tadaaa!! dat is allemachtig COOL!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:29 schreef funnyfox het volgende:
MIsschien kun je het hier vinden......google in fries![]()
http://www.google.com/intl/fy/![]()
![]()
lol, Wat moet je met zo'n vod?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef Hendrik38 het volgende:
Ehhh ik heb een fries paspoort? Die kun je gewoon kopen...in friesland..in de kleine winkeltjes..
Och, ik heb in amerika een portier mijn paspoort alle kanten zien opdraaien voordat hij mij vroeg hoe hij 'm moest houden. (disney pleasure island, Florida)quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:en je gelooft echt dat dat gaat werken? Een willekeurig stukje papier met je naam en een datum naar smaak zou dus genoeg zijn? Ik ben best goedgelovig op zich, maar er zijn grenzen
Die had ik idd ook gevonden... maar nog geen reacties daarquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:28 schreef MSXUser het volgende:
Hm... klinkt bekend...
http://www.drf.nl/cgi-bin/board/fryslan/fryslan.pl?read=1921
Ach, zij weten niet of dat land nou echt bestaat of niet... en als het er uit ziet als een echt paspoort zal het echt wel werken hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:en je gelooft echt dat dat gaat werken? Een willekeurig stukje papier met je naam en een datum naar smaak zou dus genoeg zijn? Ik ben best goedgelovig op zich, maar er zijn grenzen
Yup daarquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:25 schreef hessel het volgende:
EEn woord VVV in friesland
O dat zijn meer woorden
Dit werkt voor geen meter. Ik werd zelf in 1998 (ik was toen 24) om ID gevraagd en had alleen mijn Nederlandse rijbewijs bij me met geboortedatum erop. Het werd niet geaccepteerd omdat het geen officieel ID is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef schwa78 het volgende:
Een vriendin van me zin een half jaar in Amerika en omdat ze nog geen 21 is krijgt ze nergens alcohol.
Nu schijnt er een Fries Paspoort te zijn dat je aan kunt vragen en daar kun je zelf een geboorte datum invullen. Meerdere mensen in haar situatie hebben zoiets gedaan lees ik op Internet.
We kunnen alleen nergens vinden hoe je aan zo'n ding komt.
Wie o wie helpt?
Ja, maar geen enkele Amerikaan weet dat Friesland geen echt land is... en ik denk dat het er om gaat dat je gewoon een paspoort kan laten maken, en dat zij de datum er op drukken dus? Niet dat je het gewoon met de hand mote invullen... ik denk dus dat het best kan werken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit werkt voor geen meter. Ik werd zelf in 1998 (ik was toen 24) om ID gevraagd en had alleen mijn Nederlandse rijbewijs bij me met geboortedatum erop. Het werd niet geaccepteerd omdat het geen officieel ID is.
Verder wordt onder officieel ID verstaan dat de datum niet zelf te wijzigen is, en als je het zelf mag invullen heeft dat dus geen enkele zin: Wordt gewoon geweigerd.
In Amerika is de eigenaar van de BAR verantwoordelijk als er geschonken wordt aan minderjarigen. Er geldt een "three-strikes-and-yer-out" regel dat als je als cafe of bar 3 keer gepakt wordt binnen een bepaalde periode (meestal binnen 3 of 5 jaar ofzo) dat je dan je Alcohol licentie kwijt raakt, en dan kun je als bar dus gaan inpakken.
Als ze er dus even geen vertrouwen in hebben dan wordt er dus GEEN alcohol geschonken.
LOL! DIt moet je niet zo serieus nemen. Het is dus gewoon een grapje waar de TS mee weg hoopt te komen in de US. (wat denk ik niet gaat lukken)quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:35 schreef ikbengeweldig het volgende:
What's next, het almeerder paspoort?
Die vriendin van me zegt dat het op de meeste plekken wel lukt om je te identificeren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:48 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
LOL! DIt moet je niet zo serieus nemen. Het is dus gewoon een grapje waar de TS mee weg hoopt te komen in de US. (wat denk ik niet gaat lukken)
voor als je het nog niet door had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |