heb jij zin om de route dan weer uit te stippelen? maar dan iets beter dan zondag? no offense maar dat zoeken naar de route schoot niet echt op of welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet GENOEG mooie weggetjes in Brabant, no problem! Mijn idee is dan om het af te sluiten bij Vos-Oss in Oss dusErg leuke motorzaak.
Had je haast dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb jij zin om de route dan weer uit te stippelen? maar dan iets beter dan zondag? no offense maar dat zoeken naar de route schoot niet echt op of wel
Nee hoor geen haastquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je haast dan?
Zoals ik al zei... was ik dat ANWB boekje kwijt, met die Veluwe route erin. Dat is gewoon een stukje onmacht. Het enige wat ik wist dat ie in Ede begon... dus ja, dan moet je effe rondzoeken heEnne.... zo lelijk waren de wegen nu ook weer niet, waar we aan t zoeken waren. Wen er maar aan, je zal wel vaker verkeerd rijden met een route rijden
beloofdquote:Maar ik wil idd de route voor Brabant wel regelen, als jullie maar niet gaan slaan als ik verkeerd rijd![]()
Vanaf 18 april is er weer een grote leegte in mijn agenda. De weekenden daarvoor zijn vol helaas!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, want Luc kan die dagen niet geloof ik. Volgde het niet zo..
Maare, kunnen we niet gewoon een andere keer naar Friesland gaan dan? Als Luc WEL kan
wij moeten ook kms maken om in Friesland te komen, erg jammer als jullie Noordelingen er niet bij zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:56 schreef super_honda het volgende:
Is de meeting nu opeens in brabantzo ja, streep mij dan ook maar door......
Ik ga niet eerst 300 km naar brabant rijden, daar een tocht van weet ikveel hoeveel kilometers maken en dan weer 300 saaie snelweg kilomters naar huis toe....quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij moeten ook kms maken om in Friesland te komen, erg jammer als jullie Noordelingen er niet bij zijn!
saaiquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:04 schreef super_honda het volgende:
Ik ga niet eerst 300 km naar brabant rijden, daar een tocht van weet ikveel hoeveel kilometers maken en dan weer 300 saaie snelweg kilomters naar huis toe....
in de buurt van utrecht rijden vind ik best, maar voorlopig ga ik geen ritten in brabant rijden.....
mooi! kun je nog ff een plattegrond posten, kijkt wat makkelijker?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, hij begint in Chaam. Ook deze route staat weer aangegeven met ANWB-bordjes. Makkelijk dusDie omgeving ken ik heel wat beter dan Posbank... 90% zeker dat we in 1x keer goed rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |