Bron?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:03 schreef Adfundum het volgende:
Normale Nederlanders hebben geen moeite met homo´s
quote:*boos stampvoet*
"Ik ben heus geen varken!!! Ik roep mijn mama hoor!"
*huilend wegrent*
Zeker voor de overstap nog nooit naar Noordzee geluisterd. Zo moet ik eens naar een sollicitatiegesprek gaan. "En waarom wilt u juist graag bij ons werken?" Nou ehm... ehm... ehm.. wat doet uw bedrijf eigenlijk?quote:Noordzee FM vindt hij fantasieloos, ze draaien er de hele dag suffe Atomic Kitten-achtige plaatjes, niks scherp randje, daar pas ik niet bij.
Ghehe; een crypto-nicht...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:07 schreef BdR het volgende:
Jensen is een sluimerhomo
En jij kan het weten, want je herkent die blik als geen anderquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jensen kijkt wel altijd zaadvragend naar zijn homofiele gasten.
Niemand, maar hij mag het best toegeven. Die stoerdoenerij van Jensen schiet niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:09 schreef piere het volgende:
jensen is een billenbonkertje maar who cares?
Zei ie ook al eens op de radio, nav dat zure revu artikel... audiofragment kan je terug vinden op http://www.jensenindemiddag.nlquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Justan het volgende:
Ik ben geen homo. Verder vindt ie Noordzee FM fantasieloos en zegt ie ook geen varken te zijn... yeah right !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |