Die is wel leuk ja. Kun je daar ook een eigen, ja hoe heet dat, "tafeltje/dienblaadje" bij krijgen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:55 schreef Belana het volgende:
Trip Trap van Stocke
[afbeelding]
Die wil ik ten minste hebben...
omdat ie dus heel lang te gebruiken is:
[afbeelding]
maar met komt 't op 198,- dacht ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:47 schreef Lois het volgende:
De tripp trap kost kaal (zonder beugel, leertje en kussentje) 145 euro.
Die {)(*^%$@#&^ reclame van Discovery over kinderen die engels lerenquote:Op woensdag 17 maart 2004 08:26 schreef stefimke het volgende:
Wat een gedoe is dat toch met dat baby/kinderspul he. De fabrikanten spelen goed in op 't feit dat elke ouder 't beste voorheeft met z'n kindje.
Oe daar ergeren wij ons ookal tijden aan! Vreselijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:57 schreef dice het volgende:
[..]
Die {)(*^%$@#&^ reclame van Discovery over kinderen die engels leren
Karin, als Bram over een tijdje goed op een klein stoeltje kan zitten is dat probleem ook weer uit de wereldquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:19 schreef Karin het volgende:
Ik mis het eten op de bank soms wel eens, als we eens patatjes eten ofzo.
Wij hebben die zelfs speciaal voor de vakantie gekocht (we hadden al een houten voor in huis).quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:42 schreef Rewimo het volgende:
Het handige van de Antilop vind ik dat je hem zo makkelijk mee kunt nemen. Poten eraf klikken en klaar. Hij is ook meegeweest naar de camping bijvoorbeeldEn je kunt hem ook zonder blad gebruiken. Veel plezier voor weinig geld
aan de ene kant geloof ik je wel, aan de andere kant denk ik dat iedereen een relatief dure aankoop als 't even kan zal proberen te verdedigen, om te beginnen tegenover zichzelf.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:46 schreef bastardhost het volgende:
Ze zijn duur, die dingen, maar in onze ogen iedere cent waard. Dubbel en dwars.
Wij hebben de stoel gekregen, ik weet niet waar de feitelijke aankoop gedaan is. Wellicht is er op de website (klik op het plaatje) iets te vinden? (Ik heb niet zo goed gezocht).quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:08 schreef poemojn het volgende:
Kun je die Svan alleen online bestellen? Ik heb 'm nog nooit in een babywinkel gezien nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |