quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Dat staat hier ongeveer 5cm naar links
K heb ook al een andere bijnaam voor jouwquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Dat staat hier ongeveer 5cm naar rechts
ze hadden je ook Muriel kunnen noemenquote:Chandler, vanwege mn bindings/verlatingsangst en het geilen op Monica
Om mijn haardracht natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:48 schreef N_I_ het volgende:
Ik heb geen bijnaam, maar ik word wel af en toen 'nazi' / 'skinhead' genoemd... ben er niet echt blij mee...
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:34 schreef Alixia het volgende:
ok, hier komt de hele lijst: Alixia, Lixxie, Lix, Ixxie, Tijgertje, Mutz, Neill, Hippy etc. en ook nog diverse koosnaampjes door mijn vriend.
Soms spreekt het voor zich enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:01 schreef nikky het volgende:
wil men ook even uitleg erbij gaan geven waarom mensen je zo noemenanders wordt het zo'n opsomtopic
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:58 schreef MaRySe het volgende:
ehm..
màrie mries mrijs ries riese rijst (ja ik heet maryse)
of kind.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:08 schreef Children_of_Bodom het volgende:
Smeagol![]()
Thanks to een collega van me, die me ooit eens een iets hoorde zeggen wat schijnbaar op "my preciousssss" leek.
Laat me raden, er staat 'ei' in je achternaam? In mijn geval heeft dat geleid tot:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:20 schreef martinuhhh het volgende:
oeufhead, egghead, eihoofd
komt van mn achternaam, niet omdat ik een waterhoofd oid heb
ja en homo...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:40 schreef Twisted_TpaU het volgende:
jee..
of spookie
of sommige ook klootzak/hufter
Hoe spreek je dat uit? Laiverdquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Alle afkortingen die er met Rianne te maken zijn vallen mij ten deel (behalve Ria)
Verder ook wel Roege, of Poedie![]()
En op Dinges reageer ik ook wel, als ik in een goede bui ben
En Laiverdkomt ook wel eens voor
Even vergeten ik ben nu het zwarte schaap van het gezin, maar niet in wolfskleren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:42 schreef Wolfjesfan het volgende:
Vroeger thuis zwarte lammetje net als mijn grootmoeder ,was 50% ziegeunerin.
Nu met uitkering wolfje omdat ik elke cent omdraai en nog wat wil sparen.
Ik geloof dat het Gronings isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit? Laiverd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |