abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17773126
Sinds een jaar of anderhalf heb ik mijn haar wat langer (géén staartlengte ofzo) maar gewoon een corporaal kapsel; beetje een mat dus ook. Nou zit er een slag in m'n haar maar ik zou het zelf liever wat stijler zien. Ik heb al een keer een stijltang geprobeerd wat wel werkt, maar dat slechts voor een dag.
Heeft iemand dat 'nieuwe' product van Andrélon al eens gebruikt? Dus de combi van shampoo, crémespoeling en nog één of ander spul wat je daarna in je haar doet.

Hoe zijn de ervaringen... shoot
pi_17773555
Nou, ik vind het klote spul..
Er komt juist een slag in mijn haar door..Terwijl ik gewoon stijl haar heb..
Erg zacht wordt mijn haar er ook niet van..
pi_17773836
haha... lekker dan! Waarom gebruik je het als je al stijl haar hebt eigenlijk? Andere conditioners zorgen namelijk ook wel dat het glad wordt. Ik heb nu rijk&voedend en ben daar best tevreden over, ware het niet dat het de slag niet uit mijn haar haalt.
pi_17777561
Die shampoo is juist voor mensen met glad en stijl haar. Tenminste, zo begreep ik het. Haar stijl maken met gewoon een shampoo gaat niet.

Lacoste, zullen we ruilen? Ik wil best wel een klein slagje in mijn haar! :p
pi_17780018
Als je stijl haar wilt, moet je eens de shampoos van Garnier proberen..... Je haar wordt dan zo glad en stijl dat je er nauwelijks iets meer mee kan doen.
pi_17781624
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:20 schreef MadGuy het volgende:
Die shampoo is juist voor mensen met glad en stijl haar. Tenminste, zo begreep ik het. Haar stijl maken met gewoon een shampoo gaat niet.
Neej, uit de reclame blijkt dat het juist is voor als je glad en stijl haar WIL! Ja, ik vind het ook verwarrend omdat Andrelon Vet Haar bedoeld is voor mensen met vet haar en niet voor mensen die vet haar willen! Dan heb je ook Andrelon Gekleurd Haar, waar je echt geen gekleurd haar van krijgt, maar bedoeld is als extra bescherming van het reeds gekleurde haar. Daarintegen heb je ook weer Andrelon Langer Fris.. naja, je begrijpt m'n punt waarschijnlijk
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_17785950
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neej, uit de reclame blijkt dat het juist is voor als je glad en stijl haar WIL! Ja, ik vind het ook verwarrend omdat Andrelon Vet Haar bedoeld is voor mensen met vet haar en niet voor mensen die vet haar willen! Dan heb je ook Andrelon Gekleurd Haar, waar je echt geen gekleurd haar van krijgt, maar bedoeld is als extra bescherming van het reeds gekleurde haar. Daarintegen heb je ook weer Andrelon Langer Fris.. naja, je begrijpt m'n punt waarschijnlijk
Nou vind ik die vergelijkingen van jou niet echt opgaan... want wie wil er nou in hemelsnaam vet haar...

En MadGuy... een beetje slag is inderdaad ook niet zo heel erg, maar ook door veelvuldig contact met chloor is m'n haar ook nog eens onhandelbaar. Cremespoeling helpt het iig enigszins mooi te houden. Soms hele slechte haardag maar soms ook ineens hele goede, echt raar is dat.
pi_17786999
Ik heb wel dat goedje geprobeerd omdat mijn haar nogal pluizig is. En het hielp wel maakte het mooi glad, maar veel steiler werd het niet.
It's amazing what we can do with love...
pi_17787272
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nou vind ik die vergelijkingen van jou niet echt opgaan... want wie wil er nou in hemelsnaam vet haar...

En MadGuy... een beetje slag is inderdaad ook niet zo heel erg, maar ook door veelvuldig contact met chloor is m'n haar ook nog eens onhandelbaar. Cremespoeling helpt het iig enigszins mooi te houden. Soms hele slechte haardag maar soms ook ineens hele goede, echt raar is dat.
dat zeg ik toch ook niet! lezen!
pi_17787635
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Geloof me, dat heb ik ook. Hoort er misschien wel bij...
pi_17791706
Ik heb echt van dat pluishaar dus ik rende na het zien van die reclame meteen naar de winkel om dat spul te kopen maar ik zie echt totaal geen verschil ik heb nog steeds van dat pluishaar...
Het is mij echt tegengevallen
I'm as fake as a wedding cake
pi_17793829
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom gebruik je het als je al stijl haar hebt eigenlijk?
In die reclame heeft het meisje ook een slag in het haar, en die is niet weg na gebruik van het spul: het zit alleen allemaal wat minder wild. Volgens mij heeft het hetzelfde effect als het gebruiken van shampoo met siliconen of veel goedkope crèmespoeling: je haar wordt er zo slap en glad van dat het vanzelf wel naar beneden blijft hangen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_17793842
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 06:40 schreef imago het volgende:

[..]

In die reclame heeft het meisje ook een slag in het haar, en die is niet weg na gebruik van het spul: het zit alleen allemaal wat minder wild. Volgens mij heeft het hetzelfde effect als het gebruiken van shampoo met siliconen of veel goedkope crèmespoeling: je haar wordt er zo slap en glad van dat het vanzelf wel naar beneden blijft hangen.
Ik denk dat dit marketing slachtoffer het toch maar een keer gaat proberen. Slechter dan een andere conditioner kan het niet worden en ik heb nu toch geen hoge verwachting meer dus kan het alleen maar meevallen
pi_17794474
Ik had een proefzakje van dat spul. Ik heb lang en stijl haar, maar wilde wel eens zien of het minder zou pluizen. Dus net zo mooi glad zou vallen als bij dat meisje in die reclame.
Maar nee dus, ik ga het spul dan ook niet kopen!
Fake it till you make it...
pi_17794499
mmm het wordt steeds minder aantrekkelijk, ik denk dat ik Garnier maar eens ga proberen dan

@Naamah

ik wilde je niet flamen, maar zoals ik het zeg zou je jou zin nl. kunnen opvatten. De gedachte dat shampoo voor vet haar gebruikt word om vet haar te krijgen zou nooit bij me opkomen nl. Maar ik begrijp dat je probeert te zeggen dat de naam van de shampoo de ene keer aangeeft wat je er van krijgt en de andere keer voor welk haartype het gebruikt moet worden.
pi_17794505
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:25 schreef Blutgrafin het volgende:
Ik heb echt van dat pluishaar dus ik rende na het zien van die reclame meteen naar de winkel om dat spul te kopen maar ik zie echt totaal geen verschil ik heb nog steeds van dat pluishaar...
Het is mij echt tegengevallen
moet je John Frieda producten gebruiken , die werken wél
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17794525
maar dit gaat allemaal over de conditioner? er is namelijk ook een soort creme van die je gewoon in je haar laat.. weet niet of dat wel werkt.

Wat bij mij goed werkt tegen pluishaar is een leave-in-coniditioner, van welk merk dan ook
pi_17794595
@Naamah, lees m'n post hierboven nog ff om te zien dat ik wel kan lezen
pi_17794630
jep, je kan lezen, maar nu moet je ook wel even toegeven dat ik uit je eerste post op zou kunnen maken dat je niet zou kunnen lezen :):)
pi_17794723
Ik heb al toegegeven, en twee keer is écht teveel Het lijkt inderdaad of ik je wilde flamen, maar er stond niet voor niets een ':P' smiley. Eind goed al goed... en nog steeds droog haar helaas.

Het gaat niet voornamelijk over conditioner, maar dat is natuurlijk wel hét middel om je haar minder droog te krijgen en om de slag eruit te halen denk ik.
pi_17795565
Het is tegen pluishaar die Andrelon. Ik heb een proefdinges, zat in de Viva van afgelopen week.
Ik denk niet dat je de slag ermee uit je haar krijgt.

Ik wilde het eerst eens proberen, maar heb er vanaf gezien omdat ik de bui al zag hangen (haar waar ik niks meer mee kan, en ik heb nu een kuif die rechtop moet).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_17795592
Is dat nog hip een kuif?
pi_17798062
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Het trendy merk John Frieda [haar styling]
pi_17798292
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar op zoek gaan!
I'm as fake as a wedding cake
pi_17798467
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 09:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eind goed al goed... en nog steeds droog haar helaas.
Ik gebruik die van Garnier, shampoo + conditioner, en stijl wordt het er ZEKER niet van, maar wel glad en zacht en niet-droog. Dus wat dat betrefd zou je dát kunnen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')