Het geld was op en de solocarriere is mislukt? Heheh..quote:Volgens Fuller heeft een aantal ex-leden een meer dan gemiddelde interesse.
Inderdaad, dat dacht ik ook meteen. Enkele tijd terug wilden 1 of 2 van de Spice Girls alweer verdergaan, maar Mel C volgens mij, die wilde niet, die had solo immers wel een hitje. Nou ja, voor 20 miljoen wil ik ook wel een paar avonden doen alsof ik kan zingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:49 schreef Zander het volgende:
[..]
Het geld was op en de solocarriere is mislukt? Heheh..
Maar Peter Andre doet wel een poging om nog een tijdje op zijn hitje te teren. Ook niet onverdienstelijk, naar ik vernomen heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:27 schreef Zander het volgende:
Het is ook gewoon te snel, we hebben de New Kids On The Block en Take That-reunieen nog niet eens gehad. Over de kwaliteit van de zang zou ik me geen zorgen maken, lang leve Antares Autotune.
Hij stond in de top 3 in de UKquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar Peter Andre doet wel een poging om nog een tijdje op zijn hitje te teren. Ook niet onverdienstelijk, naar ik vernomen heb. :'(
Dus Geri komt er weer bijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:47 schreef iiyame het volgende:
Bron : TMF
De Spice Girls komen misschien weer bij elkaar voor een reunie. Er gaan zelfs geruchten dat het vijftal plannen heeft om een wereldtournee te maken. Simon Fuller, voormalige manager van de meidengroep, heeft elke Spice Girl 20 miljoen euro aangeboden om wereldwijd op te treden. Volgens Fuller heeft een aantal ex-leden een meer dan gemiddelde interesse.
2 op 5 is al snel een aantalquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:47 schreef iiyame het volgende:
Bron : TMF
Volgens Fuller heeft een aantal ex-leden een meer dan gemiddelde interesse.
Sterker nog: hij stond twee weken geleden op nummer één!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Hij stond in de top 3 in de UK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |