Je bent een hele leuke stalker !!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*Stalk*
Jij bent een leuk nieuw stalk projectquote:Op donderdag 1 april 2004 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent een hele leuke stalker !!
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollander komt uit regio Utrecht toch?
Dat maakt dan niet zo gek veel uit, maar ik zie wel hoe het loopt.
Het kan allemaal nog gepland worden.
Edit: waarom niet mee naar Belgie, Friesland enz..
De Frieslandmeeting staat nog steeds gepland op de 18de!quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.
Waar in Drenthe zit Ondeugend ergens? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Edit: tering, dat Drenthe ligt nog niet naast de deur! Kunnen we beter met de Frieslandmeeting doen denk ik.
Je had even een klein stukje verder moeten lezen..... daar stond al dat ik achterop ga als er een Drenthemeet zou komen. Dus niemand hoeft half Nederland door te rijden om me op te halen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.
Waar in Drenthe zit Ondeugend ergens? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Edit: tering, dat Drenthe ligt nog niet naast de deur! Kunnen we beter met de Frieslandmeeting doen denk ik.
Mooi he ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De Frieslandmeeting staat nog steeds gepland op de 18de!
btw: Ik zit nu maar weer n's een keer in Drenthe.
Goed idee die route in Drenthe, ik vind het altijd erg mooi rijden daar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je had even een klein stukje verder moeten lezen..... daar stond al dat ik achterop ga als er een Drenthemeet zou komen. Dus niemand hoeft half Nederland door te rijden om me op te halen.
Patrick281 stelde voor dat ik een route zou uitzetten voor in Drenthe..... wat vinden jullie van dat plan ?
Ik weet uit ervaring dat het heeeel krap kan worden.. moet we gewoon een beetje opletten denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ligt eraan wie er dit keer voorop rijd
Anderen hebben onderweg geen idee dat hij al op zijn top zit..quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je precies met dat het krap kan worden?
Ik zal me bij deze opwerpen als "stalker", Ben niet van plan hard te gaan rijden dus als je mee wil eindig je in ieder geval niet alleen maar samen met mij mochten we de anderen kwijtraken. Ik denk dat het zeker wel mogelijk moet zijn dat je gewoon mee kan, als we gewoon een paar punten op de route eruit pikken waar we verzamelen komt dat goed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Polleke83 het volgende:
Ik heb het topic al een tijdje gevolg, en der is een post waarin verteld wordt dat er niet hard gereden wordt, maar zou een oldtimer met 350cc het bij kunnen houden (max 110 p/u?) (voor 11 april)
Ik rij vrij rustig, dus zal geen probleem worden hoor, de rest wacht wel weer ergensquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Polleke83 het volgende:
Ik heb het topic al een tijdje gevolg, en der is een post waarin verteld wordt dat er niet hard gereden wordt, maar zou een oldtimer met 350cc het bij kunnen houden (max 110 p/u?) (voor 11 april)
Idd. Als je al flink moet poken om 90/100 te halen, dan wordt het een ander verhaal ja...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Serieus? Het lijkt mij voor jou niet verstandig om mee te gaan, want zelfs als wij gewoon rijden moet jij al alles uit de kast halen.
Iedereen is welkom daar niet van..
Mooie fietsquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:35 schreef Polleke83 het volgende:
dan zal het voor mij over gaan. tis inderdaad zonde om hem af te trappen, maar ik kan jullie simpelweg dan niet bijhouden. jullie rijden dus (practisch alleen) snelweg?
(ff fototje
[afbeelding]
dit is hem niet, maar wel dat model, kleur en staat)
Snelwegquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:35 schreef Polleke83 het volgende:
dan zal het voor mij over gaan. tis inderdaad zonde om hem af te trappen, maar ik kan jullie simpelweg dan niet bijhouden. jullie rijden dus (practisch alleen) snelweg?
(ff fototje
[afbeelding]
dit is hem niet, maar wel dat model, kleur en staat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |