abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:02:06 #26
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17750774
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 12:03:35 #27
43556 miss_dynastie
pi_17750803
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
Nee hoor, niet bang voor zijn.
Bovendien denk ik dat jou op grond van het alleenstaand ouderschap sowieso een sociale indicatie hebt voor ziekenhuisbevalling en opname indien nodig. Als je niet kan gaan, laten ze je niet gaan. Geef je ook maar half te kennen dat je wel naar huis wil, dan is het anders
pi_17750813
Kan je het niet navragen bij het ziekenhuis? of je verloskundige? Hier in Lelystad hebben ze een keer per maadn ofzo een open dag voor zwangeren. Daar kan je je dan tussen de 28 en 32 weken voor inschirjven en dan vertellen je ze van alles denk ik. Misschien dat je dan wat meer gerustgesteld bent. Want dan weet je precies wat er gaat gebeuren
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:04:34 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17750826
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:01 schreef LadyS het volgende:

[..]

is goed En dan kom je gewoon op kraamvisite (zo ver is het niet ) en dan kan je zien hoe ik aan het klungelen ben.. Afgesproken?
Ik heb sinds gister alvast een leuk cadeautje voor je liggen, bedenk ik me net Kom ik eerst bij jou even stunten, als dat niet goed gaat roep ik m'n eigen hulptroepen massaal in

Thanks jullie zijn wel heel lief allemaal
pi_17750833
ik ga dus ook naar zo een open dag, want dan heb ik wat meer duidelijkheid..
* LadyS gaat ook in het ziekenhuis bevallen
pi_17750857
Als ik wil, kan ik ook in Lelystad bevallen, maar Harderwijk is toch iets minder ver rijden
(bij die twee ziekenhuizen gaat mijn eigen verloskundige mee)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_17750912
Volgens mij kan het je op het moment supreme geen hol schelen waar je bevalt als dat kind er maar uitkomt
Lelystad is inderdaad wel een stukje verderweg, ik zou in jouw geval denk ik ook voor Harderwijk kiezen
pi_17751294

Ik had het druk, druk, druk de laatste dagen en jullie praten erg veel! Heb net even heel snel bijgelezen.
Snelle reactie (uit m'n hoofd, dus sorry als ik mensen vergeet!):

Knorretje balen dat je nog steeds zo beroerd was, hopelijk kun je snel weer lekker naar huis naar je mannetje.

Beefcake: jeetje wat een voeten. Sterkte er mee!

Luchtbel: ik heb afgelopen weekend ineens ook wat depri-dagen gehad waarin ik me afvroeg of ik dit eigenlijk wel kon en waar ik aan begonnen was. Volgens mij hoort dat er een beetje bij. Ik weet ook een heleboel niet, maar ik denk dat je straks versteld staat van hoe snel je het wel weet. En in het begin heb je sowieso hulp van een kraamverzorgster die je precies kan vertellen hoe bepaalde dingen moeten!

Sugar: Heerlijk dat alles goed was! En fijn dat je mannetje je een kadootje gaf om je op te vrolijken. Lief hoor.

Nu even een updateje van mijn kant:
Gisteren een echo gehad en alles was prima in orde. Wat is dat toch geweldig om te zien, zeg! Ik vond het echt gaaf om zo'n mini-babietje te kunnen zien. En het bewoog ook leuk (volgens de gyn was ie aan het aquajoggen en het heeft zich ook een paar keer omgedraaid). Ik ben helemaal
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:37:10 #34
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_17751419
Super, Piggie!
Duurt niet lang meer, hoor, tot september!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_17751486
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...

En dat pakje, ik wil er best een keer een foto van maken, maar weinig kans dat ik m'n kind er in hijs straks
Kind in pakje hijsen, foto maken, pakje snel uittrekken Foto opsturen naar gulle geefster.
En het pakje nu al aan iedereen laten zien: LELIJK he, en dan meteen vermelden wat je dan wel mooi vindt

Ik heb boven nog een soort van dirndl-jurkje liggen, blauw geruit met kant etc. Echt ZO lelijk. Had mijn moeder gekregen van ?? (dalijk eens vragen, dat weet ze vast nog wel). 3 jaar later kreeg ze hetzelfde in het rood, voor mijn zus, hahahahaha.

Ze heeft het bewaard omdat ze zo vreselijk gruwelijk lelijk vond.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 12:45:19 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17751545
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:09:02 #37
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17752053
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.
Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 16 maart 2004 @ 13:12:03 #38
43556 miss_dynastie
pi_17752125
Mijn achternichtje had trouwens ook zo'n lelijk pakje gekregen, volgens mij uit de babygevangenis gejat of zo . Foto maken en in de zak van Max, smaken verschillen, zullen we maar zeggen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 13:13:06 #39
13151 crew  Rewimo
pi_17752148
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:09 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!
Bij mij wel. Ik kreeg de maximale kraamzorg van 64 uur Ook het CB hield er rekening mee. Ik mocht bijvoorbeeld altijd op donderdag (mijn vrije dag) komen met Christan, ook al was het dan eigenlijk peuterspreekuur en geen babyspreekuur. Erg prettig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:50:08 #40
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17756439
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 10:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Nogmaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Volgens de brabbelsite ben ik op 19 november uitgerekend. Ik ben zelf de 14e jarig, dus wordt een leuk verjaardagskadootje.
Je bent op mijn verjaardag uitgerekend Da's een leuke dag om geboren te worden, weet ik uit ervaring
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:51:57 #41
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17756483
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:08 schreef LadyS het volgende:
Volgens mij kan het je op het moment supreme geen hol schelen waar je bevalt als dat kind er maar uitkomt
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:57:03 #42
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17756608
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik begin zo langzamerhand behoorlijk zenuwachtig te worden maar waarom weet ik niet. Ik ga steeds twijvelen of ik het allemaal wel goed zal doen straks in m'n eentje.
Ik denk dat we allemaal wel wat zenuwachtig zijn over een heleboel dingen, en als je alleen bent weegt dat natuurlijk zwaarder. Maar Lieve Luchtbel, onderschat je moederinstincten niet
Er zijn zoveel dingen waar moeder natuur opeens *plop* voor zorgt, dat kun je je nu nog niet voorstellen maar vertrouw er maar op. En vertrouw verder op je gezonde verstand en twijfel niet al te veel aan jezelf. Echte weet-dingetjes kun je altijd hier of elders vragen en de rest wijst zich vanzelf.
Ik heb enorme bewondering voor de manier waarop je je in jouw situatie hierdoorheen slaat, meid je doet het prima tot nu toe, dus de rest zal ook allemaal enorm goed komen !!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:59:09 #43
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17756670
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef piglet het volgende:
Nu even een updateje van mijn kant:
Gisteren een echo gehad en alles was prima in orde. Wat is dat toch geweldig om te zien, zeg! Ik vond het echt gaaf om zo'n mini-babietje te kunnen zien. En het bewoog ook leuk (volgens de gyn was ie aan het aquajoggen en het heeft zich ook een paar keer omgedraaid). Ik ben helemaal
Oh Piglet wat leuk voor je Heb je ook zo'n gevoel van: ik wil weer ! meer echo ! meer meer meer !!!!! nu nu nu !!!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:23:22 #44
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_17757276
Piglet kom je je beebietje ook nog ff showen

Luchtbel wat een normale gevoelens heb jij . Wij pakken het dan straks met zijn tweeën aan maar reken der maar op dat ik der ook zenuwachtig van wordt. Hebben ook geen idee hoe alles in werk gaat maar het loopt vanzelf wel los denk ik.

Dus Luchtbel vertrouw op jezelf en schroom niet om je vragen te stellen wie weet met alle beetjes info bij elkaar van de al wat "gevorderden" worden wij straks ook zekere mama's
  dinsdag 16 maart 2004 @ 17:49:44 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_17757850
Piglet....waar is de foto van de echo dan???

fijn dat alles goed is!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 maart 2004 @ 18:01:19 #46
13151 crew  Rewimo
pi_17758103
Stiekemurd, gefeliciteerd met je Stiekemurdje

Pluis en Beefcake: kalm aan hè dames! Je hebt je lichaam nog hard genoeg nodig de komende tijd dus gun het een beetje rust

Piglet: kom op met die echo, wij willen ook genieten
  dinsdag 16 maart 2004 @ 18:34:19 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17758828
Thanks jullie zijn allemaal heel lief!
Ik ga volgende weke meteen vragen of ze hier ook een open dag gedoe hebben over bevallen in het ziekenhuis enzo, en of je dan mag blijven als het s nachts is et cetera.

Ik heb net een babybedje gekocht, aangezien ik geen auto heb, haalt een college van mij het bedje zaterdag op. Maar hij was zo leuk en ze hadden er niet veel meer van en normaal was de prijs 236 euro en nu 99.....dat maakt me wel gelukkig Overigens misschien een tip voor de mensen die in de buurt van Almere wonen. Bij Babytotaal hebben ze de komende weken vanaf donderdag, iedere dag verschillende artikelen in de aanbieding. Het is wel handig om het foldertje even te bekijken van te voren!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 18:37:52 #48
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17758902
Luchtbel, is het je wel eens opgevallen dat, elke keer als jij ergens over piekert, je gelijk een of andere meevaller hebt? Dat is ook niet zomaar hoor

Trouwens, mijn gyn vroeg me of ik al bij de voorlichtingsdeskundige was geweest, is een soort standaard procedure in dit ziekenhuis. Lijkt me precies wat je nodig hebt. Misschien hebben ze dat bij jullie ook wel. Ik ga er volgende week woensdag heen, ik zal nog wel laten weten hoe het was.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 maart 2004 @ 18:53:21 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_17759250
Phluphy, misschien is dat wel zo ja. Misschien komt het omdat ik me te druk maak over onzinnigheden soms. Of omdat ik me daarna heel erg ga vasthouden aan de dingen die wel goed zijn gegaan, ik weet het niet. Overigens is het echt een heel leuk bedje Iets waarvan ik echt niet gedacht had dat ik had kunnen kopen, dus dat maakt des te blijer
pi_17762066
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Pluis en Beefcake: kalm aan hè dames! Je hebt je lichaam nog hard genoeg nodig de komende tijd dus gun het een beetje rust
Ik heb vandaag braaf op mijn bedje gezeten, met mijn pootjes omhoog (heb daarna nog wel een was opgehangen en een andere was gestreken... , maar dat was wel nodig).

Piglet, laat je wel je echofoto zien? Ik ben zeer benieuwd.

Luchtbel, de gevoelens die jij hebt, heeft iedereen die voor het eerst zwanger is! Niets om je zorgen over te maken, je wordt heus een goede moeder!!! En wat goed van je bedje!! Foto in babykamertopic!!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')