abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17762413
quote:
DEN HAAG - Bij een aanslag ten zuiden van Bagdad is dinsdag een Nederlandse man omgekomen. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag gemeld.

Het ministerie wil nog niet zeggen voor wie de man - een ingenieur - werkte in Irak. De familie in Nederland moet eerst nog worden ingelicht. Het is voor het eerst dat een Nederlander omkomt in Irak.

Premier Balkenende, op bezoek in Washington, noemde de aanslag dinsdag "een vreselijk bericht, zeer te betreuren". Hij sprak zijn medeleven uit met de familie van de vermoorde man. De aanslag maakt volgens de premier nog eens duidelijk welke risico's er zijn in Irak
RIP als eerste . Balkenende wil weer als een held spelen . Hij weet niet wat hij heeft veroorzaakt .
Het is Balkenende de schuld dat de Nederlander dood is bij een aanslag .
De Nederlanders moeten snel weg daar
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:09:55 #2
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_17762525
Het is een burger geen soldaat, waarschijnlijk iemand van artsen zonder grenzen ofzo of een VN Medewerker of rode kruis
Dus balkenende heeft er niks mee te maken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:10:02 #3
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_17762528
Wat lul je nou? wie zegt dat die vent militair was? misschien was die daar wel voor andere zaken en werkte hij voor een bedrijf ipv de staat.

En steeds maar weer dat gezeik.. we zijn daar om goed werk te verichten met het doel wederopbouw en het helpen van het volk. Tot daar gewonden en dode bij vallen is heel erg ja.. maar het is niet voor niets een oorlogs gebied. Deal with it!

Met terug trekken krijgen de terroristen juist hun zin. Alsof dat helpt
Denial isnt that a river in egypt ?
pi_17762591
Maakt niet uit of het een burger was . Hij is dood
quote:
Met terug trekken krijgen de terroristen juist hun zin. Alsof dat helpt
Elke dag gaan er mensen dood door de terroristen . Dus als ze daar langer blijven dan gaan er nog veel mensen dood . Gebruik je hersens . irak is voor Irakezen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:14:57 #5
56749 BlaZ
pi_17762656
Als je in je auto naar je werkt rijd kan je een dodelijk ongeluk krijgen dus iedereen moet maar thuis blijven?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:17:00 #6
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_17762700
quote:
irak is voor Irakezen
Maar dat kunnen ze niet en maken er een puinhoop van. Dat hebben de irakezen inmiddels wel bewezen flauw woord grapje.

Maar goed ik ben het niet met je eens. Ik denk niet dat weg gaan de situatie beter maakt. Ik denk zelf juist nog maar erger. Die mensen zijn barbaren en gaan elkaar aflachten alleen vanwege geloofs overtuiging en afkomst. Dat moeten we voorkomen en dat doen we mede door onze aanwezigheid daar. Irak is helaas niet alleen van irakezen er zitten daar allerlijk verschillende mensen die claimen irakees te zijn. Geloof me dat gaat niet goed. Die mensen moeten worden opgevoed.
Denial isnt that a river in egypt ?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:17:40 #7
56749 BlaZ
pi_17762713
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Maakt niet uit of het een burger was . Hij is dood
[..]

Elke dag gaan er mensen dood door de terroristen . Dus als ze daar langer blijven dan gaan er nog veel mensen dood . Gebruik je hersens . irak is voor Irakezen
Kunnen we dan ook mooi op Nederland toepassen dat Irak is voor de Irakezen.
Nederland voor de Nederlanders dus alle buitenlanders oprotten lekkere racist ben je
vies smerig manneke
pi_17762773
quote:
Maar dat kunnen ze niet en maken er een puinhoop van. Dat hebben de irakezen inmiddels wel bewezen flauw woord grapje.

Maar goed ik ben het niet met je eens. Ik denk niet dat weg gaan de situatie beter maakt. Ik denk zelf juist nog maar erger. Die mensen zijn barbaren en gaan elkaar aflachten alleen vanwege geloofs overtuiging en afkomst. Dat moeten we voorkomen en dat doen we mede door onze aanwezigheid daar. Irak is helaas niet alleen van irakezen er zitten daar allerlijk verschillende mensen die claimen irakees te zijn. Geloof me dat gaat niet goed. Die mensen moeten worden opgevoed
Maakt niet uit
  dinsdag 16 maart 2004 @ 21:25:52 #9
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17762900
Als Nederland niks aan deze oorlog had gedaan was deze man net zo dood hoor
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:33:07 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17764793
* Pietverdriet heeft nog een fijn dekentje dat TS over het hoofdje trekken kan, intresse?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_17764919
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef Meki het volgende:
RIP als eerste . Balkenende wil weer als een held spelen . Hij weet niet wat hij heeft veroorzaakt .
Het is de Nederlanders eigen verantwoordelijkheid daar te gaan werken, hoor.

Ik neem aan dat je Balkenende ook niet verantwoordelijk houdt dat een tijdje geleden wat Nederlanders in Zuid-Amerika zijn overvallen en vermoord?
pi_17765003
Als we zo gaan beginnen, ik heb even in je profiel gekeken wat voor naam je hebt...

Wat doe jij dan hier?????

Dit is natuurlijk flauwekul, maar je denkbeelden zijn wel verkeerd en niet doordacht.
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:57:37 #13
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17770109
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Irak is voor Irakezen
Rascist! Zal ik eens eens een soortgelijke opmerking over Nederland maken?
Ik ga naar huis.
  Moderator woensdag 17 maart 2004 @ 10:05:00 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17771059
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb dit al in het centrale Irak topic gepost

het gaat om een Nederlandse burger in dienst van een duits waterpompbedrijf oid die daar de watervoorziening op peil probeerde te brengen, ook als Nederland geen soldaten in Irak had was deze man even goed daarheen gegaan en dan was hij even goed dood.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 maart 2004 @ 14:16:15 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17775918
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 08:57 schreef nietzman het volgende:

[..]

Rascist! Zal ik eens eens een soortgelijke opmerking over Nederland maken?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2004 @ 18:54:27 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')