abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17829766
Ben ook weer terug van de beurs. wat een toestand zeg. Was eerst beredruk dus ik wilde al bijna afhaken.
Toch maar rustig gaan rondkijken en het was op zich wel erg leuk. Ook veel te veel geld uitgegeven en nu ik het uit heb gepakt denk ik: wat heb ik nou eigenlijk.....
Heb wel zo'n luieremmer waar de luiers luchtdicht verpakt worden. Leek me errug handig. En een tummytub voor 10 euro. En nog wat flesjes en zwitsaldingetjes. Oh ja, en een badstoffen Nijntje. Kreeg je dan weer een gratis truitje bij. Wordt je gewoon een beetje hebberig van
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_17829838
ik ben altijd hebberig op de negenmaandenbeurs en al helemaal op de huishoudbeurs
ik neem zo een ouwewijvenkarretje mee, zodat ik niet hoef te slepen met alle troep die ik meeneem
pi_17829995
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:14 schreef LadyS het volgende:
ik neem zo een ouwewijvenkarretje mee, zodat ik niet hoef te slepen met alle troep die ik meeneem
Haha, die karretjes zag je echt veel idd! Je krijgt daar wel een hoop tassen hoor! Wat een gesjouw, zo'n karretje is dan wel heel handig!

En ik heb het gratis pakketje gemist
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:52:53 #254
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17830564
Ben een beetje jaloers op jullie allemaal die zo lekker bezig zijn met aanschaffingen voor de baby(kamer). Wij zitten nog steeds in de verbouwing en de babykamer is het laatst aan de beurt
Maar ben wel blij voor jullie allemaal
... ♥ ik mis je ♥
pi_17830621
Ikke heb babynieuws! Werd net gebeld door een vriendin, mijn vriendin is vanmiddag via een keizersnee bevallen van een meissie!!! Ze heet Nikki, is 52 cm en bijna 9 pond (waren we op voorbereid )

Heb verder nog niks van henzelf gehoord, komt vast nog wel!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:58:30 #256
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17830681
Gefeliciteerd Clauwheee!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:04:03 #257
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17830761
Leeeeeeuuuk! Gefeliciteerd, maar ik hoop toch wel dat die van mij ietsies lichter en kleiner is
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 maart 2004 @ 19:10:17 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17830883
Wat leuk Clauwheee! Gefeliciteerd! Stevige meid hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17830898
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:22 schreef beefcake het volgende:

[..]

Haha, die karretjes zag je echt veel idd! Je krijgt daar wel een hoop tassen hoor! Wat een gesjouw, zo'n karretje is dan wel heel handig!

En ik heb het gratis pakketje gemist
Ik heb geleerd van de voorgaande jaren dat ik naar de huishoudbeurs en de negenmaandbeurs ben geweest En nu ik dus zwanger ben en af en toe mijn rug voel (en vandaag ook nog eens mijn liezen en schaambeen en omgeving) leek het mij ook wel verstandig om dat mee te nemen

Zal ik kijken of ik een gratis pakketje voor je mee kan nemen?
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:11:31 #260
62233 Jelief
ikke lief!
pi_17830904
gefeliciteerd!
meisjes, altijd leuk
jongens ook trouwens
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_17830912
clauwheee geeliciteerd.. Is inderdaad een lekker flinkerd
Ik sluit me bij Pluisje aan: Ik hoop dat die van mij wat kleiner is
pi_17830930
Nou, inderdaad een flinke meid he. Ze hadden al een meissie, en die was ook al zo flink bij de geboorte. Ook dat was toen een keizersnee.

Ik weet niet, maar ik vind de naam ook zo leuk!!

Nou Jelief, ik zit echt in de meisjes hoor, mijn twee nichtjes Esmee en Tess, en nu weer een meisje van mn vriendin, en mn schoonzussie is vandaag met zwangerschapsverlof gegaan, en ik heb zon voorgevoel...juist dat dat ook een meid wordt!!!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:13:28 #263
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17830937
toppie clauwhee
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:15:18 #264
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_17830963
De VK meldde me dinsdag dat Humpie lekker groot is...
Na mijn verschrikte blik voegde ze meteen toen dat ie niet té groot is, maar gewoon lekker op schema enzo.
Mocht ergens begin juli blijken dat dat alleen ter geruststelling was, dan ga ik haar slaan
pi_17830989
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:15 schreef pluisje het volgende:
Na mijn verschrikte blik voegde ze meteen toen dat ie niet té groot is, maar gewoon lekker op schema enzo.
Mocht ergens begin juli blijken dat dat alleen ter geruststelling was, dan ga ik haar slaan
aanklagen bedoel je
  vrijdag 19 maart 2004 @ 19:19:18 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_17831019
Gefeliciteerd Clauwhee!!!! Gewelidg! Vind Nikkie ook een erg lieve, leuke naam.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_17831024
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:15 schreef pluisje het volgende:
Kan ook mevallen hoor! Zeiden ze bij mn schoonzus ook, en kindje was een keurige 6 pond!

*Pluisje hart onder de riem wil steken*
pi_17831083
Gefeliciteerd Clauwhee!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_17831145
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:11 schreef LadyS het volgende:
Zal ik kijken of ik een gratis pakketje voor je mee kan nemen?
Dat zou wel heeeeeeel erg lief van je zijn

Gefeliciteerd Clauwheee!!! Nu heb je er een soort van nichtje bij!!
pi_17831165
Ik hoop trouwens dat de mijne ook een beetje klein is. Zelf was ik 8,5 pond en 53 cm. Volgens mijn moeder krijg ik een stevige baby (als ze mijn buik zo bekijkt). De verloskundige zegt er niets over. Ik heb ook gehoord dat het ook niet uitmaakt hoe groot je buik is...
pi_17831180
Van harte Clauwhee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_17831183
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 19:26 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat zou wel heeeeeeel erg lief van je zijn
Ik kan ook wel lief zijn soms

Ik ga heeel erg mijn best voor je doen morgen Ik weet natuurlijk niet hoe erg ze erop letten of je er al eentje hebt meegenomen.. Anders stuur ik Peter wel even op af.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2004 @ 19:38:10 #273
43556 miss_dynastie
pi_17831319
Van harte gefeliciteerd Clauwheee!! Wanneer ga je er heen??

Oh, die beurs lijkt me echt leuk. Ik ben er sowieso te moe voor, maar anders zou ik me er ook niet heen durven begeven... wat hebben we nu aan een complete uitzet voor een koter die nog niet eens in de maak is ??
  Jubileum moderator vrijdag 19 maart 2004 @ 19:39:42 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_17831341
van harte Clauwhee!

LadyS, ga je morgenochtend naar de beurs? Karin en ik zijn dat nl. ook van plan, mits er niets tussen komt, dus wie weet zien we je daar wel.

* Lois gaat gewoon aan elk lekker buikje vragen of er een BabyS in zit.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_17831399
Nou ik vond de beurs dus echt een beetje te druk. Ik kan daar gewoon niet zo goed tegen . In alle stands met leuke spulletjes (Nijntje, Prenatal, etc.) kon je er niet een fatsoenlijk tussen komen omdat het zo druk was. Ik heb het bij Prenatal dus ook niet eens geprobeerd...
Wij waren in ieder geval snel klaar, na 2 uur hadden we het echt wel gezien en zijn we weer naar huis gegaan.

Volgens mij ben ik ook gewoon nog niet lang genoeg zwanger voor dit soort dingen. Ik heb nog een half jaar om alles te kopen dus ik vond het voor heel veel dingen te vroeg (antilekbekers waren inderdaad leuk, maar die ga ik volgens mij over een jaar op z'n vroegst pas gebruiken ).

Maar hoe ging het met de dames die vandaag een echo lieten doen? Was het leuk?

O, ja voor dat gratis doosje moet je je adresgegevens opgeven, dus als je het mee wil nemen voor iemand anders moet je wel zorgen dat je diegene d'r gegevens hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')