Als je nu een bikkel bent, he, dan neem jij dit jaar eens geen kerstvakantie. Schijnheiligheid, nee, daar moet jij niets van hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik realiseer me net dat dat alweer over 9 maanden is
Krijg je dat gezeur weer van de donkere dagen rondom kerst al die schijnheilige lui die één keer in het jaar naar de kerk gaan.![]()
Eveneens een feest wat jullie aan het katholicisme te danken hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Binnenkort carnaval!
Ik ben dan ook blij dat ik in het katholieke zuiden ben geboren, zuipen wordt hier algemeen geaccepteerdquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Eveneens een feest wat jullie aan het katholicisme te danken hebben.
Ik heb ook geen kerstvakantiequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Als je nu een bikkel bent, he, dan neem jij dit jaar eens geen kerstvakantie. Schijnheiligheid, nee, daar moet jij niets van hebben.
idd tijd voor pasenquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
tis al bijna weer pasen !!!
Heb jij al paaseiren gekocht ?
Wat doe ik in je user icon ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:33 schreef Extend het volgende:
[..]
schrikkeljaren... eens in de 4 jaar(best naar)
Nee het is kut het wordt weer kerst !!! Kerstquote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Backhander het volgende:
volgens mij moet het zijn: Kut het wordt weer pasen!
Ik heb kerstballen gespot bij de intratuin.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee het is kut het wordt weer kerst !!! Kerstits al bijna zover de kerstbomen staan al in de etalage !
Dat krijg je zo in die dagen voor kerstquote:
doe mij dat maar eens naquote:
Kun je nagaan hoe de tijd vliegt... het sneeuwt en ik hoor de kerstman al die maakt een flinke schuiver op het natte dak...quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey ik zie dat ik dit topic 6 jaar geleden ook in mijn FOK-bookmarks heb gezet, bestaan boekmarks alweer zo lang
Dus jij bent die ene user die wel de bookmark functie gebruikt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey ik zie dat ik dit topic 6 jaar geleden ook in mijn FOK-bookmarks heb gezet, bestaan boekmarks alweer zo lang
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dus jij bent die ene user die wel de bookmark functie gebruikt.
Volgende maand speculaas en pepernotenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Echt ik zag een maand geleden al weer paaseitjes in de schappentssk
Inleveren!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:21 schreef yvonne het volgende:
Ik zit nét de laatste paaseitjes op te eten
We gaan voor de 10 jaar. Dit topic heeft een baard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol ik dacht even dat dit een recent topic was.
Niet eerder dan vanavond laat. Ben nog lang niet thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |