abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17769718
Vanwege mijn niet leuke grap in NWS (waarvoor excuses) is hier wel een serieuze poging.

Schrijf zelf hoe een aanslag in jouw buurt zich zal voltrekken en wat de reacties zijn vanuit de omgeving. Hier komt de mijne:
quote:
13:11 Zojuist is er een vliegtuig neergestort op Disneyland California. Ik weet niet of dat dit een aanslag is of niet, de knal was enorm. Op dit moment hoor ik alleen sirenes, mensen schreeuwen en er is een volledige paniek. De politie heeft alles afgezet. Ik zal proberen om wat foto's te maken.....

13:55 -update- Er heerst een totale chaos.. de nationale garde is ook aangekomen om mensen op afstand te houden. Ik was blij dat ik mijn ID kaart bij had zodat ik kon aantonen dat ik hier woon. Er zijn ook mensen opgepakt omdat ze door de barricades wouden breken. Ik heb nu CNN aanstaan en het huilen staat me nader dan het lachen.

14:00 -update- godver! zojuist is er ook een vliegtuig in een van de wolkenkrabbers gevlogen in Los Angeles. Er is nog niets bekend welk gebouw het is. Ik geloof dat al het vliegverkeer wordt gestaakt... de lucht rond mijn huis is gevuld met helikopters.. ik ga eens mijn vrouw bellen.

14:35 -update- door overbelasting van het telefoon net heb ik mijn vrouw net gesproken... ze was erg blij me te horen. Ik heb haar gerust gesteld dat alles goed komt. De zwarte wolken hebben plaats gemaakt voor een wat grijze rook..... ik vraag me serieus af hoeveel doden er gevallen zijn in Disney.. ik hoorde dat het oude park getroffen is.

14:45 -update- Ik zit nog steeds te bibberen op mijn stoel... wat nu? Er wordt gesproken van 65 doden in Disneyland en 200 mensen aanboord van een vlucht van LAX naar Washington. De brand in Los Angeles is inmiddels onder controle.

14:55 -update- Bush heeft zojuist via de radio het Amerikaanse volk toegesproken vanuit 'air force one' hij klonk woedend en beloofde dat dat 'war on terrorism' verhard zou worden... ik neem aan dat Iran en Saoedi-Arabië nu aan de beurt zijn? Van mij mag er een nuke op!!

15:15 -update- Al het vliegverkeer is inmiddels platgelegd, 1 vliegtuig opweg naar LAX vanuit San Diego heeft ook een kaappoging voor zijn kiezen gekregen.. hier zaten echter een aantal soldaten in die net op weg waren naar Los Angeles.
Dit verhaal is gebaseerd op fantasie
Free people own guns! Slaves do not!
pi_17769764
is dit grappig
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:13:34 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_17769768
Rare fantasie.
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:15:38 #4
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente