heb je zeker een kleintje... de echte groten (4 x D) zijn echt wel ietsje duurderquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef bierdopje het volgende:
Ik wil als cadeau voor iemand een maglite zaklamp kopen, maar nu zijn die dingen hier zo lomp duur, (30 á 40 euro). In de VS kosten ze maar de helft, maarik ben nog geen enkele site tegen gekomen die ze ook buiten de VS verstuurd!
Ik snap natuurlijk wel wat de reden hier voor is, maar weet er niet toch iemand een site die dit wel doet ?
Neehoor, die groten zijn max. 20 dollar! behalve die oplaadbare dan ... de verzendkosten vallen reuze mee hoor, import belasting weet ik niet hoe dat zit..quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:48 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
heb je zeker een kleintje... de echte groten (4 x D) zijn echt wel ietsje duurder
neej 4D ligt rond de 40quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:48 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
heb je zeker een kleintje... de echte groten (4 x D) zijn echt wel ietsje duurder
Ik ben het helemaal met je eens!! Ik heb hem zo'n ongeveer 4 of 5 jaar en hij doet het nog steeds perfect!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:23 schreef NoXxa het volgende:
Mag Lite is echt een top merk. Perfecte lamp. En zeker het geld waard!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:23 schreef NoXxa het volgende:
Mag Lite is echt een top merk. Perfecte lamp. En zeker het geld waard!
En daar betaal je dus voorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
idd, mijn bevalt ook prima
zijn echt goede producten...
Ik heb de kleinste en de grootste (krijgertjesquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:11 schreef MSXUser het volgende:
Die 36 euro is een goede prijs als je naar de huidige prijzen in de omringende landen kijkt. Voor 3 euro meer kun je zelfs een 6D aanschaffen (daar kun je pas flink mee meppen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |