Als je nu een bikkel bent, he, dan neem jij dit jaar eens geen kerstvakantie. Schijnheiligheid, nee, daar moet jij niets van hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik realiseer me net dat dat alweer over 9 maanden is
Krijg je dat gezeur weer van de donkere dagen rondom kerst al die schijnheilige lui die één keer in het jaar naar de kerk gaan.![]()
Eveneens een feest wat jullie aan het katholicisme te danken hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Binnenkort carnaval!
Ik ben dan ook blij dat ik in het katholieke zuiden ben geboren, zuipen wordt hier algemeen geaccepteerdquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eveneens een feest wat jullie aan het katholicisme te danken hebben.
Ik heb ook geen kerstvakantiequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je nu een bikkel bent, he, dan neem jij dit jaar eens geen kerstvakantie. Schijnheiligheid, nee, daar moet jij niets van hebben.
idd tijd voor pasenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
tis al bijna weer pasen !!!
Heb jij al paaseiren gekocht ?
Wat doe ik in je user icon ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:33 schreef Extend het volgende:
[..]
schrikkeljaren... eens in de 4 jaar(best naar)
Nee het is kut het wordt weer kerst !!! Kerstquote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Backhander het volgende:
volgens mij moet het zijn: Kut het wordt weer pasen!
Ik heb kerstballen gespot bij de intratuin.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee het is kut het wordt weer kerst !!! Kerstits al bijna zover de kerstbomen staan al in de etalage !
Dat krijg je zo in die dagen voor kerstquote:
doe mij dat maar eens naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |