Wat een mongolen zeg...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:35 schreef BdR het volgende:
[..]
yep
zie ook:
http://www.holland-hardcore.com/
is dat aan mij persoonlijk gericht?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:15 schreef TheDon18 het volgende:
Maar ik snap sowieso niet waarom je je zo bezig houdt met zogenaamde dress-codes, eigenlijk![]()
nou nee.. zag een lekkere chick, maar toen liet ze haar vlaggetje op haar handtasjequote:Op woensdag 17 maart 2004 16:21 schreef Dragon-fly het volgende:
maar goed waarom die vraag ben je bang dat je in elkaar geslagen wordt of zo als je hoi tegen ze zegt?
hier heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:22 schreef AsschenSukar het volgende:
net zoals metal-gasten ook buitenlanders zouden haten...![]()
kan iemand mij dit even uitleggen? hou nl. zelf van metal maar haat niemand![]()
Neen , die zijn gewoon een beetje zieligquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef skiczukie het volgende:
Zijn deze lui nou neo-nazi's?![]()
Gabberwijffies!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:23 schreef skiczukie het volgende:
nou nee.. zag een lekkere chick, maar toen liet ze haar vlaggetje op haar handtasjeaan iemand zien en toen ik wat beter keek zag ik dat ze een londsdale-iets aan had..
Heel apart, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:22 schreef AsschenSukar het volgende:
net zoals metal-gasten ook buitenlanders zouden haten...![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
je hebt binnen de gabbers 2 soorten:
- de soort die gewoon houden van hardcore
- de soort die verder gaat als de eerste soort en er racistische trekjes aan overhouden.
de laatste soort verpest het voor de eerste soort en zorgt evoor dat de hele groep een slecht imago krijgt (wat dat betreft een link met sommige buitenlanders). de laatste groep is ook de groep die je het meest ziet met het bekende vlaggetje.
kortom, Gabbers (met vlaggetjes) houden van hardcore en ook daar heb je racisten onder, net als in eld bevolkingsgroepquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef skiczukie het volgende:
Okee dan, alle achterlijke reacties; kijk hierboven ff.. Losers..
lezen.. lezen.. leeeeees dan knuppelquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:49 schreef ThaGerbil het volgende:
[..]
[..]
kortom, Gabbers (met vlaggetjes) houden van hardcore en ook daar heb je racisten onder, net als in eld bevolkinsgroepHad je dat niet zelf kunnen verzinnen?
ff een voorbeeld, was ik omdat ik een public enemy t-shirt droeg omdat het een leuk shirt was ook een racist
Aan je zinsopbouw te zien ben je eerder een voorbeeld van de mislukte allochtonen integratiequote:Op woensdag 17 maart 2004 16:49 schreef ThaGerbil het volgende:
ff een voorbeeld, was ik omdat ik een public enemy t-shirt droeg omdat het een leuk shirt was ook een racist
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
lezen.. lezen.. leeeeees dan knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |