Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Klote zon ook altijd ... nu kan ik niet meer zwelgen in zelfmedelijkden
ik ben zelfs vrolijk ... gezeik ook altijd
LITquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:18 schreef Abbadon het volgende:
open weer eens een LIT-promotie topic in GC ofzo...daar word je wel weer triest van
Neeeeee Yvonnequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik ben mild aan het worden, ga denken over het leven, wordt lief enzo
Ik word een boomknuffelaar
dit soort posts helpen ook niet echt natuurlijk... :')quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef martinuhhh het volgende:
zonnetje
vogeltjes
lammetjes
bloemetjes
lente
eensch eensch *ril*quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:kutlente. Nu gaan lelijke mensen blote kleding dragen welke ze helemaal niet staat. Dikke meisjes in 'sexy' (
) topjes en een zweetlucht waar je u tegen zegt in de trein en de bus. *Ril
Doe mij maar de winter.
Van die luierkonten blijft uiteraardquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neeeeee Yvonnejij zelfs !!
en is de neiging om luierkonten te slaan ook minder
Ga door, ga door, kan ik tenminste mn winterdepressie houdenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eensch eensch *ril*
Je wordt wel sneller moe in de warmte!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die luierkonten blijft uiteraard
Die was juist goed voor mn depressiequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef PICHT het volgende:
koud bier!
Als je snel bent kan het nog !quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:29 schreef Abbadon het volgende:
...en ik had niet eens een winterdepressie
Vetbobbelsquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef Abbadon het volgende:
blote kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |