quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Dizer het volgende:
Ok Please!!!!!! Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren 90. denk zelfs eerste helf jaren 90.
De clip is geloof ik zwart wit en het wordt door een man gezongen met iets wat lijkt op dit:
Eh, Eh, Rock to go go...
Bring it on me...Bring it on you...
Please ik ben echt suf aan het zoeken en kan het gewoon niet vinden.
Ik weet echt niet meer hoe het nummer heet en wie die artiest is. Geloof niet dat hij nog veel nummers heeft gemaakt..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet zeker maar dacht echt dat het een zwart/wit clip was. De zanger gaat op een gegeven moment vrijen met een vrouw in bed. Zij ligt onder hij ligt boven en hij blijft doorzingen.
Er komt ook een jochie in de clip voor. Ik geloof dat ik me ook nog iets herriner met een zwarte hoed. De johie en de zanger kennen elkaar in de clip. Geloof dat dat joch zelfs aanwezig op de kamer terwijl de zanger met die vrouw aan het vrijen is...
quote:Maar ik weet weer iets!! Er kwam een neger in de clip voor en die was geshminkd als een clown!! Nogmaals, de clip is zwart/wit (iig voor een groot deel of helemaal)
Iemand?quote:<Op dinsdag 16 maart 2004 23:44 schreef nexhil het volgende:
[..]
op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....
>
Basement Jaxx met die nieuwe?
Ff zoeken hoe die heet.
DIe waarin ze zingt "Mother mother, i hope you break down" oid.
Ik kan zo op google iig niets vinden.
Enne, iemand enig idee hoe de aftitelsong van "Monster" heet?
Ik moet denken aan The Beloved - Sweet harmonyquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
uit vorige topic:
Nog steeds unsolved:
Het is iig niet..
George Michael - Wake Me Up Before You Go
Aha- Take On Me
Het nummer zal of rond die tijd van deze twee nummer zijn of 1 of 2 jaar later.
Zijn huidige vrouw, ja... Dankzij dit duet hebben ze elkaar leren kennenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:07 schreef snowfalcony het volgende:
Vraagje, er is op de melodie van Forgot about Dre een paar jaar terug door Giel Beelen en een luisteraar (vrouwelijk) een andere dichtende versie in het nederlands gemaakt.....is die ooit uitgebracht?
Basement Jaxx - Good luckquote:Basement Jaxx met die nieuwe?
Ff zoeken hoe die heet.
DIe waarin ze zingt "Mother mother, i hope you break down" oid.
Ik kan zo op google iig niets vinden.
Skunk anansie - Hedonism (just because you feel good)quote:op een gegeven moment zegt ze iets .... i hope you really happy now....
niemand?quote:Ik zoek een nr dat sinds een paar dagen te horen als achtergrond muziek in een Garnier reclame.......het is een heel bekend gitaarstukje, welk nr is dat, het is al een vrij oud nr in ieder geval.
Sorry dat ik er zo weinig over kan vertellen maja, weet iemand het misschien ?
miscchien op www.ster.nl?quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:06 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
niemand?
![]()
Basement Jaxx - Good luck .... dat zou em wel een kunnen zijn ja.... ik ga even zoekenquote:Op woensdag 17 maart 2004 03:51 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Basement Jaxx - Good luck
[..]
Skunk anansie - Hedonism (just because you feel good)
Zo...![]()
Helaas...is het beide niet. Zijn wel twee hele goede nummersquote:Op woensdag 17 maart 2004 03:40 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik moet denken aan The Beloved - Sweet harmony
of Stakka Bo - Here we go...![]()
check die es effe...
Kun je anders de soort muziek benoemen? rustig, heftig, jazzy, dancy...
PHD - I won't let you go.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:17 schreef riskymark het volgende:
Ik zoek een rustig nummer waarin een vrouw iets zingt van: "I won't let you go"
Misschien: Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'N Rollquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helaas...is het beide niet. Zijn wel twee hele goede nummers
Komt trouwens wel in de buurt qua tijd. Het nummer wat ik zoek is een beetje jazzy-dance.
Maar ik weet weer iets!! Er kwam een neger in de clip voor en die was geshminkd als een clown!! Nogmaals, de clip is zwart/wit (iig voor een groot deel of helemaal)
Geen idee, maar misschien: Live - The Distance?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
PHD - I won't let you go.
En ik zoek zelf ook een nummer: het is van Live, maar in de tekst kon ik niet echt een aanknopingspunt vinden. Het is wel enorm bekend. De volgende titels zijn het iig niet: Heaven, I alone, Lighting crashes, Overcome, Run to the water, Dolphins cry, Lakini's juice.
Iemand?
Live - Seeling The Drama?quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik zoek zelf ook een nummer: het is van Live, maar in de tekst kon ik niet echt een aanknopingspunt vinden. Het is wel enorm bekend. De volgende titels zijn het iig niet: Heaven, I alone, Lighting crashes, Overcome, Run to the water, Dolphins cry, Lakini's juice.
Iemand?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien: Garland Jeffreys - Hail Hail Rock 'N Roll
Grtz. Dennis
You are very welcome: de hint met de geschminckte zwarte man deed 't hemquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big Big Thanx!!!!!!!!!
Dat is hem!!!! Eindelijk![]()
![]()
Dat moet zijn I won't let you down en wordt door een man gezongenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is down ja. Maar volgens mij is het echt een vrouw die het zingt hoor. En het kan nog steeds het nummer zijn die diegene zoekt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat moet zijn I won't let you down en wordt door een man gezongen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |