wauw!quote:Op zondag 18 april 2004 00:17 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe single wordt:
"She Will Be Loved"
Mooie Keuze
maroon 5 is idd wel goed, maar DMB overstijgt maroon5 wel op elk niveau. Maroon5 is nogal poppy, neemt niet weg dat het leuke muziek is. Volgens mij staan ze dit jaar weer in het voorprogramma van dave in de vsquote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef GotC het volgende:
Hrm....Jason Mraz, Dave Matthews Band en Jamie Cullum (vooral de 1e) komen wel aardig in de buurtMaar Maroon 5 blijft het beste van de 4
Nou ze heetten eerst Kara's Flowers, volgens mij zijn ze al sinds 1997 samen, dat is dus al zo'n 7 jaar....?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ken ze vanaf de eerste maand dat ze bestonden!! Supergoed band!!! Echt!!!
Ze bestaan niet zo lang. Net een jaar.
Toch maar mooi een band gekend voordat ze officieel begonnen waren!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ken ze vanaf de eerste maand dat ze bestonden!! Supergoed band!!! Echt!!!
Ze bestaan niet zo lang. Net een jaar.
In Amerika wel jah. Hier helaas niet. Hier moesten we weer wachten. Ik ken ze nog vanaf begin 2003. Toen hadden ze nog geen single uitgebracht naar mijn idee. In Europa in ieder geval niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:23 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Toch maar mooi een band gekend voordat ze officieel begonnen waren!
De CD zelf is uitgegeven in 2002.
Wat is er mis met commercieel?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:50 schreef 8PacK het volgende:
ik vind het maar commerciele zooi.
Ik snap niet eens waarom hij het commercieel noemt? Ze hebben net 2 nummers uitgebracht en ze worden AMPER gedraaid...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat is er mis met commercieel?![]()
Als je iets leuk vindt,en er dan achter komt dat het commercieel is,vind je het opeens niet meer leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |