BF: Vietnam gebeuren waar we het over TS over hadden zou je me dan even willen mailen met die oplossing m.b.t die keycode met multiplay.
</sub>
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:57 schreef Fillipe het volgende:
<sub>
</sub>
Is goed (rechts) balletje !quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:18 schreef Fillipe het volgende:
Hehe stelletje politiek correcte (groenlinks) lulletjes !
Edit; Ik ben rond 13.00 wel frag-baar. + TS
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:31 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Waarvoor gaat FOK! eigenlijk altijd in een laggy server zitten :s
Ja, ik dacht eey een EU server , weinig lag. Maar viel vandaag even tegen. Wel tof dat jullie allemaal kwamen; Emc, Toad, Flex, Rog,quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:31 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Waarvoor gaat FOK! eigenlijk altijd in een laggy server zitten :s
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wel tof dat jullie allemaal kwamen; Emc, Toad, Flex, Rog,
Voor E&E moet je je ff een walktrough zoekenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Leveltje hoger, ik zit nu op 15 honor. Ga ff de SF trainingen doen, want die had ik nog niet gedaan :$
NEE, de echte goede mensen doen dat zelf. Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:53 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Voor E&E moet je je ff een walktrough zoeken![]()
Of verloren is ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:06 schreef MR_V het volgende:
Klopt het dat als je doodgeschoten wordt je moet wachten totdat het spel gewonnen is voordat je weer opnieuw kan beginnen in dezelfde game?
OMG, doe ik net ff die test. 40%. Moet ik weer overnieuw :|quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:53 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Voor E&E moet je je ff een walktrough zoeken![]()
Die antwoorden staan uiteraard ook wel ergensquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
OMG, doe ik net ff die test. 40%. Moet ik weer overnieuw :|
Weet ik, maar ik deed iets fout (%$#^%^%$)quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:47 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Die antwoorden staan uiteraard ook wel ergens![]()
Wtf??quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:43 schreef Emc_NL het volgende:
hey man, wat is die TS server, jullie allemaal met, en zit ik daar
iig fijn muziekje erbijquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:45 schreef Dark_Killah het volgende:
O ja, en het is eigenlijk best leuk in de gevangenis
Je begrijpt het duidelijk niet. Maar waarschijnlijk niemand.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:19 schreef Merson het volgende:
WTF!? Flex?! Ik zit dan wel niet bij [FOK!] maar ik snap er de ballen van. Er staan hier nog redelijk vaak servers en op de tracker kan je ze (ik iig wel) ook zien.
Je zou natuurlijk ook gewoon TS kunnen downloaden. Dan de server in en dan daar ff in de chat aan iemand vragen welke server ze zitten (zonder mic ja) en dan de AA-server in duiken en samen met ze 0wnen terwijl ze allemaal informatie aan jou doorspelen.
Een andere optie is natuurlijk om niet meer met ze te praten, niet meer hier te posten, je [FOK!]-tag weghalen en stoppen met AA.
Ik zou persoonlijk voor optie A gaan.![]()
flex ik ken je niet goed, maar er zijn echt mensen die om je geven! ik geloof niet dat dat niet zo is, praat met hen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:01 schreef Flex82 het volgende:
Het probleem is dat het al een jaar zo opbouwd onderhand. En dingen zoals, wacht maa rhet komt wel goed en alles zal wel goed komen heb ik al wel honderd keer gehoord.
Daar geloof ik geen zak van. En het mooist is, niemand in mijn omgeving kan het ook maar iets interreseren.
MAar iig, dit is geen AA onderwerp, dan open ik wel een topic onder één of andere kloon ofzo. Gaan jullie maar verder met AA/TS enzo. Jullie hebben genoeg te roddelen nu.
Sorry, maar ze zijn er echt niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:06 schreef rattaplan het volgende:
[..]
flex ik ken je niet goed, maar er zijn echt mensen die om je geven! ik geloof niet dat dat niet zo is, praat met hen.
Daarom, je wordt niet beter bij Hospital, je moet gewoon het goede plekje vinden.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:31 schreef Eitjes het volgende:
Hehe, ja, vaak is het een oneerlijke map. Zonder een goede vip ben je nergens, dan is het wel leuk om bij ambush te zitten. Puntjes!
Je bedoelt een ombouwer van 120 naar 12 volt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:36 schreef rattaplan het volgende:
P.s. jij hebt toch verstand van speakers en Audio zag ik net op jouw site? Wat kan ik het beste in de wagen leggen?
Een basbox met ingebouwde versterker of een ombouwer van 12 volt naar 120 volt en dan een computer setje erop?
Ja. Doe dat eens. En leg me daarna uit hoe je het gefixt hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef Fronsertje het volgende:
mooi ff de tijd om die gare echo bij ts te fixen
Ok, dus beter om losse onderdelen te doen, zodat het makkelijker te vervangen is?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:46 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Je bedoelt een ombouwer van 120 naar 12 volt?
Dat gaat niet werken, een versterker van 120 volt?? gaat nooit werken op 12 volt.
En een computer set in een auto????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En geen van beide is echt beter, voordelen/nadelen:
Los:
Kast naar maat te maken, past dan precies of iig beter, als ie kapot gaat is het makkelijk te vervangen. / Je hebt een losse versterker, meestal een iets duurdere oplossing (losse onderdelen), je moet het wel kunnen aansluiten, anders krijg je ook nog man-uren erbij.
Alles-in-één:
Alle onderdelen zijn precies voor elkaar afgestemd, meestal wat goedkoper, geen technische kennis nodig, geen verkoper die je misschien een verkeerde versterker/speaker combinatie aanpraat om zijn quotum te halen / Vaste vorm, meer ruimtegebrek in kofferbak.
Maar ik heb eigenlijk weinig know-how van car-audio, ben meer iemand van home-audio en perfectie van geluid.
Zeg maar mijn eerste AAO aliasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:33 schreef ROG het volgende:
En wie's The Scout?
Sorry, sorry, sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2004 04:33 schreef Fillipe het volgende:Echt serieus, R&P is de andere kant op. Dit is een fucking AA topic, geen ander topic
. Dit gaat over AA, games, TS, knallen, clan, honor, problemen e.d .
Hm, ik pis op WC!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:37 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Zeg maar mijn eerste AAO alias...de alom bekende voor de 1.9 Weapons Cache addicts
![]()
De TS server werkt alleen als Webfreaky er is toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:40 schreef ROG het volgende:
Roger that.
En de TS server is down?
Recon? serieus?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:36 schreef VoodooChild het volgende:
Ik heb even een server vraag. Stel dat je een server gaat opzetten en aanmelden bij de serverlist, wat gebeurd er dan als het IP adres veranderd? Kun je dit dan online in de serverlist wijzigen? Ik wil namelijk een SF Recon server op gaan zetten
Daarom juist...kan ik lekker global testen zonder dat iedereen zomaar op de server komtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:30 schreef Fillipe het volgende:
Dat is wel de grootste bout map die er bestaat.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:53 schreef Docker het volgende:
hey, er zijn wel vaak problemen met de fok site hé? echt... heel vaak doet ie het niet
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:30 schreef Fillipe het volgende:
Dat is wel de grootste bout map die er bestaat.
Klopt. Kan fok! niet wat regelen ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:53 schreef Docker het volgende:
hey, er zijn wel vaak problemen met de fok site hé? echt... heel vaak doet ie het niet
hierquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:04 schreef Dark_Killah het volgende:
TS server ligt eruit, waar kan ik nu mijn praatje houden ?
Pats! Mijn server! Hey hey! Oppassen he!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:35 schreef rattaplan het volgende:
De TS server werkt alleen als Webfreaky er is toch?
Wat was ip ook weer ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:17 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Pats! Mijn server! Hey hey! Oppassen he!
Sorry, ik had hem afgesloten, geen idee waarom. Maar ik weet wel meer niet van gisternacht. Server draait weer, sorry.![]()
Check dat emailtje wat je gekregen hebt, ik ga mijn ip niet op het forum gooienquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat was ip ook weer ?
Nog 10 honor erbij en dan kan je met de grote jongens meedoenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:19 schreef Dark_Killah het volgende:
15 honor
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:05 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Nog 10 honor erbij en dan kan je met de grote jongens meedoen![]()
Jezus. Ik moet meer spelen. Jij gaat me neit inhalen, biatch!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:45 schreef Fillipe het volgende:
53 Honor inmiddels
Ik verheug me op de 18A. Wat zou die doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:05 schreef ROG het volgende:
Maar ik verheug me vooral op de nieuwe maps.
Niet zo zeuren, er zijn mensen die er nog veel langer over doen * zit al een week op 99% en moet nog steeds ruim 5000 punten halen *quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:58 schreef Docker het volgende:
uuhm, ik ben nu honor 21, maar het duurt wel eeuwen tot mn honor 22 word zeg!
18A is de commander role zo te zien op Google, gewoon squad leader dus maar dan voor SF? Geen candy..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:18 schreef Beluga het volgende:
[..]
Ik verheug me op de 18A. Wat zou die doen?
edit: en gaat er iemand mee fraggen?
Jezus, jij gaat ook hard zeg de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:40 schreef Dark_Killah het volgende:
* Dark_Killah heeft 17 honor
Want? En wies Docker (ok, das onaardig, ik ken em wel)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:16 schreef Mr.Linky het volgende:
ik woon bij docker in de buurt
is wel handig weet je?
[/b]
aha. De meeste kennen de clan van het Games en consoles forum op Fok!quote:
van hem weet ik ook dat de clan bestaat...
nogmaals: want?quote:
o ja moet je getest worden want docker zegt van niet
maar dat is een beetje ongeloof waardig
Hmmmm!quote:
quote:Originally posted by [vetro]Durhai
Ragdoll physics mean that when you die, fall, or get blown up your body won't go through a prefabricated death sequence. Instead you'll die based on the position of where your body is, your movement, and what your limbs are doing.
For example, say you're on bridge and you get headshot right as your jumping up onto the ledge. The motion of your body and the force of the bullet would make your head rock backward and your forward momentum would carry you off of the bridge. As you fall through the air your arms and legs would flail around in odd directions and your body would go through a somersault pattern. Ragdoll physics make death look more realistic and it also adds a lot of humor to the game as I'm sure plenty of deaths will result in somebody's body doing cartwheels.
Beluga... hij's zoo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:26 schreef Beluga het volgende:
Maar, als je dit een beetje doorhebt en het respecteert, vind ik et allang allemaal best.
en welke map is die screenshot?quote:
Geen idee, de filename was sf_guess.jpg. De namen van de mappen die bij 21.1 en 2.2. uitkomen zijn wel bekend, Artic, Village en Canyon en nog een vierde die me even ontschoten is. Ik gok dat dit Village is; telefoonpaal, stoepje?, muren e.d.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:36 schreef Mr.Linky het volgende:
[..]
en welke map is die screenshot?![]()
ow nou ja als ik america's army heb dan zie ik het vanzelf welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:43 schreef ROG het volgende:
[..]
Geen idee, de filename was sf_guess.jpg. De namen van de mappen zijn wel bekend, Artic, Village en Canyon. Ik gok dat dit Village is; telefoonpaal, stoepje?, muren e.d.
ja, slaat toch helemaal nergens op???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:22 schreef Fronsertje het volgende:
Ohja Clio, gefeliciteerd met je maand ban in onzin![]()
![]()
u gaat door voor de maandban G&C ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja, slaat toch helemaal nergens op???
doodwens en baggeren.. iedereen was aan het zeiken en die snol geeft mij een ban
komen er nieuwe maps met america's army?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:05 schreef ROG het volgende:
Hm, ragdoll, na wat geGoogle is dat volgens mij spastischer/realistischer neervallen als je doodgaat. Ok cool.
En die AT4 is de Amerikaanse tegenhanger van de RPG, anti-tank raket o.i.d. die je al in offline modus kan gebruiken (met summon bla bla bla). Ook cool.
Maar ik verheug me vooral op de nieuwe maps.
kun je gebanned worden bij de forum?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
u gaat door voor de maandban G&C ?![]()
nee joke.maar hoe gaat het nu met de clan ? ja sorry heb geen zin om 29 topics door te spitten
Ja, eerstvolgende update twee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:16 schreef Mr.Linky het volgende:
[..]
komen er nieuwe maps met america's army?
weet je wel niet hoe cool ik heb er al een paar gezien bij docker
volgens mij heeft zij een goede beurt nodig. Aangezien er 10 andere mensen aan het zieken waren en alleen IK een ban kreeg, moet ik het maar doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:38 schreef Fronsertje het volgende:
nope ging nergens over, gelukkig kan je hier nog wel posten
ja, maar dat wijf moet altijd mij hebben.. METEN MET 2 MATEN.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:05 schreef Fronsertje het volgende:
mwah, kijk nog maar eens in die banlist, zij zet meer bannetjes dan de rest van de modjes bijelkaar..
lekker belangrijk allemaal, onzin is toch een wappy forum opzich
waar?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:07 schreef Eitjes het volgende:
Gaan er nog mensen spelen?
Dunno, zoek maar wat uitquote:Op zondag 21 maart 2004 02:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
waar?
dacht ik ook ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:22 schreef ClioSporT het volgende:
sandstorm
hahaquote:Op zondag 21 maart 2004 02:28 schreef Fronsertje het volgende:
ik zit op mijn werk, valt bar weinig te knallen hier, misschien dat de storm hier nog wat schade veroorzaakt, word het iig nog beetje leuk
bel yvonne op en ga hijgen ofzo.. wordt ze ook nog een beetje geilquote:Op zondag 21 maart 2004 02:28 schreef Fronsertje het volgende:
ik zit op mijn werk, valt bar weinig te knallen hier, misschien dat de storm hier nog wat schade veroorzaakt, word het iig nog beetje leuk
ok, ik kom eraan. Hopelijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:22 schreef ClioSporT het volgende:
sandstorm
213.228.239.74:1716 army official EU 45
Ja, dat team zoog echt. Had er echt geen zin meer in. Na duizend keer roepen dat ze de objectives moeten nemen (als je west bent kan je A en B meteen rushen) maarja.. niemand deed iets.. Zelfs voorgekomen dat ik gewoon 5x iets moest "nemen" en dan verloren we nog. Kutteam, bah.quote:Op zondag 21 maart 2004 03:44 schreef ClioSporT het volgende:ben ook maar opgerot
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
bel yvonne op en ga hijgen ofzo.. wordt ze ook nog een beetje geil
ja, ik heb er ook vet lang over gedaan om die 36 target te halen, gelukkig had ik precies 36 naar 100 miljoen keer proberen,quote:Op zondag 21 maart 2004 10:42 schreef Dark_Killah het volgende:
Zucht @ basic training
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:40 schreef Fronsertje het volgende:
lol, zal eens kijken of ik haar beetje vochtig kan krijgen![]()
Helemaal met beluga eens! Fok! staat voor Fok. Ik ga ff wat eten regelen misschien ff douchen (kan later ook wel) en daarna ff fraggen! Beluga ben je er klaar voor?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef Beluga het volgende:
Hmmm, de laatste 13 posts zijn gemaakt door mensen onder de 13.
Hey, stop daar eens mee! We willen natuurlijk niet onze X-rated status verliezen!
wtf? ben ik onder de 13 ???quote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef Beluga het volgende:
Hmmm, de laatste 13 posts zijn gemaakt door mensen onder de 13.
Hey, stop daar eens mee! We willen natuurlijk niet onze X-rated status verliezen!
hahahahaha docker is 15 manquote:Op zondag 21 maart 2004 13:23 schreef Docker het volgende:
[..]
wtf? ben ik onder de 13 ???![]()
Ligt dus toch niet aan mijquote:Op zondag 21 maart 2004 14:05 schreef Beluga het volgende:
ben ik mee bezig. Ik kom nergens ophij wil me niet authen
Er zit er ook eentje te schrijven, die blijft maar schrijven en schrijven. Ik wordt daar altijd zo stikzenuwachtig van. Ook in de klas, als iemand met een pen de hele tijd zit te klikken word je daar stapel gek vanquote:Op zondag 21 maart 2004 14:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Wel grappig trouwens, die voorgeprogrammeerde stress-trekjes van de mede-leerlingen. De een loopt met z'n pen rond te draaien, de ander heeft zenuwtrekjes in zijn voet, de ander kijkt van saaiheid een beetje rond, en dat wijf naast me blijft maar op haar pen klikken..
Leuk detail
geen ideequote:Op zondag 21 maart 2004 16:03 schreef webfreaky het volgende:
topic is al bijna weer volhoeveel games hebben 30 topics op fok?
bij mij werkt america's army niet omdat m'n pc moet worden gefixtquote:Op zondag 21 maart 2004 16:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Alles werkt, en steady ook
Da's een goede. ff fixen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:58 schreef ROG het volgende:
Zet hem in je menu dan, dan start ie automatisch op.
Ze zijn wat onderhoud aan het plegen, ik kom er nu ook niet meer op.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:13 schreef detulp050 het volgende:
Ik krijg bij het inloggen een unknown error
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:48 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Ze zijn wat onderhoud aan het plegen, ik kom er nu ook niet meer op.
quote:Parse error: parse error in /var/www/server/aaotracker.4players.de/htdocs/portal_global.php on line 99
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /var/www/server/aaotracker.4players.de/htdocs/portal_config.php on line 8
Nee, dat lijkt me nou net nietsquote:Op maandag 22 maart 2004 06:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Zijn er geen rangen in de clan, (Corporal, Gen. pfc etc.) Dat maaakt het wat leuker.. Dat je bijv. doet dat mensen met 20 honor pfc zijn, en met 30 Corporal ofzo.. Ik zeg ook maar wat hoor
Ik voel dat ik deze week mijn 20 honor nog ga halen, ik moet geloof ik nog iets van 200 tot 18
Yo bedankt, al bijna voordat ik mijn bericht had geplaatst had ik die file gestart. Alles werkt weer naar behoren..quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef Eitjes het volgende:
In je AA/System map zit een bestand Cleaner.exe. Run dat, dat fixt als er iets fout is gegaan enzo.
No label.. bla bla blaquote:Op maandag 22 maart 2004 12:04 schreef Fillipe het volgende:
Wat voor fout kreeg je dan ?
En freaky, wat is der aan de hand met de site ? Weer aanvallen te voorduren van een paar gasten ?
Heel kort antwoord:quote:Op maandag 22 maart 2004 06:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Zijn er geen rangen in de clan, (Corporal, Gen. pfc etc.) Dat maaakt het wat leuker.. Dat je bijv. doet dat mensen met 20 honor pfc zijn, en met 30 Corporal ofzo.. Ik zeg ook maar wat hoor
Ik voel dat ik deze week mijn 20 honor nog ga halen, ik moet geloof ik nog iets van 200 tot 18
nee maar m'n moederbord is maar 2400+quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef Fillipe het volgende:
Brakke PC ?
Wat, zijn jullie broertjes?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef Mr.Linky het volgende:
hospital servers werken niet bij docker dus zouden zo ook wel niet bij mij werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |