Wellicht samen hulp in de proffesionele sfeer zoeken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:11 schreef chaosgod het volgende:
wat is slim om met zo'n meisje te doen,
ik hou van haar, en wil haar niet kwijt, maar ik raak er zelf ook door in de problemen...
De partner site is niet drukbezocht maar er staan wel goeie tips. De site voor slachtoffers wel, met name het forum. Misschien kan je daar een oproepje plaatsen en de chat bezoeken. Daar weten ze waar je over praat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef chaosgod het volgende:
dank je wel nikki, maar die site word al 5 maanden niet meer bijgehouden :s
Post dat hier dan nog even...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:27 schreef chaosgod het volgende:
zie (the return)
dat zou ik wel willen maar dat wil m'n vriendin nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:29 schreef chielechiel het volgende:
ik zou eens met een paar vrienden bij de vader op bezoek gaan, en het vriendelijk maar toch dringend de handen thuis te houden.
het is niet de meest nette manier, maar misschien wel de meest effectieve...
Die zit nu op slot omdat ik deze weer opengegooid heb...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:27 schreef chaosgod het volgende:
zie (the return)
dat doe ik al, maar die vadre zoekt nu ook haar op!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Misschien is het een optie om te zorgen dat ze de komende tijd niet meer alleen die vader ziet?
zal ik deon, maar ik snapte het niet helemaalquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:31 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Die zit nu op slot omdat ik deze weer opengegooid heb...
Kom anders in het vervolg ff naar het modtopic om te overleggen voordat je weer een nieuwe opent.
Je hebt trouwens ook die annonieme kliklijnen waar je gebruik van zou kunnen maken.quote:http://www.seksueelgeweld.nl/partners en http://www.seksueelgeweld.nl
onze sexuele bezigheden,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef ramsesii het volgende:
Maar wat bedoeld ze me tje speciale aandacht ??
Ten eerste: je kunt haar niet dwingen, hoe zacht ook, om seks met je te willen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:00 schreef chaosgod het volgende:
en ik probeer haar al zachtjes te "dwingen", maar dan zegt ze dat ik haar niet onderdruk moet zetten :s
ze is gewoon heeeeeel bang en geschrokken, en het liefst wil ze alles vergeten ipv er iets mee te doen...
ik heb al van alles onderzocht, maar nergens kunnen ze wat betekenen zonder een volledige bekentenis van mijn vriendin,quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:09 schreef ramsesii het volgende:
kan me voorstellen...
Maar ze reageert een probleem van haar dus op jou af.
Ik kan wel begrijpen dat ze wat minder aan sex denkt, en je moet haar daar ook niet mee opdringen.
Maar ze aanvaard je hulp niet echt, en waardeert het volgens mij niet echt dat je haar probeert te helpen. Als ik jou was ging ik zonder haar weten om proberen hulp te zoeken, anders is je relatie ook zo naar de knoppen.
ik had de tekst al gewijzigd omdat ik al bang was voor mensen die het verkeerd zouden begrijpenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten eerste: je kunt haar niet dwingen, hoe zacht ook, om seks met je te willen hebben.
Dat werkt alleen averechts en daarnaast heb je grote kans dat die 'zachte dwang' oude wonden nog verder openrijt.
Dan kan je je vriendin alleem maar proberen te helpen, en ik denk dat als ze dat niet wil dat jullie relatie naar de knoppen gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:14 schreef chaosgod het volgende:
[..]
ik heb al van alles onderzocht, maar nergens kunnen ze wat betekenen zonder een volledige bekentenis van mijn vriendin,
ze zeggen namelijk dat ik ook gewoon iemand ben die "iemand een gruwelijke rotstreek wil leveren" kan zijn... :S
en daar zit wel wat in anders ging iedereen bij de kleinste ruzie, aangifte doen van incest...
maar ik kan dus alleen maar hulpeloos toekijken, en steun geven,
en dat is een gruwelijk machteloos gevoel.. :S
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef ramsesii het volgende:
[..]
Dan kan je je vriendin alleem maar proberen te helpen, en ik denk dat als ze dat niet wil dat jullie relatie naar de knoppen gaat.
ze is gewoon doodsbang dat haar vader haar iets aandoet als ze hulp zoekt... (en dat is wel begrijpelijk(verschrikkelijke vent namelijk))...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef Grimm het volgende:
wat wil ze dan haar hele leven met een trauma rondlopen?
snap je het nu, ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:40 schreef cos-micV het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar dat je vriendin bang is...maar een oplossing zoeken is geen optie voor haar??
Ik zou het dan ook niet weten.
Er is maar 1 optie...uit de buurt blijven van haar vader en hulp zoeken bij een Prof...
Wil ze dat niet dan houdt het op....
straatverbod is geen optie omdat je vriendin het niet wil... maar om haar probleem op te lossen is dat de enige mogelijkheid.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef chaosgod het volgende:
[..]
snap je het nu, ...
hoe moet ik het dan weten.. :S
Terwijl haar vader haar juist alles aan kan blijven doen zolang ze geen hulp zoekt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:40 schreef chaosgod het volgende:
[..]
ze is gewoon doodsbang dat haar vader haar iets aandoet als ze hulp zoekt... (en dat is wel begrijpelijk(verschrikkelijke vent namelijk))...
Als zij geen hulp wil...hoe moeten wij het dan weten?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef chaosgod het volgende:
[..]
snap je het nu, ...
ik heb al geprobeerd haar in te schrijven voor een bepaalde therapie, maard at wil niet echt helpen :squote:Op woensdag 17 maart 2004 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl haar vader haar juist alles aan kan blijven doen zolang ze geen hulp zoekt.
Kijk, ze hoeft natuurlijk nu nog niet te beslissen om aangifte bij de politie te gaan doen. Dat kan later ook nog.
Maar professionele hulp zoeken (via de huisarts, bijvoorbeeld), daar hoeft haar vader helemaal geen weet van te hebben.
En het helpt haar wel de dingen in het juiste perspectief te plaatsen en vooral te verwerken.
Anders blijft dit trauma haar hele leven beheersen. Probeer daar op te hameren.
ik woon op mezelf, en mij weet hij ook al te wonen, hij is wel bang van me (*voordeel*), maar het is al 1 keer gebeurt dat hij haar opgewacht heeft bij mij thuis :squote:Op woensdag 17 maart 2004 15:47 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Als zij geen hulp wil...hoe moeten wij het dan weten?
Woon jij nog bij je ouders?
Kan ze misschien een poosje bij jullie in huis? zodat ze geen last heeft van haar vader?
Ik roep maar wat hoor....
Je kan met haar gaat praten wat zij wil. En haar voor een aantal keuze's stellen. Het is verschrikkelijk. Maar als ze niet geholpen wil worden houd het op.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef chaosgod het volgende:
[..]
snap je het nu, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |