quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:58 schreef Oosthoek het volgende:
Heeft hij al een medaille gekregen voor het opschonen van het straatbeeld?
lol...........quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:57 schreef Tjabbo het volgende:
gast helemaal flippen (mijn auto,wat doe je)
hij zo ja hehehe ik heb hem toch van je gekocht.
OMG! Dat ik deze over het hoofd heb gezien!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:57 schreef Tjabbo het volgende:
nee dat doe je tegenwoordig door andersmans liefhebberij af te zeikenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:12 schreef The_stranger het volgende:
idd, is lekker opgeknapt..
Origineel was het een enorme sloeber-wagen... Is de omvang van de uitlaat tegenwoordig een middel om je (gebrek aan) mannelijkheid te compenseren??
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:12 schreef The_stranger het volgende:
idd, is lekker opgeknapt..
Amen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehe, ik kan er wel om lachen. Wie rekent er dan ook op 200+ pk in zo'n gebakkie? Meestal toch alleen maar show en geen go.
*grin*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:57 schreef Tjabbo het volgende:
Maar gelukkig was dat niet mijn schuldquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:57 schreef ook_gek het volgende:
PS
TS was jij ook niet de gene met een kleine deuk
Een deuk is een deuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:34 schreef jacco het volgende:
[..]
Maar gelukkig was dat niet mijn schuld
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een deuk is een deuk.
Maat laten we het even over je voor bumper hebben en een paaltje
Geheugen als die van een olifant m,n zoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:52 schreef jacco het volgende:
[..]
![]()
JAAAAHquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:57 schreef Tjabbo het volgende:
Te Laat ik zei net al dat de onderste foto een hele andere auto isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:54 schreef Najra het volgende:
Overigens heeft de nieuwe eigenaar in die tien minuten andere spiegels erop gezet?
Eerlijk zeggen had je de spiegels gezien?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
Te Laat ik zei net al dat de onderste foto een hele andere auto is
Btw ook HKS FMIC
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:57 schreef Najra het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen had je de spiegels gezien?
Als jij een leuk onderstel hebt met goede banden. Een achterwiel aangedreven auto heeft echt niet meer voordeel in een bocht hoor, ja meer gas geven vet overstuur poe poe bikkel hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja
Spiegels, de Kleur, De FMIC enz
Zag je gelijk al
en btw wat is er boeiend aan 200pk?? 1x een bocht en je hebt er geen kut aan ( met FWD )
formule 1 is niet op een rechte straatquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Als jij een leuk onderstel hebt met goede banden. Een achterwiel aangedreven auto heeft echt niet meer voordeel in een bocht hoor, ja meer gas geven vet overstuur poe poe bikkel hoor.
Eenmaal de bocht uit zullen we zien wie er snel weg is met z'n 200+ pk. Trouwens, bochten zijn voor mietjes, racen doe je dan natuurlijk alleen op de lange rechten stukken, sufferds
Hij heeft dan ook geprobeerd om die achterlichten eraf te rijden. Is 'm alleen niet echt gelukt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:53 schreef Five_Aces het volgende:
Zag er leuk uit, behalve dan die achterlichten, geen gezicht op een donker getinte auto. Maarja, iedereen zijn eigen smaak.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:58 schreef Oosthoek het volgende:
Heeft hij al een medaille gekregen voor het opschonen van het straatbeeld?
*Agrees*quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:08 schreef gelly het volgende:
Hij ziet er zo een stuk beter uit.
Alleen spiegels zijn andersquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:37 schreef SAF het volgende:
Zeker te weinig zoek de verschillen gedaan vroeger:
1: Andere spiegels
2: Andere Wielen
3: Andere koplampen
ETC ETC
Is dus niet dezelfde auto
BULLSHIT TOPIC
hahah die spiegels zijn inderdaat verschillend de koplampen ook, en let ff op die ruitenwisser hij heb er zeker ff snel eentje afgehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:34 schreef jacco het volgende:
Het is dezelfde auto.................
en ik dacht dat we met slotjesvragers wat minder vriendelijk omgingen. So BAN the son of a bitch
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:42 schreef jaguar het volgende:
[..]
hahah die spiegels zijn inderdaat verschillend de koplampen ook, en let ff op die ruitenwisser hij heb er zeker ff snel eentje afgehaald
nee dit is echt nep.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
idd, tegenover de hornbach bij de geluidswalquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef KroJo het volgende:
de stoelen en raamstreamer zijn dezelfde...dus zal heus wel dezelfde car zijn. Er is nergens gezegd dat die eerste foto's 10 mins voor de crash (dus vlak voor de verkoop) genomen zijn...
Deze gast heeft trouwens alleen blikschade denk, vorig jaar was er hier bij Den haag/Wateringen een gozer die net een CRX had gekocht, en die kan zijn eerste ritje in het ding niet meer na vertellen...
Hoort dat stuur zo misvormd te zijn?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:53 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]
Alles beter dan tegen mij aan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:21 schreef jp84 het volgende:
idd, tegenover de hornbach bij de geluidswalrip
klopt de buren hebben ook dezelfde auto als ons allebij een renault clioquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef jacco het volgende:
Het zijn dezelfde wagens..........
Ach...quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:58 schreef jacco het volgende:
jullie zijn dus echt zo dom als jullie overkomen............
En nee furby er word vast niet voor elke in puin gereden auto een nieuw topic geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |