Mooi understatementquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
1 Dag is immers nogal kort.
quote:Ik wil graag van de mensen die mee willen doen 6 titels + artiesten
die ze mee willen laten doen ontvangen. Daarvoor heeft iedereen de
tijd tot zaterdag nacht 0:00. Ik heb dan in ieder geval zondag nog de
tijd om uit ge vogelen hoe ik ze in random volgorde krijg.
Ik zal proberen (en dat zal vast lukken) elke week zondag om 0:00 de
nieuwe ronde de groep in te gooien. Het stemmen kan dan tot
zaterdagnacht 0:00, zodat ik een dag heb om de stemmen te tellen.
Laten we maar gaan nomineren, ... voorrondesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Moeten we dan nu nomineren?
Nog een week nomineren. Ik ga voor 128 duo's, dus 256 nummers, is inderdaad wel 't makkelijkst. Na de nominatieronde (dus volgende week) zal de eerste loting er zijn. Kun je dan weer een week op stemmen. Dus eigenlijk elk weekend een nieuwe ronde. Beetje onduidelijk begin, maar zo komt er toch al wat duidelijkheid in?? Na de voorronde, dit topic, deze maar op slot, en vanaf ronde 1 in een nieuw topic? Om zo alle onduidelijkheid weg te halen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En nog steeds is de procedure die je wilt volgen niet duidelijk. Hoeveel nummers wil je hebben? Tot wanneer kan men nummers nomineren? Wanneer beginnen de rondes, en wanneer eindigen ze?
Nou ja, ik ben toch al geen nederpop fan, dus tot zover mijn constructieve op- en aanmerkingen.
hoeveel nrs heb je nog nodig ?quote:Op zondag 21 maart 2004 10:48 schreef mark_03 het volgende:
Nog een week nomineren. Ik ga voor 128 duo's, dus 256 nummers, is inderdaad wel 't makkelijkst.
Kriteria is Nederpop. Dus Nederlandstalige POPmuziek. Natuurlijk nummers die een hitnotering hebben gehad, maar omdat ik die zelf ook wel kan bedenken, vooral in de voorrondes wat "onbekendere" nummers, of nummers waar je niet zo snel aan zou denken. Het gaat wel om singles en niet om album tracks, omdat die niet bij iedereen bekend zijn. Nu zie ik veel muziek als: De Sjonnies, Benny Neyman en Frans Bauer. Voor de opvulling is 't natuurlijk leuk, maar 't is niet echt Nederpop. En er kunnen nog zeker wel een nummertje of 60 bij.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeveel nrs heb je nog nodig ?
Is er een kriterium van de nrs (bijv in de top nogwat hebben gestaan)?
Apart. Wat is het dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kriteria is Nederpop. Dus Nederlandstalige POPmuziek.
Nu zie ik veel muziek als: De Sjonnies, Benny Neyman en Frans Bauer. Voor de opvulling is 't natuurlijk leuk, maar 't is niet echt Nederpop.
Jammer, 3fm verstaat trouwens onder Nederlandse pop ook engelstalige muziekquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kriteria is Nederpop. Dus Nederlandstalige POPmuziek.
Straks wil je ook nog Anneke Douwma erbij hebben met "bonke vaert"quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
Doe ook maar de Versmobielondernemer, Rudy Koopmans en Rummenigge van Meindert Talma erbij.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog Anneke Douwma erbij hebben met "bonke vaert"
of
Waarheen waarvoor van Mieke telkamp
Spiegelbeeld van Willeke
De glimlach van een kind van Willy Alberti
Bij ons in de jordaan vn Johnny Jordaan
er moet toch wel een grens zijn hoor !
Iddquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of
Spiegelbeeld van Willeke
En waarom is dat niet de bedoeling? En blijkbaar is het niet duidelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd
HET IS TOCH WEL DUIDELIJK DAT DAT NIET DE BEDOELING IS... DAMN!!!
Mooi nummer inderdaad, had ook al gezien dat ie genomineerd was. Maar eigenlijk kun je zo veel nummers van Gorki noemen, wat dat betreft. Vooral XTC en Punk is Dood zijn prachtig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Krang en Gorki had ik ook genoemd. Goede keuze!
Ik koos voor Mia, bij Gorki.
cultuurbarbaar!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of
Spiegelbeeld van Willeke
Is het al weer begonnen ????quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:31 schreef mark_03 het volgende:
Ga de boel ff verwerken, voeg zelf nog wat toe en dan straks in een nieuw topic de echte battle.
Kan dit, bij de meeste mensen onduidelijke (geen idee waarom), topic op slot.
kijk gewoon in de playlist van al die carnavallers, dan heb je wel 256 nrs, die vliegen er na de 1e ronde toch uit !quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:42 schreef mark_03 het volgende:
Uh nee,... kom nooit meer aan 256 nummers... dus nederpop is op zich geen gek idee, dus ook engelstalige nummers erbij, maar denk dat 't dan weer veel te groot wordt.
Uh, zeg t maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |