ehhh, jezus christus van, wat erg of ooh wat mooi?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:04 schreef Fixxxer het volgende:
Ja hoor gewoon ergens binnenstappen...
jezus christus, die avatar van jou, hoe heppie dat voor elkaar gekregen?
hmm laat ik maar es naar Rotterdam gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:02 schreef Zander het volgende:
Bij de meeste betere muziekwinkels kun je electrische gitaren (en andere apparatuur) gewoon uitproberen in speciale oefenhokjes. Ga gewoon naar een grotere muziekwinkel (bijv. Feedback in Rotterdam), daar moet het echt geen probleem zijn, en ze dwingen je ook niet meteen om iets te kopen, of zo.
geloof ik wel hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:12 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
in elke zichzelf respecterende muziekwinkel kan je gewoon de instrumenten uitproberen hoor.
tip voor de echte Van Halen fan: probeer de OLP MM1 , das een remake van de musicman van Eddie, speelt rete lekker
bedankt voor de tip,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
Al 20 jaar een gitaar? Heb je 'm bij je geboorte gekregen ofzo?<geintje>
Maar wat je zegt, gewoon (zonder iets te zeggen?) binnen lopen en aan spullen zitten is niet zo'n goed idee, verkopers hebben dan geen idee wie aan hun spullen zit en gaan zich ermee bemoeien.
Wat ik wel 'ns doe (voor basgitaren dan) is bij binnenkomst meteen zeggen wat ik kom doen, zo van: "Hoi, ik ben naar gitaren aan het kijken maar ik weet nog niet of ik er eentje ga kopen, kan ik er een paar proberen?". De verkoper weet dan wat hij aan je heeft. Andere tip: draag een lange trui die over je riem/gesp en je broekknopen kan dan is de verkoper ook weer wat geruster dat zijn handelswaar niet beschadigd wordt, tip die ik, geloof ik, heb gekregen van Dick van Just Music in Leiden, waar ik nog wel eens kwam.
haha lache...maar bij de just music zijn ze wel pissig als je gitaren uit gaat proberen en ze vervolgens niet koopt hehequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
............ tip die ik, geloof ik, heb gekregen van Dick van Just Music in Leiden, waar ik nog wel eens kwam.
met uithalen bedoelde ik niet spelen maar beetje bekijken wat de functies zijn, of is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:12 schreef NRK het volgende:
Raar, dat je die meteen oppakt, gewoon naar de balie lopen en vragen, hoi ik wil 'n music man (of wat dan ook..) en ik zou die graag ff willen testen.
Zomaar rondlopen en pakken/spelen is erg fout 8)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |