Ehm, die is gisteravond al gebarsten...quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij dendert door totdat de bom barst.
Goed idee, maar dan moek eerst mijn kleren uitdoen en met mijn leuter speulenquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:47 schreef RonaldV het volgende:
Hey SB, leg je d'r ook nog ff de lol van wepkems uit?
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan moek eerst mijn kleren uitdoen en met mijn leuter speulen
Zo hoort dat toch?
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:
wel grappig, zodra SB uitgelachen kan worden komen de lurkers naar voern!blijkbaar kan ik toch enige emotie bij ze losmaken
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilen![]()
![]()
Love is in the air, lala-lalalala...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi
ieuwquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:20 schreef yvonne het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Stali het volgende:
![]()
en ik om jou lachen.
damn zit ik toch weer te posten ook.![]()
Echt niet, ik heb een neusje voor leutersquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Love is in the air, lala-lalalala...
Ow? echt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Klopt, die gave bezit je. Soms, heel soms... moet ik spontaan van je huilen![]()
![]()
Ja heb inmiddels flink opgeschoond en oja msnaccount om zeep geholpen, dit laatste ter info voor enthousiastelingen die me hadden toegevoegd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Stali! Heb je gemaild. Krijg geen fotootje over!
Maar ik ben bijna 2x19 jaar oud!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
Echt niet, ik heb een neusje voor leuters
Niks love, wellust
Hehehehe
WBquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:26 schreef Stali het volgende:
[..]
![]()
en ik om jou lachen.
damn zit ik toch weer te posten ook.![]()
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een neusje voor leuters
Niks love, wellust
Hehehehe
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ieuw
[..]
Wij moesten ons gesprek nog afmaken eigenlijk.. het eindigde met zo'n leegte
Het ging alleen om het woord leuter, niet om jouw leuterquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ik ben bijna 2x19 jaar oud!
AAAha... dat verklaart een hoop... jammer ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef Stali het volgende:
Ja heb inmiddels flink opgeschoond en oja msnaccount om zeep geholpen, dit laatste ter info voor enthousiastelingen die me hadden toegevoegd.
Ben door mijn emailadressen heenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
WB
Protest!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?
Aangezien ik yvonne als een teken des tijds beschouwde, trok ik deze conclusie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:34 schreef thoth het volgende:
[..]
Protest!
Dit is niet echt het geval en mag ook niet zo zijn. Dat de twee met elkaar verward worden dat is wel een teken des tijds maar feitelijk zijn het nog wel twee volstrekt verschillende zaken.
Toch?
Juist.
Dank je.. je woorden klinken mij als muziek in de oren, een grote last valt van mijn schouders.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef yvonne het volgende:
Jou vind ik eng, dus val je sowieso af
Ik hou van mijn vader maar eh lust? Nou neequote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen hand in hand te gaan, toch? Of eh... nie?
Tis dat je geen MSN hebt, anders zou ik toch even om opheldering vragenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:35 schreef Stali het volgende:
Ps. Shark wat Duderinnetje betreft ik zou voorzichtig heeeeeeeel erg mijn best gaan doen als ik jou was.
Jij dacht dat yvonne door iemand aan je beloofd was?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je.. je woorden klinken mij als muziek in de oren, een grote last valt van mijn schouders.![]()
Als men nooit neukt of anderszins zijn tastzin op sensuele wijze kan bevredigen zal men ver gaan teneinde deze frustratie te elimineren mijn waarde Ryan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In deze epicuristische tijden zijn wellust en liefde synoniemen geworden, niet waar Shark...?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:35 schreef Stali het volgende:
Ps. Shark wat Duderinnetje betreft ik zou voorzichtig heeeeeeeel erg mijn best gaan doen als ik jou was.
Dan ben je ook niet erg snugger in het lezen van dit topic he??quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis dat je geen MSN hebt, anders zou ik toch even om opheldering vragenMijn hoofd schiet vol met grote vraagtekens
Foutquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aangezien ik yvonne als een teken des tijds beschouwde, trok ik deze conclusie.
Ik begrijp de causaliteit helaas niet in het gestelde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Als men nooit neukt of anderszins zijn tastzin op sensuele wijze kan bevredigen zal men ver gaan teneinde deze frustratie te elimineren mijn waarde Ryan.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarmee zijn best doen? Waar spoor je hem toe aan?? Help!
Ik ook niet meer helemaal.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begrijp de causaliteit helaas niet in het gestelde.
Mijn woordenschat, hoewel van enige omvang, is nog steeds gestaafd op een engelse basis. Ik zal op moeten zoeken wat je nu weer aan het zeggen bentquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef Stali het volgende:
Heb iedereen eraf gegooid en msn om zeep geholpen.
Ben nogal rigoreus wanneer laaiend.
Ehm, wat is fout? Dat jij een teken des tijds bent of de afleiding hiervan dat wellust en liefde voor een groot deel lijken samen te vallen these days. Ik bedoel een leuter an sich is ook maar gewoon een leuter hè. De eerste mens moeten wij nochtans tegenkomen die dit ietwat beduimelde geval een object d'art der natuur vindt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fout
Nee. De schrik sloeg mij even om het hart toen ik meende dat zij interesse in mij had. Nu baad ik in een zee van vreugde, wetende dat dit niet zo isquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
Jij dacht dat yvonne door iemand aan je beloofd was?
Ehm tja, je begrijpt dat het dan ietwat moeilijk voor mij wordt om daarop enigszins nozel te kunnen antwoorden hè.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:42 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik ook niet meer helemaal.
Ik schreef voorgaande regels in een kortstondig eureka-moment waarna het lampje weer doofde.
Heb je weer mazzel, want stel je eens voor dat yvonne aan je uitgehuwelijkt zou zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee. De schrik sloeg mij even om het hart toen ik meende dat zij interesse in mij had. Nu baad ik in een zee van vreugde, wetende dat dit niet zo is
Vind LIT wat overdreven maar blij dat het topic open mag blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn woordenschat, hoewel van enige omvang, is nog steeds gestaafd op een engelse basis. Ik zal op moeten zoeken wat je nu weer aan het zeggen bent
[..]
![]()
nou ja, iig was het een leuk gesprek, en ik heb erg gelachen en het was heel leuk!
Ik wil trouwens zeggen dat je topicje heel goed staat in Lit hoor, die laatste entry over die canadees was heel erg geestig. Ik zet het maar hier neer, ik wil dat topic niet vervuilen![]()
Erg p.c. ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen, mits het om een relatie gaat waarbij twee mensen die anderszins geen banden hebben, doch vrijwillig voor elkaar kiezen en enige sexuele aantrekkingskracht ervaren, hand in hand te gaan.
Zo! Dat dekt de lading wel zo'n beetje, dacht ik :-)
Maar hiermee ontken je volgens mij toch de importantie van sexrelaties!quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefde en lust dienen, mits het om een relatie gaat waarbij twee mensen die anderszins geen banden hebben, doch vrijwillig voor elkaar kiezen en enige sexuele aantrekkingskracht ervaren, hand in hand te gaan.
Zo! Dat dekt de lading wel zo'n beetje, dacht ik :-)
Och... ik mis hier en daar wel eens een post, die ik naderhand ineens zie. Snugger zijn heeft daar niets mee te maken, gehaast zijn des te meer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef Stali het volgende:
Dan ben je ook niet erg snugger in het lezen van dit topic he??
Nee hoor is geen ontkenning...... zucht....quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:48 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Maar hiermee ontken je volgens mij toch de importantie van sexrelaties!
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm tja, je begrijpt dat het dan ietwat moeilijk voor mij wordt om daarop enigszins nozel te kunnen antwoorden hè.
Idd, dat bedoelde ik ook met (politiek correct). Er zijn relaties met seks en zonder liefde en relaties zonder seks en met liefde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:48 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Vermoeid zuchten maar geen uitleg verstrekken over je uitspraak is wel een beetje een zwaktebod hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee hoor is geen ontkenning...... zucht....
Ja, als in laat je er niet door uit het veld slaan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:49 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ja.
In negen van de tien gevallen liegt 1 van de beide betrokkenen en is wel op meer uit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd, dat bedoelde ik ook met (politiek correct). Er zijn relaties met seks en zonder liefde en relaties zonder seks en met liefde.
Lulu, wat is er dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:52 schreef Lula het volgende:
ik ga in de zon zitten baal van die schijtpc.
Die dingen horen gewoon te werken
Shit, kan ik weer niet met je pratenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:46 schreef Stali het volgende:
Ps. Niet te aardig tegen mij he? Ik ben in een "ik-haat-alle-mannen-bui"
Ja, als in: ik snap het.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als in laat je er niet door uit het veld slaan?
Ik heb bar weinig geheimen dus kan ook hier hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:53 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Shit, kan ik weer niet met je praten
Ze mag dan wel rood zijn maar zo maak je haar bijna groter dan het leven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
Aangezien ik yvonne als een teken des tijds beschouwde, trok ik deze conclusie.
Dan nog kan het niet, want ik ben altijd aardigquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb bar weinig geheimen dus kan ook hier hoor.
Maar ben te mailen op stahli_3@hotmail.com.![]()
Mm, een relatie met liefde en zonder seks is toch alom gangbaar. Liefde is een rekbaar en vooral groot begrip. Het beslaat ook de naastenliefde en tenzij die naaste toevallig een lekkere stoot is die ook nog eens vrijgezel is, leidt dit voor de meeste mannen toch niet direct tot enige vorm van aandrang. (Of wel, dat weet ik niet). Ook relaties waarin seks het hoofdbestanddeel vormt der intimiteit tussen beide partners, omdat het zich verstaan geven op een andere manier ontbreekt, is iets dat tamelijk veel voorkomt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:52 schreef Stali het volgende:
[..]
In negen van de tien gevallen liegt 1 van de beide betrokkenen en is wel op meer uit.
Hoeft niet, een staat los van het ander, is andere klacht dan vorige keer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:56 schreef Lula het volgende:
mijn pc blijft opnieuw opstarten dus kan ik weer dat hele zooitje opnieuw gaan installeren en je weet de vorige keer dat gezeik met mijn netwerk? nou dat zal dan wel weer gebeuren
Wat snap je? Die zin toch niet?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:55 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ja, als in: ik snap het.
yvonne met haar 1m 67 (en krimpende) is toch ook larger than life???quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:56 schreef thoth het volgende:
[..]
Ze mag dan wel rood zijn maar zo maak je haar bijna groter dan het leven.
lekker die heb ik net verwijderd omdat ik dacht dat je die toch niet meer gebruiktequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoeft niet, een staat los van het ander, is andere klacht dan vorige keer.
(ik mis msn!!! oh wacht ik heb Troubles natuurlijk nog, moment.)
Leuk een man die altijd aardig blijft.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:56 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Dan nog kan het niet, want ik ben altijd aardig![]()
Het is zeldzaam, maar komt wel voor hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:00 schreef Lula het volgende:
Heb Shinadul idd nog nooit niet aardig meegemaakt dus die smiley is niet nodig
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:46 schreef Stali het volgende:
Ps. Niet te aardig tegen mij he? Ik ben in een "ik-haat-alle-mannen-bui"
Jaaaaaa. You rulequote:Die Canadees gaat nog een vervolg krijgen want kreeg twee weken terug een mailtje dat hij de relatie nog eens wilde bepraten. Vanaf het moment dat ik spontaan mijn spullen pakte heb ik hem niet meer gezien. De pest is dat ik met hem af moet spreken wil ik mijn spullen terugkrijgen, maar misschien wel weer lachen voor een vervolg.![]()
Dat beschouw ik als een rethorische vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
yvonne met haar 1m 67 (en krimpende) is toch ook larger than life???
Ehm ja..... grmbl en nu dan??quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Lula het volgende:
[..]
lekker die heb ik net verwijderd omdat ik dacht dat je die toch niet meer gebruikte
Ik refereer hier louter aan de idylle van de liefdesrelatie. Ach ja, ik ben in een romantische buiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:48 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
O, dan moet je die texten in WFL even lezen, die zijn leuker.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:01 schreef Lula het volgende:
merk dat ik niet geslapen heb na een nachtdienst moet dat van Ryan drie keer over lezen. Maar ik begrijp hem wel geloof ik
opposites attractquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk een man die altijd aardig blijft.....![]()
Ik heb vroeger een vriendje gehad die bleef ook altijd maar aardig en daar werd ik een bitch van.
Ja, obsessie, maar nu druk me misschien iets te post-modernistisch uit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:03 schreef thoth het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een rethorische vraag.
Is er een definitie van liefde beschikbaar?
Grappig nog nooit een dame tegengekomen die zichzelf en anderen niet voorhield dat ze romantisch was.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik refereer hier louter aan de idylle van de liefdesrelatie. Ach ja, ik ben in een romantische bui![]()
miss_troubles@hotmail.comquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:04 schreef Lula het volgende:
snik nee toch moet ik je toevoegen maar hoe doe ik dat? mail je emailadres van Troubles anders even naar yol@enz
ok ik voeg je toequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:07 schreef Stali het volgende:
[..]
miss_troubles@hotmail.com
Hij bedoelt tand des tijds hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:56 schreef thoth het volgende:
[..]
Ze mag dan wel rood zijn maar zo maak je haar bijna groter dan het leven.
ik had vanmorgen nog iemand die zei dat ik een bijzondere lieve vrouw was en hij zich erg met mij vermaakt had, maar of ik nu alsjeblieft op wilde sodemieteren.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:03 schreef Lula het volgende:
LOL
ik had van de week een man die me zei dat hij te aardig was voor me
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grappig nog nooit een dame tegengekomen die zichzelf en anderen niet voorhield dat ze romantisch was.
Doe's niet zo engquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
yvonne met haar 1m 67 (en krimpende) is toch ook larger than life???
Kan even niet online komen dat ziet een zekere meneer waarvan deze pc ook is dat ik online ben en dan krijg ik trammelant.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Lula het volgende:
[..]
ok ik voeg je toe
Gaat wel weer hard hè. Ik bedoel je bent maar 7 jaar ouder (of nee, 4 jaar jonger, wat was het ook weer?) dan ik en ik ben nog niet een mm gekrompen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij bedoelt tand des tijds hoor
O, en ik ben nu 1.66
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!
Nou goed, ieder zijn hang up natuurlijk.![]()
Jij bedoelt dat je je dan ineens bewust bent van die Achilles hiel die vrouwen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gekke is, ik kan alleen maar in mijn eentje romantisch zijn. Zodra een man mij over een bekaarste tafel heen aan gaat staren, denk ik al snel....BIER!
Nou goed, ieder zijn hang up natuurlijk.![]()
Bij mannen krimpen andere dingenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat wel weer hard hè. Ik bedoel je bent maar 7 jaar ouder (of nee, 4 jaar jonger, wat was het ook weer?) dan ik en ik ben nog niet een mm gekrompen..
Ja hoe doe jij dat trouwens? Is jou tuin helemaal afgegaasd?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik nog even met jullie delen dat ik hier met mijn klapdeuren wijd open aan mijn eettafel zit en uitkijk op ontluikende hortensia's, een gelukzalig loslopend konijn en drie katten die met gesloten oogjes zitten te zonnebaden. Jeez, wat een heerlijk weer!
je bent geen slet, je bent gewoon een ras-optimist. Andere vrouwen hebben de mannen al lang opgegeven, maar jij blijft hoop houden! Niks mis mee hoor! Grote bewondering!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.
Tegen de tijd dat we dat topic vol hebben besef ik vast wat een slet ik eik ben.![]()
en ik date niet eens officieel enzo![]()
Laat ze een kat nemen en daar mee knuffelen?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik herinner me spontaan een date..... open haard vreselijk (afgrijselijk) romantisch.
Tegen de tijd dat we dat topic vol hebben besef ik vast wat een slet ik eik ben.![]()
en ik date niet eens officieel enzo![]()
Whateverquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat je je dan ineens bewust bent van die Achilles hiel die vrouwen hebben.
En zo is het kringetje weer rond...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mannen krimpen andere dingen
Jij hebt een andere Achilles hiel, begrijp ik wel weer...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Whatever
Zolang het geen 20 C is, is het mij veel te koud. Nou ja.. 15 C is perfect om in de bergen te wandelen, maar voor buiten zitten in de zon.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens wil ik nog even met jullie delen dat ik hier met mijn klapdeuren wijd open aan mijn eettafel zit en uitkijk op ontluikende hortensia's, een gelukzalig loslopend konijn en drie katten die met gesloten oogjes zitten te zonnebaden. Jeez, wat een heerlijk weer!
Hee wat gaaf!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali: er staat een schutting om mijn tuin en op de een of andere manier, hoewel ze wel een gangenstelsel onder de vijver heeft gegraven, heeft ze besloten niet naar de buren te verhuizen. Tis een trouwe bunny dus!
Whatever #2quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt een andere Achilles hiel, begrijp ik wel weer...
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:12 schreef Lula het volgende:
ik date nooit![]()
Kijk Shark, dit is dus zo'n moment dat ik heel hard en heel hartverscheurend om je wenen moetquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi
Uhhh, het is hier 21C in utreg in het zonnetjequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zolang het geen 20 C is, is het mij veel te koud. Nou ja.. 15 C is perfect om in de bergen te wandelen, maar voor buiten zitten in de zon.....
Dus je maakt mij niet jaloers
Ik zou moeten huilen, maar men zegt dat vrouwen die bier drinken niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk Shark, dit is dus zo'n moment dat ik heel hard en heel hartverscheurend om je wenen moet![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zou moeten huilen, maar men zegt dat vrouwen die bier drinken niet te vertrouwen zijn
Shark je hebt het toch niet al verpest bij Lulu he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kijk Shark, dit is dus zo'n moment dat ik heel hard en heel hartverscheurend om je wenen moet![]()
Ik ga straks met laptop buiten zitten! wauw!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:22 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Uhhh, het is hier 21C in utreg in het zonnetje
Daarnet buiten gelopen met een dikke winterjas, een dikke trui, een gewone trui en een t-shirt...en toch had ik het koudquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:22 schreef Shinadul het volgende:
Uhhh, het is hier 21C in utreg in het zonnetje
Het is hier minstens 22 graden in de zon. Ik overweeg ook op te schuiven van eettafel naar ligstoel. Laptopje, glaasje wijn... zodra de bouwvakkers hierachter weg zijn (en dat is toch al snel om een uurtje of drie), verkas ik richting tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga straks met laptop buiten zitten! wauw!
En dat terwijl je toch zo'n warmbloedig persoon bent...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daarnet buiten gelopen met een dikke winterjas, een dikke trui, een gewone trui en een t-shirt...en toch had ik het koud
Nah, niet overdrijvenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:28 schreef Lula het volgende:
zou het bikiniweer zijn?=)
Nee Shark, jij date ook nooit ... misschien kunnen jullie samen niet-daten?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi
Verrek nou snap ik het... Je hebt gewoon teveel vrouwlijke hormonen en daardoor ben je niet macho genoeg voor zequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daarnet buiten gelopen met een dikke winterjas, een dikke trui, een gewone trui en een t-shirt...en toch had ik het koud
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:24 schreef Stali het volgende:
Shark je hebt het toch niet al verpest bij Lulu he?![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:30 schreef bassieman het volgende:
[..]
Nee Shark, jij date ook nooit ... misschien kunnen jullie samen niet-daten?
nee dank je heb al een seksrelatiequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:30 schreef bassieman het volgende:
[..]
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:32 schreef Shinadul het volgende:
Verrek nou snap ik het... Je hebt gewoon teveel vrouwlijke hormonen en daardoor ben je niet macho genoeg voor ze![]()
Is een idee.. sinds jij mijn kunst-kut hebt gejat ben ik aan wat anders toequote:Op woensdag 17 maart 2004 13:30 schreef bassieman het volgende:
arme jongen had je er maar een?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is een idee.. sinds jij mijn kunst-kut hebt gejat ben ik aan wat anders toe
*zucht*, lezen is wel moeilijk geloof ik hè?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is een idee.. sinds jij mijn kunst-kut hebt gejat ben ik aan wat anders toe
Forget it,quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wat is een toyboy eigenlijk?
a- relatie gebaseerd op sexquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:32 schreef Lula het volgende:
[..]
nee dank je heb al een seksrelatie
17 a 18 toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forget it,
ben je al te oud voor
Ja ik vergat een klein detail.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is hier minstens 22 graden in de zon. Ik overweeg ook op te schuiven van eettafel naar ligstoel. Laptopje, glaasje wijn... zodra de bouwvakkers hierachter weg zijn (en dat is toch al snel om een uurtje of drie), verkas ik richting tuin.
Jong en kneedbaarquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
17 a 18 toch?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja ik vergat een klein detail.....
Dat huisgenoot de laptop mee heeft voor zijn werk en ik lees net in de badkamer op de verpakking van de antibiotica dat ik niet in de zon mag.![]()
![]()
En ik wil nog even doorklagen dat ik gisteren een fles whisky gekregen heb incl. alle ingredienten om Irish te maken en ik mag ook al niet drinken.![]()
![]()
Er zal verdorie geen waarschuwing opstaan dat je dingen als huishouden ernstig moet vermijden, omdat stofzuigen levensgevaarlijk is ofzo.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
17 a 18 toch?
Die hernia loop ik natuurlijk zometeen wel op tijdens het stofzuigen, ja NADAT ik het huis gezogen heb uiteraard en net wil bukken om de stekker eruit te trekken.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sorry Stali, moest erg lachen om je. Heb het met je te doen, maar je bent wel erg geestig als je knorrig bent. Het leven is kut he? Ja stofzuigen mag meestal wel. Daartegen helpt alleen een hernia geloof ik. Kop op joh!
![]()
Nee hoor...ik trachte jouw smart-ass opmerking met de mijne te parerenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:38 schreef bassieman het volgende:
*zucht*, lezen is wel moeilijk geloof ik hè?
Jij zoent echt iedereen he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor...ik trachte jouw smart-ass opmerking met de mijne te pareren
Mag dat niet dan? hij is gewoon aanhankelijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zoent echt iedereen he?![]()
geen idee of het onze Tara is. Denk het eigenlijk niet maar weet het niet zeker. Waar heeft ze gepost dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Die hernia loop ik natuurlijk zometeen wel op tijdens het stofzuigen, ja NADAT ik het huis gezogen heb uiteraard en net wil bukken om de stekker eruit te trekken.![]()
Heee Lulu!! Is TaraS onze Tara?![]()
Ik hoop het heel erg eik.
d natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:42 schreef bassieman het volgende:
[..]
a- relatie gebaseerd op sex
b- goede relatie met jezelf waarbij ook de bevrediging van de eigne behoeftes niet wordt geschuwd
c- een 'neukertje'
d- all of the above
?
Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:00 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? hij is gewoon aanhankelijk
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.
(Grijp je kans Yvonne! Nu kun je hem africhten!)
Dit geldt uiteraard voor mannen die het lukt een dame tussen de lakens van hun bed te krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:23 schreef bassieman het volgende:
Hey Noayla_![]()
Sex relaties: niks mis mee, heb je tenminste niet de behoefte om elke vrouw die je tegen komt het bed in te praten waarna je de volgende dag tot de ontdekking komt dat dat geen goed idee was, bespaart jezelf dus een hoop gedoe.
Nee!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg, moet ik nog blijven F5-en of kan ik wat zinnigs met mijn leven gaan doen? Dat laatste dan maar. Tot later allen (?)
Ik zat je een mail te schrijvenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg, moet ik nog blijven F5-en of kan ik wat zinnigs met mijn leven gaan doen? Dat laatste dan maar. Tot later allen (?)
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Dit geldt uiteraard voor mannen die het lukt een dame tussen de lakens van hun bed te krijgen.
Als je 1 van de mannen bent voor wie het slechts blijft bij hoopvolle dromen tijdens de zelfbevlekking dan... ehh.....nou ja dan is dat mooi kut.
Dit geldt trouwens ook ontzettend vaak voor vriendschappen tussen bijvoorbeeld een heteroman en heterovrouw. Zelfs al denk je dat je een vriend of vriendin hebt met wie je dat wel hebt. dan is de kans redelijk aanwezig dat hij of zij degene is die liegt in die vriendschap.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Overigens ben ik het wel met Stali eens dat een langdurige en gezonde sexrelatie (dus zonder verliefdheden etc.) tussen een man en een vrouw in feite een utopie is: 1 van beiden gaat geheid gevoelens ontwikkelen.
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)
Dus je bent lief met mening....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt eigenlijk maar net van je insteek af. Als je als man geen dame tussen de lakens wilt, tot je de juiste ontmoet is er niets kut aan (in beide opzichten)
En natuurlijk bedoel jij niet iemand in het bijzonder.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.
Ik heb nog geen belediging geuitquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:22 schreef thoth het volgende:
[..]
Nee!
Wacht!
Dit is een happening topic. Het gaat over sex, liefde, lust, er is één persoon aangewezen om afgezeken te worden. Ryan zit erin. Yvonne doet haar algemene beledigingen strooien. IK ben er. Wat wil een mens op Fok nou nog meer?
Mannen van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon geil als boter... Op t moment is het net een knaapje van 17: in voor alles.
(Grijp je kans Yvonne! Nu kun je hem africhten!)
Verroest! wilde net weggaan maar je bent het dus toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:39 schreef TaraS het volgende:
I'm back.....
Ja bookmark he? Blij je weer tegen te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:46 schreef TaraS het volgende:
Ik moet er ook vandoor, spreken elkaar vast snel weer!![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen van middelbare leeftijd, komen een keer klaar, ooit ,en gaan daarna mekkeren
Die wanhopigheid is meestal ook de reden (geld voor vrouwen ook, wanhopige vrouwen zijn zoooooo afstotelijk)quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op mannen die wanhopig willen maar bij wie het maar niet lukt om wat voor duistere reden dan ook.
Vrees dat bijna iedereen er vandoor is, ik ook trouwens maar dat heeft niets met jouw verschijning te maken hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenmiddagis er nog wat te doen hier?
Mildheidquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog geen belediging geuit
Ik ben mild aan het worden,
lente
Dat is weer niet aardig natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:51 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Die wanhopigheid is meestal ook de reden (geld voor vrouwen ook, wanhopige vrouwen zijn zoooooo afstotelijk)
Hoi Bengeltjequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
Goedenmiddagis er nog wat te doen hier?
Hallo Sharkyquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Mandy![]()
*jankt met Dude mee*quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Mandy![]()
Lullo! Je vergeet: "Neuken?" Zo hoort t, ja!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoi Mandy![]()
Dat zegt ie nou nooit tegen mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lullo! Je vergeet: "Neuken?" Zo hoort t, ja!
Oja? Ehm.. ik moest werkenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo Miklos
zit je ze hier weer te jennen
Maar wel de waarheid....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is weer niet aardig natuurlijk![]()
Jezelf bewaren tot de 'ware' is gewoon een romantische oefening in geduld.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:57 schreef thoth het volgende:
Jezelf bewaren is een kansloze oefening in geduld.
De veronderstelling is dat er zo iemand is als "de ware" of "de juiste" en hoe weet je dat van te voren?
Krijgen ze hier niets?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja? Ehm.. ik moest werken
En zo te zien gaat het over mensen die niets kunnen krijgen en sex zonder liefde ofzo
Ja hallo! ik ben nog uitgeput van afgelopen weekend hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zegt ie nou nooit tegen mij
en ik heb nogwel zo'n zin
Blijkbaar... maar misschien hebben ze het over zichzelf... projectie heet dat in de psychologie...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Krijgen ze hier niets?
wat sneu nou, je hoeft er toch maar om te vragen
Nuecken?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zegt ie nou nooit tegen mij
en ik heb nogwel zo'n zin
Let's do it like they do...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijgen ze hier niets?
wat sneu nou, je hoeft er toch maar om te vragen
Gefeliciteerd! Je hebt hierbij je diploma gehaald voor SunChaser's crash course in datingquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:02 schreef bassieman het volgende:
Nuecken?
Tss , wist wel dat ik niet genoeg aan jou had, nog moe van het weekendquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja hallo! ik ben nog uitgeput van afgelopen weekend hoor
Dat zal het wel zijnquote:Blijkbaar... maar misschien hebben ze het over zichzelf... projectie heet dat in de psychologie...
Weet nog niet , ben je goed?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:02 schreef bassieman het volgende:
[..]
Nuecken?
SunChaserquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt hierbij je diploma gehaald voor Sunchaser's crash course in dating
mierennueckerquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:08 schreef bassieman het volgende:
SunChaser
Goed?: Geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet nog niet , ben je goed?
hou je lang vol? langer dan een weekend
ben je ook weer snel weer op adem?
Ik wil eerst weten of het goed is , heb geen zin om te testenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:10 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Goed?: Geen idee
Lang vol: ja, langer dan een weekend: Ja
Snel weer op adem: 15 minuten , is dat snel? geen idee eig
Ja, wat wil je van een man van middelbare leeftijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Tss , wist wel dat ik niet genoeg aan jou had, nog moe van het weekend
Hmm, misschien even kijken of ik een objectieve mening daarop kan krijgen dan....quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of het goed is , heb geen zin om te testen
het moet gewoon gelijk goed zijn
15 min, is acceptabel
Overigens is het wel zo dat het ook door de vrouw komt; ...een man die "uitgeput is" na de sex, Zit, na introductie van een nieuwe vrouw ineens weer boordevol energie en kan er weer tegenaan met vernieuwde energie. Dus dames, als uw partner in slaap valt na die ene keer, is hij gewoon uitgekeken op het gebodenequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:16 schreef Shinadul het volgende:
Ach, ik kan in ieder geval beloven dat het leuk is... of het goed/geil/sexy/whatever is dat weet ik niet zo snel uit mijn hoofd, hangt van de mood af
Middelbare leeftijd ,je zei dat je 25 wasquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, wat wil je van een man van middelbare leeftijd
Bovendien deed ik al het werk. Volgende keer ik onderop, mag jij al het werk doen :-P
Leuk leuk , wat heb je aan leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:16 schreef Shinadul het volgende:
Ach, ik kan in ieder geval beloven dat het leuk is... of het goed/geil/sexy/whatever is dat weet ik niet zo snel uit mijn hoofd, hangt van de mood af
Nee, eigenlijk helemaal niet, ze gaan meestal huilen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet nog niet , ben je goed?
hou je lang vol? langer dan een weekend
ben je ook weer snel weer op adem?
Als het leuk is, heb je daar meer aan dan als het goed gebeurt vind ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk leuk , wat heb je aan leuk
het moet gewoon goed gebeuren , niet van hup hop eraf zoals Sharky deed
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Middelbare leeftijd ,je zei dat je 25 was
Ik weet niet waar jij was, maar uhhh jij deed niet al het werk
Moest verdorie zelf op en neer
"Sunny!!! S.B. vindt je een mierennuecker!"quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mierennuecker
Dan heb ik al niets aan jequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:20 schreef bassieman het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet, ze gaan meestal huilen.
Als ik genoeg gedronken heb houd ik het wel een weekend vol maar dan moet er wel een busje glijmiddel tegen aan hoor want na een uurtje wordt het anders wel een beetje schraal denk ik.
Ik ben zeker niet snel op adem, na het klaarkomen slapen en dan wil ik de volgende ochtend uiteraard eerst koffie en een goed ontbijt.
Moet ik je nog gelijk in geven ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:21 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Als het leuk is, heb je daar meer aan dan als het goed gebeurt vind ik.
Het andere uiterste, een verkrachting is namelijk per definitie het tegenovergestelde van leuk... maar als die vergelijking je te ver gaat zeg je het maar hoor, ik vind dit ook wat glad ijs namelijk
Ik ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:33 schreef Shinadul het volgende:
Je bent wel kieskeurig hoor bengel
Ook goed hoor, nog wensen? (eieren voor je partner dan maar zeker?)quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik al niets aan je
ookal een kan ik je wel gebruiken voor ontbijt op bed te brengen
Wat boeit die partner ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:36 schreef bassieman het volgende:
[..]
Ook goed hoor, nog wensen? (eieren voor je partner dan maar zeker?)
Hij ook ja!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef bassieman het volgende:
"Sunny!!! S.B. vindt je een mierennuecker!"
Leuk!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:32 schreef Noayla_ het volgende:
Net in mijn pauze een half uurtje aan de Amstel gezeten.![]()
Ik ben dol op de lente (nog meer dan de zomer)!
En vandaag weer voor het eerst weer mijn coole zonnebril opgehad.![]()
Goh, leuk, zeg. Ik heb eindelijk de dop van de fles bleekwater open gekregen en de inhoud in de wc-pot gegotenquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:32 schreef Noayla_ het volgende:
Net in mijn pauze een half uurtje aan de Amstel gezeten.![]()
Ik ben dol op de lente (nog meer dan de zomer)!
En vandaag weer voor het eerst weer mijn coole zonnebril opgehad.![]()
Ryan! Is DAT het hoogtepunt van je dag?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
Goh, leuk, zeg. Ik heb eindelijk de dop van de fles bleekwater open gekregen en de inhoud in de wc-pot gegoten.
Overigens draag ik ook mijn coole zonnebril..
Nou zeg, SC, ik heb de vorige fles uit woede met een zakmes opengesneden. Ik ben nu eindelijk eens blij dat ik het knappe staaltje van ingenieurschap dat schuil gaat onder de dop van een fles bleekwater heb kunnen doorgronden. Lijkt me toch net iets dieper en verhevener dan een beetje zonaanbidden aan de Amstel of replies geven in deze topic als een 15-jarig VMBO-meisje* en ondertussen in een ander topic met allerlei gelikte verhaaltjes het fenomeen man onderuit te halen. Dit alles uiteraard in het nette en etc.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ryan! Is DAT het hoogtepunt van je dag?
Je lijkt bijna net zo'n saai leven te hebben als ondergetekende!
groetjes,
SunChaser
Vind je het niet interessant danquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goh, leuk, zeg. Ik heb eindelijk de dop van de fles bleekwater open gekregen en de inhoud in de wc-pot gegoten.
Overigens draag ik ook mijn coole zonnebril..
Ja, hetgeen mijn moeite met die dingen verklaart.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:35 schreef Lula het volgende:
dop van bleekwaterfles kindvriendelijke sluiting?
Dat was toeval?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:38 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Vind je het niet interessant dan![]()
![]()
Het had zo'n leuke voorzet kunnen zijn voor een boom over de wisseling der seizoenen, opwaaiende zomerjurken, nieuw leven, etcetera!![]()
Zéker daar het onderwerp sex in deze topics om 1 of andere reden altijd snel doodbloedt en nooit spannend wordt!
indrukken en draaien? of knijpen en draaien?;)quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hetgeen mijn moeite met die dingen verklaart..
Indrukken, naar rechts draaien totdat je krak hoort en dan gewoon naar links draaien, dacht ik. maar de mijne lijkt daarnaast nog over een cijferslot te beschikken...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:46 schreef Lula het volgende:
[..]
indrukken en draaien? of knijpen en draaien?;)
Ja, even bestond bij mij zelfs de vraag of ik ook maar 1 van mijn coole driekwartsbroeken aan zou trekken, maar daar heb ik maar vanaf gezien. Dan zou ik mijn spijkerbroek moeten uitdoen en ik had weinig zin om uit de broek te gaan vandaag.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:52 schreef Lula het volgende:
Hahaha echt weer wat voor jou. En dat alles met je coole zonnebril op?
Met je snelle sandalen eronder Ryan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, even bestond bij mij zelfs de vraag of ik ook maar 1 van mijn coole driekwartsbroeken aan zou trekken, maar daar heb ik maar vanaf gezien. Dan zou ik mijn spijkerbroek moeten uitdoen en ik had weinig zin om uit de broek te gaan vandaag..
In het voorjaar drage een iegelijk bergschoenen onder uwen driekwartsbroeken, corinthiën 25:3-6.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Met je snelle sandalen eronder Ryan?
gad-ver-dammequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:20 schreef bassieman het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk helemaal niet, ze gaan meestal huilen.
Als ik genoeg gedronken heb houd ik het wel een weekend vol maar dan moet er wel een busje glijmiddel tegen aan hoor want na een uurtje wordt het anders wel een beetje schraal denk ik.
Ik ben zeker niet snel op adem, na het klaarkomen slapen en dan wil ik de volgende ochtend uiteraard eerst koffie en een goed ontbijt.
Niet goed?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:24 schreef iemoe het volgende:
[..]
gad-ver-damme
hoe weet jij dat bassieman niet lief is in bed?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:00 schreef Stali het volgende:Hij is wel lief (niet voor in bed natuurlijk)
De beweging groeit en groeit en groeit... We kunnen nu bijna spreken over een rage.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:01 schreef ruby het volgende:
Dertiger meldt zich.
quote:BEDANKT VOOR JE BESTELLING BIJ THUISBEZORGD.NL!
JE ORDERNUMMER IS #1275556659890
Wij geven je bestelling direct door aan Domino's Pizza. Als je vragen of opmerkingen hebt over de door jou geplaatste bestelling willen we je met klem vragen
+Domino's Pizza zelf te bellen op 010-4269414. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kun je ons e-mailen op klantenservice@thuisbezorgd.nl.
+We helpen je dan graag.
Let op! De kans is aanwezig dat als dit je eerste bestelling bij Domino's Pizza is je gebeld zult worden. Blijf dus bereikbaar op het door jou opgegeven
+telefoonnummer.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen
+specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. Domino's Pizza zal je echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Je hebt hetvolgende besteld:
[Pan Pizza Medium 25 cm] HAWAII 10.50 1 10.50
SUB-TOTAAL 10.50
TOTAAL 10.50
De door jou opgegeven adresinformatie is:
*. *** *******
*******STRAAT 15D
****** ROTTERDAM
TELEFOONNR 061*6*2*6*
Klopt er iets niet bel dan zo snel mogelijk Domino's Pizza (010-4269414).
Tenslotte willen we je hartelijk danken voor je bestelling!
Namens Domino's Pizza
Thuisbezorgd.NL
Waar lees jij dat ik daar een uitspraak over heb gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:00 schreef iemoe het volgende:
[..]
hoe weet jij dat bassieman niet lief is in bed?
nou ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik daar een uitspraak over heb gedaan?
Maar uit jouw verbazing maa ik op dat jij meer kennis hebt over met wie Bassieman zijn bed deelt?
waarmee je dus onmogelijk Rosie kunt bedoelen;quote:Hij is wel lief (niet voor in bed natuurlijk)
dat weet ik niet, misschien kun jij dat eens uitzoeken?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:27 schreef Stali het volgende:
Ps. maar hij is dus niet lief in bed?
Ja je zou het haast zeggen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De beweging groeit en groeit en groeit... We kunnen nu bijna spreken over een rage..
Het is meer een mentale barriere dan een fysieke, je verjaardag... Maar ik heb makkelijk praten, ik heb wel een idee hoe jij je voelt...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:29 schreef ruby het volgende:
Maar om nou te zeggen dat ik er enorm blij mee ben... Was ik nog maar een paar jaar 28 ofzo. Het gaat allemaal zo snel.
En dan word ik over twee maandjes ook nog eens 31.
Been there, done that, dat 40s in de topictitel slaat uitsluitend op mij, behalve dan yvonne die af en toe amechtig een duit in het zakje doet hier. O, ja en Maerycke, maar die is van een andere planeet dus dat telt sowieso (overigens is dit dus de juiste spelling van het woord hè) niet. Wat zal ik zeggen. Toen je 28 was kon je nog mijmeren over of meisjes van 19 wellicht niet iets te jong zijn, als je 42 bent dan vallen ze in de categorie dochters...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja je zou het haast zeggen.
Maar om nou te zeggen dat ik er enorm blij mee ben... Was ik nog maar een paar jaar 28 ofzo. Het gaat allemaal zo snel.
En dan word ik over twee maandjes ook nog eens 31.
Bassieman? Nee hoor, da's echt een goeie vent!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:29 schreef iemoe het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien kun jij dat eens uitzoeken?
hij lijkt me in ieder geval een zelfingenomen arrogante botte eikel, maar dat is geheel mijn persoonlijke mening.
Frisch weht die Wind die Heimat zu, mein Irisch Kind wo weilest du.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:38 schreef iemoe het volgende:
U hebt gezocht op sowieso:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt
Trut! hahahahahaha ik dacht net dat jij zijn vriendin was.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:29 schreef iemoe het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien kun jij dat eens uitzoeken?
hij lijkt me in ieder geval een zelfingenomen arrogante botte eikel, maar dat is geheel mijn persoonlijke mening.
Daar heb jij al eens een boom mee op gezet over de "Mei" van Gorter?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Bassieman? Nee hoor, da's echt een goeie vent!![]()
In bed? En daar heb jij kennis van?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
zo komt ie anders niet op me over, lijkt me meer zo'n patserige it-er met zo'n te dure leasebak en overbetaalde baan. could be me thoughquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
helemaal man ja...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Trut! hahahahahaha ik dacht net dat jij zijn vriendin was.
en ik heb niet in je profiel gekeken nog en dan blijk je zo natuurlijk ook een man he?
is net aangekomen, jammer dat het een kleinere is dan besteld...size does matterquote:Duurt die pizza trouwens lang.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:45 schreef iemoe het volgende:
[..]
helemaal man ja...
[..]
is net aangekomen, jammer dat het een kleinere is dan besteld...size does matter
One of my pet peeve's, it'ers...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:44 schreef iemoe het volgende:
[..]
zo komt ie anders niet op me over, lijkt me meer zo'n patserige it-er met zo'n te dure leasebak en overbetaalde baan. could be me though
wordt aan gewerkt!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:46 schreef Stali het volgende:
[..]
zag het net ja
![]()
Eet smakelijk of blijf ik achter de feiten aanhollen?
que?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
One of my pet peeve's, it'ers....
Waar wordt aan gewerkt? Aan jouw man zijn of aan de pizza? (durf nergens meer vanuit te gaan bij jou)quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:48 schreef iemoe het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt!
dus, dank u
Dat het een stel vage, overbetaalde, over het algemeen nutteloze lui zijn en dat die vaststelling wrs. weer voorkomt uit jaloezie...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:48 schreef iemoe het volgende:
[..]
que?
aan allebei geloof ik, met de pizza ga ik beduidend eerder klaar zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar wordt aan gewerkt? Aan jouw man zijn of aan de pizza? (durf nergens meer vanuit te gaan bij jou)![]()
Hee, verdorie, waar blijft Ollie nou. Er zit hier in schrijffout in.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
One of my pet peeve's, it'ers....
alleen overbetaald komt bij mij vandaan, de rest is jouw feestje.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het een stel vage, overbetaalde, over het algemeen nutteloze lui zijn en dat die vaststelling wrs. weer voortkomt uit jaloezie...
Echt vertel eens? (en dan bedoel ik niet die pizza natuuriljk)quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:51 schreef iemoe het volgende:
[..]
aan allebei geloof ik, met de pizza ga ik beduidend eerder klaar zijn
laat ik gewoon niet zo en public in details treden joh, er kijken kinderen mee..quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Echt vertel eens? (en dan bedoel ik niet die pizza natuuriljk)
He dit vind ik nu weer flauw, dit is een 30rs/40rs topic he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:56 schreef iemoe het volgende:
[..]
laat ik gewoon niet zo en public in details treden joh, er kijken kinderen mee..
ik had het eigenlijk meer over het mentale deel, lichamelijk zit het al een jaartje of 27 goed op z'n plaatsquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:59 schreef Stali het volgende:
[..]
He dit vind ik nu weer flauw, dit is een 30rs/40rs topic he?
Ben je met een verbouwing bezig?
Nou gelukkig hoeven we niet meer te zoeken naar Ollie.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:52 schreef iemoe het volgende:
[..]
alleen overbetaald komt bij mij vandaan, de rest is jouw feestje.
ik zou helemaal niet graag overbetaald willen zijn
zit wat in idd. Maar die cheerleader helpt dan niet echt he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:00 schreef iemoe het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk meer over het mentale deel, lichamelijk zit het al een jaartje of 27 goed op z'n plaats [afbeelding]
qui est Ollie?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou gelukkig hoeven niet meer te zoeken naar Ollie..
wat een hokjesgeestquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:02 schreef Stali het volgende:
[..]
zit wat in idd. Maar die cheerleader helpt dan niet echt he?
iemand die de schrijffouten uit mijn texten haalt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:03 schreef iemoe het volgende:
[..]
qui est Ollie?
Vertel dan eens wat meer? Jij vind het ongeschikt voor kinderen dus ik hou het braaf he.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:04 schreef iemoe het volgende:
[..]
wat een hokjesgeest
Koester Ollie, correctors zijn best duur wist je dat?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
iemand die de schrijffouten uit mijn texten haalt..
wat wil je precies weten dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat meer? Jij vind het ongeschikt voor kinderen dus ik hou het braaf he.
Ik koester hem zoals Multatuli Droogstoppel koesterde.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Koester Ollie, correctors zijn best duur wist je dat?
En jij vind dat ik een hokjesgeest he?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:08 schreef iemoe het volgende:
[..]
wat wil je precies weten dan?
hoe de geest van een adolescent zich ontwikkeld naar die van een volwassen persoon en hoe dat bij mannen nog weleens ietwat lang kan duren. boys will be boys ?
in dat hokje zou ik je nooit durven plaatsen, was just teasingquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:11 schreef Stali het volgende:
[..]
En jij vind dat ik een hokjesgeest he?
voor m'n 40ste denk ik wel hoor..quote:Okay doe eens ruig, gooi er eens een termijn tegenaan?
neequote:(spaar jij
ook nietquote:]
Star Trek poppetjes
nopequote:of alienpoppetjes?
ben ik een it-er dan?quote:dat doen veeeel iters.)
Niet vergeten dat Ollie jou uitverkoren heeft he? Bij jou blijft hij de moeite nemen, de rest van Fok! is kennelijk al opgegeven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik koester hem zoals Multatuli Droogstoppel koesterde..
ook niet it-ers kunnen quoten hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:15 schreef Stali het volgende:
Iemoe, wat een quote zeg....
Maar jij was toch iter?
Ja, door dit soort opmerkingen van mij wrs. Ehm waarvoor heeft hij mij uitverkoren btw?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Ollie jou uitverkoren heeft he? Bij jou blijft hij de moeite nemen, de rest van Fok! is kennelijk al opgegeven.
Inderdaad, 30 is zo'n psychologische grens.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het is meer een mentale barriere dan een fysieke, je verjaardag... Maar ik heb makkelijk praten, ik heb wel een idee hoe jij je voelt...
maybe you do, maybe you don't...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:16 schreef Loesje29 het volgende:
Ha iemoe
Ken ik jou van een niet nader te noemen verjaardag?
Fysiek 36quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:17 schreef ruby het volgende:
Inderdaad, 30 is zo'n psychologische grens.
Hoe oud ben jij?
Ah de duderina is er weer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Duderinetje meldt zich weer. Oeh, wordt er daadwerkelijk gereld nu?
Ik vertelde dat je 37 was joh.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fysiek 36
Mentaal varieert het nogal eens.
Toen ik 28 was, was ik eigenlijk niet eens zoveel bezig met leeftijd. Hoewel, 30 was natuurlijk wel aardig dichtbij maar het stond in principe nog vrij ver van me af. Toen de 30 echt in de buurt kwam, dacht ik er ook veel meer over na. En nu merk ik nog steeds dat ik veel bezig ben met leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Been there, done that, dat 40s in de topictitel slaat uitsluitend op mij, behalve dan yvonne die af en toe amechtig een duit in het zakje doet hier. O, ja en Maerycke, maar die is van een andere planeet dus dat telt sowieso (overigens is dit dus de juiste spelling van het woord hè) niet. Wat zal ik zeggen. Toen je 28 was kon je nog mijmeren over of meisjes van 19 wellicht niet iets te jong zijn, als je 42 bent dan vallen ze in de categorie dochters....
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Ryan3! Is er een probleem?
Hmm, mysterieus hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fysiek 36
Mentaal varieert het nogal eens.
Is dit goed nederlands? Nah, maakt niet uit. Leuk je weer te zien Ryan en wind je niet zo op, zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:18 schreef iemoe het volgende:
maybe you do, maybe you don't...
groene smarts zijn lelijk
Wees gerust, alles is betrekkelijk. En alles van waarde is weerloos.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Toen ik 28 was, was ik eigenlijk niet eens zoveel bezig met leeftijd. Hoewel, 30 was natuurlijk wel aardig dichtbij maar het stond in principe nog vrij ver van me af. Toen de 30 echt in de buurt kwam, dacht ik er ook veel meer over na. En nu merk ik nog steeds dat ik veel bezig ben met leeftijd.
Maar ja, op zich heeft deze leeftijd ook z'n charme, dus ik moet er maar het beste van maken. Het is niet anders. Ik voel me voor de rest nog hetzelfde als toen ik wat jonger was, dus wat dat aangaat..
Ik weet niet of ik de diepere bedoeling van dit aforisme geheel en al begrijp...quote:Ik zeg maar zo: de dertigers van nu zijn de nieuwe twintigers..![]()
you have no ideaquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
lul
en jij oo...ehm....niet, niet...echt niet hoor!quote:They most certainly are!
Heb ik iets gemist hier??quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga daarop niet antwoorden als jij op een intellectueel probleem.
Another dream shattered, another bruised soulquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vertelde dat je 37 was joh.. Ik dacht SB is dit jaar klaar om opgenomen te worden in de rangen der jong-middelbaren, met alle gevolgen van dien... Maar je bent dus nog just a kid...
De geest van Ollie waart hier rond. Het is zeker bijna Pinksteren. + zoquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dit goed nederlands? Nah, maakt niet uit. Leuk je weer te zien Ryan en wind je niet zo op, zou ik zeggen![]()
Hee Duderinnetjequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Ryan3! Is er een probleem?
Wij alletwee geloof ik Stali... geen idee wat het probleem is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist hier??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |