abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17773782
Het is alweer een jaar geleden dat de Verenigde Staten samen met Groot-Brittanië hun invasie in Irak begonnen. De wereldwijde protestbeweging zal deze dag niet ongestoord voorbij laten gaan. Nu al zijn in meer dan 50 landen akties en demonstraties in voorbereiding. In Nederland zal om 13:00 uur een demonstratie beginnen op de Dam in Amsterdam onder de leuzen 'zelfbeschikking voor de Irakezen', 'stop de Nederlandse deelname aan de bezetting' en 'tegen geweld, voor mensenrechten'...

---------

Wie gaat er ook?
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:36:26 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17773827
Ja, goed idee. Laten we alles en iedereen terug trekken en Irak aan zijn lot overlaten. Dan kunnen dezelfde bommknuffelende hippies weer klagen over de humanitaire situatie in Irak.
pi_17773832
Kunnen we niet beter demonstreren voor onze eigen vrijheid? Die raken we steeds meer kwijt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_17773850
Nee ik ga niet, ik ben het er ook helemaal niet mee eens.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_17773855
Jammer, kmoe werken
Allah Al Watan Al Malik
pi_17773863
Helaas. Alhoewel ik verre van gelukkig ben met de machtsverdeling in Irak, ben ik van mening dat het land in chaos zou vervallen als de Nederlanders en de Amerikanen op dit moment weg zouden gaan.
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:39:22 #7
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17773884
Mensenrechten? De mensenrechten onder de Baath'-partij zeker zodra we uit Irak vertrekken!

Stelletje stumpers!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17773913
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
Ja, goed idee. Laten we alles en iedereen terug trekken en Irak aan zijn lot overlaten. Dan kunnen dezelfde bommknuffelende hippies weer klagen over de humanitaire situatie in Irak.
Whehe, ja die lieve welwillende Amerikaantjes ook altijd.
Er zijn zat nieuwsberichten geweest over Amerikanen die mensenrechten schenden bij aanhoudingen e.d

en ff van een ander forum:
quote:
Wij hebben 1300 mensen naar Irak gestuurd om daar de situatie veilig te houden onder een Amerikaanse coalitie. Het nederlandse parlament keurde dit goed op voorwaarde dat:

1 - Er in Irak daadwerkelijk wordt gewerkt aan een snelle, goede en veilige wederopbouw.
2 - Er snel een brede internationale coalitie tot stand komt...liefst onder VN vlag...niet langer puur o.l.v. de VS.

Geen van deze 2 zaken worden gerealiseerd.
-Er zitten nu nog steeds minder mensen zonder water en stroom als onder Saddam.
-Onderwijs kan niet normaal op gang komen.
-Mensen durven letterlijk 's nachts niet de deur uit.
-Moorden, verdwijningen, afrekeingen, plunderingen, aanslagen etc.
-Gewongen privatisering van bedrijven...zo ook de olie industrie, die is van het Irakeese volk en moet ook aan hen tengoede te komen...nu wordt het land verdeeld onder Amerikaanse bedrijven en wat overblijft mogen een aantal coalitiegenoten (zoals wij) hebben.
-De VN het rode kruis en vele andere internationale organisaties zijn vertrokken uit Irak omdat het te onveilig is geworden.
-Amerikanen plegen oorlogsmisdaden waar geen enkele verantwoordelijkheid voor wordt genomen...en waarover door ons geen vragen worden gesteld aan de VS.
-The list goes ON and ON and ON...
Op woensdag 17 maart 2004 12:33 schreef Internationalist het volgende:
en 'tegen geweld, voor mensenrechten'...
Moet je vooral weggaan...
pi_17774016
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:40 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Whehe, ja die lieve welwillende Amerikaantjes ook altijd.
Er zijn zat nieuwsberichten geweest over Amerikanen die mensenrechten schenden bij aanhoudingen e.d

en ff van een ander forum:
[..]

Leuk dat je dat van een forum haalt maar heb je daar ook bronnen van of is dat gewoon iemand die graag aandacht wil en daarom punten uit zijn duim zuigt? Ik geloof er namelijk niks van, vooral dat laatste punt lijkt me duidelijk overdreven.
Let's play some tetris, motherfucker.
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:48:28 #11
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_17774066
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:33 schreef Internationalist het volgende:
Het is alweer een jaar geleden dat de Verenigde Staten samen met Groot-Brittanië hun invasie in Irak begonnen. De wereldwijde protestbeweging zal deze dag niet ongestoord voorbij laten gaan. Nu al zijn in meer dan 50 landen akties en demonstraties in voorbereiding. In Nederland zal om 13:00 uur een demonstratie beginnen op de Dam in Amsterdam onder de leuzen 'zelfbeschikking voor de Irakezen', 'stop de Nederlandse deelname aan de bezetting' en 'tegen geweld, voor mensenrechten'...

[afbeelding]
---------

Wie gaat er ook?
Hier heb ik maar 1 soort reactie op.

Ga wat nuttigs met je tijd doen ofzo. Zodra iedereen zich terugtrekt uit irak wordt de situatie daar alleen nog maar erger!
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 12:50:27 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17774111
quote:
Wij hebben 1300 mensen naar Irak gestuurd om daar de situatie veilig te houden onder een Amerikaanse coalitie. Het nederlandse parlament keurde dit goed op voorwaarde dat:

1 - Er in Irak daadwerkelijk wordt gewerkt aan een snelle, goede en veilige wederopbouw.
Nederlandse sector wordt snel hard en goed gewerkt aan een veilige wederopbouw en een stabiele situatie die waar Iraakse politiediensten meer en meer de touwtjes in handen krijgen
quote:
2 - Er snel een brede internationale coalitie tot stand komt...liefst onder VN vlag...niet langer puur o.l.v. de VS.
'liefst' onder VN vlag, hoeft niet dus de coalitie was al vrij breed en er komen alleen maar landen bij, Japan bijvoorbeeld ... Spanje is het enige land wat echt is afgevallen.
quote:
Geen van deze 2 zaken worden gerealiseerd.
kan ook niet in 1 jaar, op de balkan heeft het 10 jaar gebeurt voor het de goede kant op ging.
quote:
-Er zitten nu nog steeds minder mensen zonder water en stroom als onder Saddam.
-Onderwijs kan niet normaal op gang komen.
bron? ... en door troepen terug te trekken worden dat er niet meer
quote:
-Mensen durven letterlijk 's nachts niet de deur uit.
-Moorden, verdwijningen, afrekeingen, plunderingen, aanslagen etc.
durfden ze tijdens het bewind van Saddam ook niet en durfden bv de Bosniers 10 jaar geleden ook niet, zijn we ook niet teruggetrokken.
quote:
-Gewongen privatisering van bedrijven...zo ook de olie industrie, die is van het Irakeese volk en moet ook aan hen tengoede te komen...nu wordt het land verdeeld onder Amerikaanse bedrijven en wat overblijft mogen een aantal coalitiegenoten (zoals wij) hebben.
onzin
quote:
-De VN het rode kruis en vele andere internationale organisaties zijn vertrokken uit Irak omdat het te onveilig is geworden.
die organisaties zitten beiden in Congo en daar is het wel ff iets gevaarlijker dus de veiligheid kan geen reden voor vertrek zijn ... zal politiek gezien wel lucratief geweest zijn oid
quote:
-Amerikanen plegen oorlogsmisdaden waar geen enkele verantwoordelijkheid voor wordt genomen...en waarover door ons geen vragen worden gesteld aan de VS.
de Noren hebben zich naar het schijnt ook flink misdragen op de Balkan, was ook geen reden om terug te trekken
quote:
-The list goes ON and ON and ON...
kom maar op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:51:49 #13
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_17774136
Nee heb wel wat beters te doen. Ik vind trouwens bezetting wel een erg groot woord voor de dingen die daar voor de bevolking worden gedaan. Over een tijdje mogen ze echt wel weer hun eigen land regeren. Het is nu gewoon nog een te grote puinhoop om zomaar achter te laten. Ik vind het juist heel erg goed dat er hard wordt gewerkt aan de wederopbouw. Moet je eens kijken hoeveel mensen er wel niet zouden staan te springen als dat niet zou gebeuren!!!!
Geloof is zooooo passé
pi_17774200
De kleine lettertjes zijn helaas weggevallen:
ZELFBESCHIKKING VOOR IRAKEZEN (dan maar een burgeroorlog)
STOP NEDERLANDSE DEELNAME AAN BEZETTING (laat ze daar maar lekker kreperen, alleen niets doen is goed)
TEGEN GEWELD (tezij het door moslims wordt gepleegd)
VOOR MENSENRECHTEN (behalve voor Amerikanen en Joden, die verdienen alles wat ze aangedaan wordt)
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:56:34 #15
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17774242
Ik dacht trouwens dat het land bevrijd was van een dictator. Hoezo bezetting?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:58:25 #16
85709 bird666
Fundamenteel Atheist
pi_17774285
Volgens mij staat er maar een persoon zaterdag op de dam. DE TS

(Naast alle touristen dan)
Geloof is zooooo passé
  woensdag 17 maart 2004 @ 12:58:56 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17774294
Op zich tegen de oorlog in Irak. Maar aangezien de staat van tegen woordig en zeker de VS schijt heeft aan de mening van een burger doe ik niet mee. Luisteren doen ze toch niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17774317
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
Ah, nieuwe sport zeker, bomknuffelen.

Zal vast en zeker heel populair worden in Irak, Israel en Spanje.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2004 13:01:50 ]
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:01:16 #19
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17774341
Dit is gewoon SPAM!
En haal a.u.b. die foute link weg uit je info: www.intifada.com!

Slaat nergens op! Jullie zijn de boosdoeners, niet wij!

BTW ideale omstandigheden zaterdag om een aanslagje te plegen in A'dam, met al die arabs dan!
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:02:16 #20
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17774353
veel plezier...
fok you ja!
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:03:04 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17774373
Helpt geen hol.
The truth was in here.
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:05:46 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_17774421
Lol, van welke planeet komen die mensen... Zoals Ceejee al aanstipte: selectiviteit is het sleutelwoord bij dit soort droevige figuren.
pi_17774511
ze mogen blij zijn dat Amerika binnenviel
het was daar een zooitje..
de mensen zijn al bevrijd..
nu nog puntjes op de i
enne
waarvoor demonstreren?
Demonstreer eens tegen iets nuttigs..
jemig
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:12:47 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17774587
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 13:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, nieuwe sport zeker, bomknuffelen.

Zal vast en zeker heel populair worden in Irak, Israel en Spanje.
Ik bedoelde eigenlijk boomknuffelen, maar er zijn wel een paar users die van mij mogen gaan bomknuffelen.
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:13:10 #25
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_17774599
Ik heb meegedemonstreerd vorig jaar bij die gigantische demonstratie in Amsterdam. Ik snapte toen niet de nederlandse regering de oorlog steunde en zelfs troepen stuurde. Ik was het hier ook absoluut niet mee eens.
Het zei zo.
Nu kunnen we niet meer stoppen, Iraak is kapot en moet heropgebouwd worden. Alle landen die deze oorlog begonnen zijn moeten die schuld dragen hoe lang het ook duurt en hoeveel het ook kost.
Als je een kind adopteerd dump je het ook niet na een jaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')