Het is een bekende en zeer geliefde kapper in de VS en Engeland, heeft daar diverse salons. Hij mag Nicole Kidman, Julia Roberts en Michelle Pfeiffe tot zijn klanten rekenen. En sinds een aantal jaar heeft hij zijn eigen haarverzorgingslijn die erg succesvol is.
O.a. "Sheer Blonde", speciaal voor mensen met blond haar.
En Frizz Ease waarvan ik de shampoo, conditioner en "5 minute manager" gebruik.
Wie gebruikt dit merk nog meer?? Zo ja, hoe bevalt het??
.
Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Het is niet enkel voor blond haar
Op zondag 25 januari 2004 16:09 schreef MaRySe het volgende:
Nee, ik heb geen blond haar
quote:Ja, het is wel wat prijzig. Ik neem het als het in de aanbieding is of met een speciale aktie
Op zondag 25 januari 2004 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Tijd gebruikt. (ik switch altijd tussen verschillende merken, kom er zeker nog wel een keertje op terug)Erg prettig spul maar wel prijzig vond ik
Maar zeker iets wat erg goed werkt voor blonde mensen, het frist zeker op, geeft een zeer goede verzorging..
quote:Ow sorrie hoor
Op zondag 25 januari 2004 16:24 schreef schatje het volgende:[..]
Het is niet enkel voor blond haar
![]()
.
quote:Ja zag ik ook ja....ga maar ff die serum van John Frieda halen---> dies goed...
Op zondag 25 januari 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik zit net in het boekje van het Kruidvat te kijken, en er staat dat er de komende weken 25% korting wordt gegeven op John Frieda producten.
Ja hoor, kan bestquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:06 schreef Jay_D het volgende:
Is dat spul van John Frieda ook voor guys ??
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:41 schreef sheleentje het volgende:
Ik geloof niet dat het iets uit zou maken! Ik bedoel haar=haar of je nou een man of een vrouw bent.... Tkomt misschien door de marketing dat het lijkt of zulke producten er alleen zijn voor vrouwen....onzin eigenlijk! "Omdat we het waard zijn" (man of vrouw haha)
Etos zeker??quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:40 schreef SEMTEX het volgende:
Oeh! Thanks for the tip!
(ik betaal er zelfs 6.99 voor)
je zou ook weer gewoon brunette kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:56 schreef Brennie het volgende:
Ik heb de sheer shampoo voor champagne-blond haar.
Ben er niet zo tevreden over.
Het wast niet lekker, mijn haar wordt er heel stug van en is moelijk te kammen.
Maar weer overgestapt op Elvive.
Ik ben blond ( meer richting donkerblond) van nature.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
En dan heeft John Frieda ook een speciale shampoo voor je (althans... in de VS wel. Wellicht dat die er in NL nog niet is).quote:Op woensdag 22 september 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
je zou ook weer gewoon brunette kunnen worden
Oeh, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 22 september 2004 08:59 schreef Coconut het volgende:
Bij de Etos krijg je het 2e product voor de halve prijs.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |