Nee hoor, niet bang voor zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
is goedEn dan kom je gewoon op kraamvisite (zo ver is het niet
) en dan kan je zien hoe ik aan het klungelen ben.. Afgesproken?
Kind in pakje hijsen, foto maken, pakje snel uittrekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...
En dat pakje, ik wil er best een keer een foto van maken, maar weinig kans dat ik m'n kind er in hijs straks
Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.
Bij mij wel. Ik kreeg de maximale kraamzorg van 64 uurquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!
Je bent op mijn verjaardag uitgerekendquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Nogmaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Volgens de brabbelsite ben ik op 19 november uitgerekend. Ik ben zelf de 14e jarig, dus wordt een leuk verjaardagskadootje.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:08 schreef LadyS het volgende:
Volgens mij kan het je op het moment supreme geen hol schelen waar je bevalt als dat kind er maar uitkomt![]()
Ik denk dat we allemaal wel wat zenuwachtig zijn over een heleboel dingen, en als je alleen bent weegt dat natuurlijk zwaarder. Maar Lieve Luchtbel, onderschat je moederinstincten nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik begin zo langzamerhand behoorlijk zenuwachtig te worden maar waarom weet ik niet. Ik ga steeds twijvelen of ik het allemaal wel goed zal doen straks in m'n eentje.
Oh Piglet wat leuk voor jequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef piglet het volgende:
Nu even een updateje van mijn kant:
Gisteren een echo gehad en alles was prima in orde. Wat is dat toch geweldig om te zien, zeg! Ik vond het echt gaaf om zo'n mini-babietje te kunnen zien. En het bewoog ook leuk (volgens de gyn was ie aan het aquajoggen en het heeft zich ook een paar keer omgedraaid). Ik ben helemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag braaf op mijn bedje gezeten, met mijn pootjes omhoogquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Pluis en Beefcake: kalm aan hè dames! Je hebt je lichaam nog hard genoeg nodig de komende tijd dus gun het een beetje rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |