Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef amsterdam19 het volgende:
Ja, eindelijk eens n bandje wat NIET over de drugs en t red light district begon maar helaas ze verpakten t op een andere manier maar t eeuwige cliche zeiden ze wel weer ...zucht.
Flemming was ook wel aardig trouwens..
PS: in oktober komen ze weer!
Ik weet het ook niet zeker er staat op de 3fm site dat ze een mini concert gaan uitzenden maar dat kan natuurlijk ook een registratie zijn van het concert in paradiso.!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef amsterdam19 het volgende:
Ze zijn vannacht om 3 uur vertrokken dus dat zou me sterk lijken...
Normaal gesproken zijn de bands bij that's live, ook echt live in de studio aanwezig, ze zullen wel ff terugkomen danquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:44 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker er staat op de 3fm site dat ze een mini concert gaan uitzenden maar dat kan natuurlijk ook een registratie zijn van het concert in paradiso.!
Denk het niet. Ze vertrokken 's nachts en doen promotie in Engeland en treden in Astoria in London op. Lijkt me vreemd als ze nog terugkomen. Ze waren eerder deze week wel in de radiostudio's dus misschien hebben ze toen meteen wat opgenomen maar bij that's live zullen ze toch niet komen? We zien wel!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn de bands bij that's live, ook echt live in de studio aanwezig, ze zullen wel ff terugkomen dan![]()
Duidelijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:48 schreef wacky het volgende:
Hier een antwoord van bnn op een vraag van me:
Hoi,
Je bent a.s. zondag van harte welkom bij Thats Live, waar we een mini concert van Maroon 5 uitzenden. We hebben dit afgelopen week al opgenomen waardoor Maroon 5 er dus helaas niet zelf live bij zijn.
De tafel van 11 staan wel live op ons podium. Als je langs komt maak je kans op kaarten voor de album launch party van D-12 (dè band van Eminem), 29 april in de Amsterdamse Paradiso
quote:Op donderdag 1 april 2004 02:25 schreef amsterdam19 het volgende:
JAAAHhet was echt heeeeeel gaaf
ooh enne voor de mensen die erbij waren: ik was die gast die op t eind t podium opklom en de drumstick ripte van de stage achternagezeten door een roadie hahaha.
Oh voor de fans: t hele concert is te zien op http://www.fabchannel.com
Zeker coole fotos....ik ben zeker geintereseerd ik heb je ook al een mailtje gestuurd!!!!!! ik hoor het wel van jequote:Op maandag 5 april 2004 12:27 schreef Dizer het volgende:
cool, thx. Heb er wel 100 van. Geinterseerd? Mail me dan en dan geef ik je een url waar je ze kan downloaden
P.s Snellejelle, ik lees hier ergens dat je een fan bant van Mb20? Cool! Ik ook en ik ben een vaste bezoeker van matchbox20.nl en heb mijn eigen site dat vanaf volgende week online gaat: robthomas.nl
Maar maroon5 was echt gaaf!! Hoorde ik nou iemand zeggen dat ze weer komen?
hahahaaha thx man.....ik weet nog toen ik daar was dat ik tegen de gene met wie ik was zei moet je die jongen zien die is echt big fan! ahahahahah dat was jij!quote:Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef Dizer het volgende:
you've got m@il
mail me als je meer foto's wilquote:Op maandag 5 april 2004 20:27 schreef Fen het volgende:
Wow echt geweldige foto's! kHeb ze even opgeslagen, mag wel toch? Wil dr wel meer...![]()
Jij stond dus echt zooo vooraan! beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |