... dan heb je 'm wel illegaal gezienquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:44 schreef Fool het volgende:
[..]
Iig bij het derde plaatje. Ken die film echt zeker, maar schiet me echt helemaal niks te binnen...
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:45 schreef ShaoliN het volgende:
Zit die Charlize Theron er niet tusse?
Maar wel 1plaatje goed!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Permanent Midnight?
Dat is best mogelijk...quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:56 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... dan heb je 'm wel illegaal gezien
Ben dan ook erg benieuwd hoe de film was!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:58 schreef Fool het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk...
Bekend ja, maar kon 'm niet plaatsen zei ik toch...quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben dan ook erg benieuwd hoe de film was!!!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:18 schreef mamamiep het volgende:
Ik zie helemaal geen plaatje of wat dan ook
Er stond alleen maar 'welke film', maar nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:27 schreef realist_ik het volgende:
er staat toch een vraag?
waar heb je nog een plaatje voor nodig?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:14 schreef hornage het volgende:
Ff vraagje over een film dan maar. Pieces of April. De ouders van April hebben moeite om goede herrineringen van April op te halen. Ze hebben alleen maar slechte herrineringen aan April haar jeugd. Wat is de laatste slechte herrinering die haar moeder noemt?
Kijk eens naar de tijd van mijn en Fool's reactie en de tijd van de edit van Hornagequote:Op woensdag 17 maart 2004 12:38 schreef twentemeisje het volgende:
Dit is toch de vraag van Hornage? Daar hoort toch geen plaatje bij???
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:54 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Kijk eens naar de tijd van mijn en Fool's reactie en de tijd van de edit van Hornage. Eerst stond die vraag er niet
.
doe es niet lui zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:38 schreef California het volgende:
Het is net iets te specifiek om het onthouden te hebben, en ik ben te lui om 'm aan te zetten om het te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |