Ik heb dus 2 jaar geleden, van 9 februari 2002 tot 7 april 202, bij een supermarkt gewerkt maar nooit een loonstrookje (wel salaris) ontvangen. En ik heb dus die loonstrookjes nodig, om belastingaangifte te doen over een paar weken.
Nu las ik ergens (ik d8 op jongerenloket.nl of iets), dat je je loonstrookjes binnen 5 jaar kan opvragen, er staat alleen niet bij vermeld waar dit kan.. Zou je denken, loop dan even naar de supermarkt toe, en ja dit kan ook wel maar deze is dus sinds een half jaar overgenomen door een ander supermarktketen en ze kunnen me daar niet verder helpen, helaas.
Nu zou ik graag willen weten of er iemand is, die weet waar ik dit wel zou kunnen doen? Bij de belastingdienst, of ergens anders? Heel dom dat ik er nu pas mee kom, ik weet t, en als t niet kan is t mn eigen domme fout.
![]()
Nu kreeg mijn moeder laatst zo'n formulier vd belastingdienst en en stond dus wel op hoeveel ík (als medebewoner) destijds verdiend heb, was iets van 250 euro. Zou ik dat formulier kunnen mee nemen als ik aangifte ga doen, wanneer ik geen strookjes heb? Want ze weten dus wel hoeveel ik verdiend heb en dat ik er belasting over heb betaald.
Ik moet nu richting school, dus ik kijk vanmiddag even of er reacties zijn. Alvast bedankt!