abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16569337
Het merk is in ons landje geïntroduceerd door het Engelse Boots. Helaas ging die weg omdat het geen plekje kon vinden tussen de andere drogisterijen. Etos nam toen wat merken van hen over waaronder John Frieda.

Het is een bekende en zeer geliefde kapper in de VS en Engeland, heeft daar diverse salons. Hij mag Nicole Kidman, Julia Roberts en Michelle Pfeiffe tot zijn klanten rekenen. En sinds een aantal jaar heeft hij zijn eigen haarverzorgingslijn die erg succesvol is.

O.a. "Sheer Blonde", speciaal voor mensen met blond haar.

En Frizz Ease waarvan ik de shampoo, conditioner en "5 minute manager" gebruik.

Wie gebruikt dit merk nog meer?? Zo ja, hoe bevalt het??

.

pi_16569603
Nee, ik heb geen blond haar
pi_16569661
Tijd gebruikt. (ik switch altijd tussen verschillende merken, kom er zeker nog wel een keertje op terug)

Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik

Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_16570028
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:09 schreef MaRySe het volgende:
Nee, ik heb geen blond haar
Het is niet enkel voor blond haar .
pi_16570091
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Tijd gebruikt. (ik switch altijd tussen verschillende merken, kom er zeker nog wel een keertje op terug)

Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik

Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..

Ja, het is wel wat prijzig. Ik neem het als het in de aanbieding is of met een speciale aktie .
pi_16570940
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is niet enkel voor blond haar .

Ow sorrie hoor
Ik gebruik helemaal geen haarverzorgings spul..
Soms crémespoeling of zo..
M'n haar wordt er altijd zo viezig van.. Bah
pi_16572246
Ik zit net in het boekje van het Kruidvat te kijken, en er staat dat er de komende weken 25% korting wordt gegeven op John Frieda producten.
pi_16670033
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik zit net in het boekje van het Kruidvat te kijken, en er staat dat er de komende weken 25% korting wordt gegeven op John Frieda producten.
Ja zag ik ook ja....ga maar ff die serum van John Frieda halen---> dies goed...
Wat ook een geweldig merk is: 'Charles Worthington (ETOS) Results relax and unwind blow dry straightning cream'
Werkt echt fantastisch wanneer je pluizig haar hebt! Wow
Licht roze verpakking, 7,99 200 ml, en omdat je maar weing per keer gebruikt doe je er heel lang mee. Beter een ietwat duurder priduct wat werkt dan 20 flut dingen Believe me
pi_16670218
Charles heeft ook een topic: Charles Worthington
pi_18048144
Ik hoorde vanmiddag dat Guhl tegenwoordig de distributie en verkoop van John Frieda doet.

Die hebben ook alles in handen .
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:06:23 #11
83702 Jay_D
We Will Bring The Uk-Scene Bac
pi_19082689
Is dat spul van John Frieda ook voor guys ??
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:32:44 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_19083676
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:06 schreef Jay_D het volgende:
Is dat spul van John Frieda ook voor guys ??
Ja hoor, kan best .
pi_19138167
Ik geloof niet dat het iets uit zou maken! Ik bedoel haar=haar of je nou een man of een vrouw bent.... Tkomt misschien door de marketing dat het lijkt of zulke producten er alleen zijn voor vrouwen....onzin eigenlijk! "Omdat we het waard zijn" (man of vrouw haha)
pi_19138698
ik heb die sheer blonde shampoo van john frieda geprobeerd, maar ik vond het echt bagger. Je haar zou er blonder van worden doordat alle schadelijke stoffen die je dagelijks in je haar krijgt eruit zou wassen, maar het gaf geen resultaat. Bovendien was m'n haar na het wassen heel pluizig en onkambaar, KUT shampoo, echt...ik heb zelden zo'n rotte shampoo meegemaakt, zelfs hema shampoo is nog beter.
the liver is evil, it must be punished
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:58:40 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_19142469
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef sheleentje het volgende:
Ik geloof niet dat het iets uit zou maken! Ik bedoel haar=haar of je nou een man of een vrouw bent.... Tkomt misschien door de marketing dat het lijkt of zulke producten er alleen zijn voor vrouwen....onzin eigenlijk! "Omdat we het waard zijn" (man of vrouw haha)
Precies .
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:21:34 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22116480
Ik gebruik sinds kort Sheer Blonde shampoo van John Frieda en het heeft m'n ietwat droge, kapotte haar behoorlijk 'opgeflufft'.
Voorheen hingen er beschadigde plukken haar aan de acherkant die je nu amper meer ziet omdat ze heel zacht zijn geworden van de shampoo. En geloof me, ik heb al een heleboel soorten shampoos gebruikt (Gliss Kur, Andrelon, Fructis, Guhl, Herbal Essences, Palmolive, Yves Rocher, el cheapo's). Deze shampoo gaf echt een resultaat waar ik van opkeek. Het wordt ook veel minder gauw vettig of slap

Een aanrader dus, voor de blondines that is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22117067
Leuk om te horen SEMTEX. Een vriendin van mij gebruikt het ook en is er ook zeer te spreken over.

Bij de DA is het nu overigens in de aanbieding .

dinsdag 21 september 2004 @ 22:40:08 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22117092
Oeh! Thanks for the tip!
(ik betaal er zelfs 6.99 voor )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22117178
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Oeh! Thanks for the tip!
(ik betaal er zelfs 6.99 voor )
Etos zeker??

Die is met alles wel een beetje duurder.
pi_22119060
Ik heb de sheer shampoo voor champagne-blond haar.
Ben er niet zo tevreden over.
Het wast niet lekker, mijn haar wordt er heel stug van en is moelijk te kammen.
Maar weer overgestapt op Elvive.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 22 september 2004 @ 00:00:01 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_22119170
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:
Ik heb de sheer shampoo voor champagne-blond haar.
Ben er niet zo tevreden over.
Het wast niet lekker, mijn haar wordt er heel stug van en is moelijk te kammen.
Maar weer overgestapt op Elvive.
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22120202
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik ben blond ( meer richting donkerblond) van nature.
Gebruikte het spul omdat ik highlights in mijn haar heb ( blondere stukken erdoor)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 22 september 2004 @ 05:58:36 #23
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_22122053
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:

En dan heeft John Frieda ook een speciale shampoo voor je (althans... in de VS wel. Wellicht dat die er in NL nog niet is).

Ik gebruik vrijwel de hele defrizz lijn en het bevalt me heel erg goed. Zelfs in de tropen houdt het m'n haar enigszins kambaar.
pi_22122778
Bij de Etos krijg je het 2e product voor de halve prijs .

amokaapjeeh O+
pi_22123308
quote:
Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
Bij de Etos krijg je het 2e product voor de halve prijs .

[afbeelding]
Oeh, bedankt voor de tip Charles Worthington en Lee Stafford spul
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')