Heb je msschien een prijsindex? Minimale bod e.dquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:51 schreef NoE het volgende:
Ik heb nog een casio E-125 (kleur) en een psion 5mx 16MB UK in de aanbieding...
dank je voor de tip, maar ik zoek eigenlijk 1 die uitsluitend pda functies heeft. Een mobiel heb ik al.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:01 schreef Prowl het volgende:
http://www.gratiz.nl/vodafoneericsson.html![]()
nee dankje,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:05 schreef coolowl het volgende:
Wat dacht je van een Ericsson R380. Hagelnieuw, dus nog in de doos en plastic met alles erop en eraan. Voor ¤55,- + verzendkosten.
zoiets zoek ik idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Palm Vx met alles er op en eraan....2 pennetjes (1 lichte en 1 zware), cradle, software, plugje serieel->USB, Hardcase en een mooie leren softcase. Voor 55 euro is ie van jou!
maar bij gratiz.nl betaal je netto nog niks en is ook simlock vrij. Al gooi je na 1 dag de simkaart weg, dan blijft dat ding steeds gratisquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:08 schreef coolowl het volgende:
Ja, ik combinatie met abonnement kan ik ook een 7250i gratis krijgen. Dit is zonder abonnement, simlock vrij.
ja, dat is wel wat, maar verschil tussen vraag en aanbod is denk ik te grootquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:20 schreef BYM het volgende:
Is een HP jornada niks voor je ?
Lekker veel accesoires erbij, helemaal compleet !
[TK/TR] HP Jornada 430 kleuren pda, full options + extra's
Hoe bedoel je precies ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:21 schreef John_Woo het volgende:
[..]
ja, dat is wel wat, maar verschil tussen vraag en aanbod is denk ik te groot
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:26 schreef peligro2k het volgende:
jornada zijn degelijke pda's, en goede prijs.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:23 schreef BYM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies ?
ik bied jou veel minder dan jij wilt hebben -> jij wilt veel meer dan ik wil geven, oftewel verschil tussen vraagprijs en mijn bod is denk ik te groot om daar nog verder over te onderhandelenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef BYM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies ?
en hoeveel vraag je er voor?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:27 schreef Willaaam het volgende:
Ik heb een Handspring Treo 90 voor je...
Kleurenscherm, ingebouwd toetsenbord, PalmOS 4.1.
Hier kun jed nog meer erover vinden:
http://www.pdashop.nl/product/1758
75 Euro, en ik wil nog wel onderhandelenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:27 schreef John_Woo het volgende:
[..]
en hoeveel vraag je er voor?
Mijn email is j_waninge@hotmail.comquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:28 schreef Willaaam het volgende:
[..]
75 Euro, en ik wil nog wel onderhandelen
Misschien makkelijker over mail of msn?
You've got mailquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:31 schreef John_Woo het volgende:
[..]
Mijn email is j_waninge@hotmail.com
[Speculatief]quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:25 schreef John_Woo het volgende:
[..]
ik bied jou veel minder dan jij wilt hebben -> jij wilt veel meer dan ik wil geven, oftewel verschil tussen vraagprijs en mijn bod is denk ik te groot om daar nog verder over te onderhandelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |