Neej, uit de reclame blijkt dat het juist is voor als je glad en stijl haar WIL! Ja, ik vind het ook verwarrend omdat Andrelon Vet Haar bedoeld is voor mensen met vet haar en niet voor mensen die vet haar willen! Dan heb je ook Andrelon Gekleurd Haar, waar je echt geen gekleurd haar van krijgt, maar bedoeld is als extra bescherming van het reeds gekleurde haar. Daarintegen heb je ook weer Andrelon Langer Fris.. naja, je begrijpt m'n punt waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:20 schreef MadGuy het volgende:
Die shampoo is juist voor mensen met glad en stijl haar. Tenminste, zo begreep ik het. Haar stijl maken met gewoon een shampoo gaat niet.
Nou vind ik die vergelijkingen van jou niet echt opgaan... want wie wil er nou in hemelsnaam vet haar...quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Naamah het volgende:
[..]
Neej, uit de reclame blijkt dat het juist is voor als je glad en stijl haar WIL! Ja, ik vind het ook verwarrend omdat Andrelon Vet Haar bedoeld is voor mensen met vet haar en niet voor mensen die vet haar willen! Dan heb je ook Andrelon Gekleurd Haar, waar je echt geen gekleurd haar van krijgt, maar bedoeld is als extra bescherming van het reeds gekleurde haar. Daarintegen heb je ook weer Andrelon Langer Fris.. naja, je begrijpt m'n punt waarschijnlijk
dat zeg ik toch ook niet! lezen!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou vind ik die vergelijkingen van jou niet echt opgaan... want wie wil er nou in hemelsnaam vet haar...![]()
En MadGuy... een beetje slag is inderdaad ook niet zo heel erg, maar ook door veelvuldig contact met chloor is m'n haar ook nog eens onhandelbaar. Cremespoeling helpt het iig enigszins mooi te houden. Soms hele slechte haardag maar soms ook ineens hele goede, echt raar is dat.
Geloof me, dat heb ik ook. Hoort er misschien wel bij...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
En MadGuy... een beetje slag is inderdaad ook niet zo heel erg, maar ook door veelvuldig contact met chloor is m'n haar ook nog eens onhandelbaar. Cremespoeling helpt het iig enigszins mooi te houden. Soms hele slechte haardag maar soms ook ineens hele goede, echt raar is dat.
In die reclame heeft het meisje ook een slag in het haar, en die is niet weg na gebruik van het spul: het zit alleen allemaal wat minder wild. Volgens mij heeft het hetzelfde effect als het gebruiken van shampoo met siliconen of veel goedkope crèmespoeling: je haar wordt er zo slap en glad van dat het vanzelf wel naar beneden blijft hangen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Waarom gebruik je het als je al stijl haar hebt eigenlijk?
Ik denk dat dit marketing slachtoffer het toch maar een keer gaat proberen. Slechter dan een andere conditioner kan het niet worden en ik heb nu toch geen hoge verwachting meer dus kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 18 maart 2004 06:40 schreef imago het volgende:
[..]
In die reclame heeft het meisje ook een slag in het haar, en die is niet weg na gebruik van het spul: het zit alleen allemaal wat minder wild. Volgens mij heeft het hetzelfde effect als het gebruiken van shampoo met siliconen of veel goedkope crèmespoeling: je haar wordt er zo slap en glad van dat het vanzelf wel naar beneden blijft hangen.
moet je John Frieda producten gebruiken , die werken wélquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:25 schreef Blutgrafin het volgende:
Ik heb echt van dat pluishaar dus ik rende na het zien van die reclame meteen naar de winkel om dat spul te kopen maar ik zie echt totaal geen verschil ik heb nog steeds van dat pluishaar...
Het is mij echt tegengevallen
Het trendy merk John Frieda [haar styling]quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je John Frieda producten gebruiken , die werken wél
Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar op zoek gaan!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je John Frieda producten gebruiken , die werken wél
Ik gebruik die van Garnier, shampoo + conditioner, en stijl wordt het er ZEKER niet van, maar wel glad en zacht en niet-droog. Dus wat dat betrefd zou je dát kunnen kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Eind goed al goed... en nog steeds droog haar helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |