Jep, maar vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 26 september 2004 14:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe paneermeel op de bodem, tussen deeg en appels, dat helpt ook. Gewoon een dun laagje.
Misschien een keer doen ?quote:Op zondag 26 september 2004 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
doe er nooit kaneel in.
Hmmmm.... dan moet je hem aan mij serverenquote:Op zondag 26 september 2004 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
nee, dan wordt die niet opgegeten.
Euhhh je plaatje is stukquote:Op zondag 26 september 2004 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat had ondeugend nu niet moeten zeggen
[afbeelding]
Kaneelquote:Op zondag 26 september 2004 14:31 schreef ondeugend het volgende:
Niet te zuinig met kaneel zijn
Een ruitjeswerk over de appels?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:43 schreef biawa het volgende:
Mijn appeltaarten worden qua smaak altijd prima, maar zodra je een partje hebt gesneden is het moeilijk om hem heel te houden. Het stort vrijwel gelijk als een kaartenhuis in elkaar. Ik gebruik voor de vulling gewoon appels, rozijnen, beetje citroensap, suiker en kaneel. Op de bodem doe ik wat paneermeel. Qua natheid en gaarheid is hij verder prima, maar ik vind het zo zonde dat het zo snel instort. Wat helpt?
Gedaan. Het punt is dat de vulling in de horizontale richting eruit valt als je een punt hebt gesneden (hmmm, dat klinkt heel onlogisch, maar hopelijk snap je wat ik bedoel).quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een ruitjeswerk over de appels?
Welke apel kun je dan nu het beste nemen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach so, ja Goudreinette zijn er nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |