quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[TK] Opel Kadett Cabrio GSI 2.0 - niet afgetrapt!
en dan de booskijkers
Precies! en waar zit ik? in de bunker/kelder, aan alle kanten 20cm. betonquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
* MutZ gaat ook naar het zonnetje...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gaat ook naar het zonnetje...
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...
Hoi meid. heb jequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...
Wil jij zeggen dat de rest van de regular pta groep wel stabiel is dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...</div></blockquote> Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor
Jij en Mutz niet nee, ook_gek en ik wel, de rest laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...</div></blockquote> Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor </div></blockquote> Wil jij zeggen dat de rest van de regular pta groep wel stabiel is dan?
een gek verdraaid de waarheid volgens mij altijd....quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef t0n het volgende:
Jij en Mutz niet nee, ook_gek en ik wel, de rest laat ik me niet over uit
dat laatste ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gekken spreken toch altijd de waarheid? Of waren dat kinderen en dronken personen..
yep. maar wel met een uitstekende smaak.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah, dan weet ik dat ook weer.. Toyota fans zijn dus eik gewoon gekken...
Nee hoor... alleen een beetje teveel gezeik de laatste tijd over me heen gekregen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
[..]
Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah, dan weet ik dat ook weer.. Toyota fans zijn dus eik gewoon gekken...
Ik ben net thuis. En hij is aan het uploadenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hey upload dat filmpie ff kerel.
klik voor upload naar karbo
Vanavond zal je me weer missen... Je merkt wel weer wanneer ik er volledig ben... Morgen denk ik nog niet... En in dit geval vraag ik me af of tijd een betere heelmeester is...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:06 schreef Tjabbo het volgende:
[...]
Hoi meid. heb jegemist
gisteravond
hier op fok. je was weer weg ineens
goede weer zal je wel goed doen. hoewel tijd een betere heelmeester is.
Heb 't dak weer openkunnen gooien!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Krush het volgende:
[..]
Heb 't dak weer openkunnen gooien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |