Weet nie precies, als ik weer naar mn ouders ga denk ik, ze woont bij mijn ouders int dorp! Maar hen kennende krijg ik vast snel een fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte gefeliciteerd Clauwheee!! Wanneer ga je er heen??
Ja we verwachten dat we er om een uur of 12 zijn. Karin zal me misschien wel herkennenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:39 schreef Lois het volgende:
van harte Clauwhee!
LadyS, ga je morgenochtend naar de beurs? Karin en ik zijn dat nl. ook van plan, mits er niets tussen komt, dus wie weet zien we je daar wel.
* Lois gaat gewoon aan elk lekker buikje vragen of er een BabyS in zit.
Goed dat je het zegt, pigletquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef piglet het volgende:
O, ja voor dat gratis doosje moet je je adresgegevens opgeven, dus als je het mee wil nemen voor iemand anders moet je wel zorgen dat je diegene d'r gegevens hebt.![]()
Yep adresgegevens (tel.nr. en e-mailadres zijn niet nodig, wij hebben ze niet opgegeven in ieder geval) + verwachte geboortedatumquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, piglet
Beefcake, als je dit leest en je wilt je adresgegevens aan mij geven (moet je maar kijken of je dat wil) dan kan je me een mailtje sturen
En ik denk ook dat je de uitgerekende datum enzo moet weten en geboortedata en weet ik veel?
s.frederiks@chello.nl
Ow dat gaat zeker lukken! alhoewel ik ben soms vreselijk in het onthouden van gezichten en om op buiken te gaan letten is niet zo verstandig op een 9 maandenbeursquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:46 schreef LadyS het volgende:
Ja we verwachten dat we er om een uur of 12 zijn. Karin zal me misschien wel herkennen
Bijna iedereen loopt daar met een dikke buikquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
[..]
Ow dat gaat zeker lukken! alhoewel ik ben soms vreselijk in het onthouden van gezichten en om op buiken te gaan letten is niet zo verstandig op een 9 maandenbeurs
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:04 schreef Anitra het volgende:
Wow dat is een stevige tante!! Ze hadtoch niet alleen maar maatje 50 in de kast liggen he?
Jeetje zeg! Flinke meid idd! Gefeliciteerd Tan! En ze zal idd wel snel uit die bak gegroeid zijn, als ik bedenk dat Liam nu ongeveer 5 kilo ofzo is en die groeit er nu bijna uit. (Het kan nog wel ff, maar we hebben eigenlijk al de andere wagen erop gezet, ook omdat ie dan lekker kan kijken)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, het is haar tweede dochter. Maar als ik de foto's zo bekijk (en anderen die ze me heeft gestuurd) dan past ze al snel niet meer in de kinderwagenbak
Ik wacht liever nog even anderhalve week, maar Beefcake, Ezzi en Jambo mogen van mij nu wel eens gaan beginnen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:34 schreef Belana het volgende:
[..]
Dus begin maar te![]()
![]()
dames!
Hey, ga jij eens weg uit dit topicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:46 schreef ezzi het volgende:
Dus jullie zijn me toch nog niet vergeten........:))) Me feel good now.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:36 schreef Luchtbel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAH m'n eerste broek zit niet meer lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |