Veel sleutelplezier!quote:Zelf nou zelf, niet een slechte koop! Ik hoop er veel plezier van te krijgen!
De ZX is ook altijd in onderhoud geweest bij een citroën garage; vier straten verderop van de garage waar ik hem gekocht heb. Tevens werkt er bij die Citroën garage een oude schoolvriend van me....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:19 schreef nikanoru het volgende:
La voiture est mort! Vive la voiture!!!1
ZX ziet er btw zeer goed uit voor zn leeftijd.
Ik heb er (na wat afdingen) 2000 euro incl nieuwe APK voor moeten neerleggen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:37 schreef chielechiel het volgende:
Zit nog mooi in de lak!
wat kost zo'n zx nog ongeveer?
ja joh, ik dacht ook, die gaat er wel aardig op vooruit dan, maar nee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:13 schreef Hellrazor het volgende:
en ik maar denken aan de 300ZX
Nu zit er de radio erin, die ik in die Polo ook had zitten. Een sony x-plod 4x50 van drie jaar oud. Tevens heb ik in de hoedenplank nieuwe drieweg speakers gezet (ook X-plod).quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef pooier het volgende:
RIP VW Polo
btw, wat voor radio zit er in die ZX?
Nu ook wel hoor....quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:21 schreef BazzoS het volgende:
ja joh, ik dacht ook, die gaat er wel aardig op vooruit dan, maar nee hoor
je snapt me welquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:50 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Nu ook wel hoor....![]()
quote:en ik maar denken aan de 300ZX
Jongens, jullie denken te veel....quote:Ik dacht aan de ZX10R
VoorVerKoop?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:19 schreef Xtreem het volgende:VVK gewenst
veel veilige kilometersquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:06 schreef Rooligan het volgende:
[..]
VoorVerKoop?
[elvis-mode]quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:43 schreef Tjabbo het volgende:
veel veilige kilometers
Namens ondergetekende ook trouwens.
Persoonlijk geen citroën fan, maar deze ziet er goed onderhouden uit, en strak in de lak.
veel plezier ermee!
In het eerste geval mag 't van mij ook, hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:24 schreef Eyeopener het volgende:
Wordt het een begravenis of crematie (als ik zo vrij mag zijn) ?
In het 2e geval: pics!
Heb er nooit problemen mee gehad. Buiten dit desastreuze geval, heb ik slechts 1 keer de ANWB moeten laten komen. Bij het verwisselen van een kapot knipperlicht de zekering doorgebrand; geen tankstation in de buurt en ik moest weg.... (laat ze maar werken voor dat geld).quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:30 schreef FunnyMuffin het volgende:
jammer van die Polo! trouwe werkpaarden zijn het....
idd ik ook alquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:13 schreef Hellrazor het volgende:
en ik maar denken aan de 300ZX
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |